Lue keskustelun säännöt.
minipillereistä taas...
18.06.2008 |
syön cerazette merkkisiä minipillereitä. en siis ovuloi? jos unohdan ottaa kahtena peräkkäisenä päivänä pillerin, ovuloinko? vai miten muuten "ehkäisyteho heikenee"?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla