Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanne, jossa olet pieraissut?

Vierailija
09.01.2007 |

Noloin tilanne ja/tai paikka, jossa olet pieraissut? Tällaisia foorumien vakiogalluppeja nyt tännekin!

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu aikana oli kerran aivan pakko käydä vetäsee pöntöllisen verran tavaraa kun oli aivan hillitön pas...kahätä. Siinä sitten istuin pöntöllä ja viimeisiä kökkäreitä yritin ulos saada. Kuulin vessan oven aukeavan ja sisään tuli kaksi nuorempaa neitokaista jo alkoi poskia hieman punottaa, kun toinen tytöistä tokaisi, että hyi hitto lähetään menee, joku vetänyt kunnon booat. Vähän aikaa piti siellä vessassa odotella ettei syyllinen paljastuisi.

Vierailija
82/138 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä mutta hiljaista pyörätietä pitkin, metsän keskellä. Ajoin edellä, mahdoton paine mahassa nostin toista kankkua pyörän satulasta ja päästin todella mojovan ja piiitkän turauksen. Katsoin taakseni, missä oletin poikani tulevan perässäni ja HOPS; takanani polkikin joku sporttinen neitokainen hienolla pyörällään; poikani oli jäänyt kauemmas tuijottelemaan jotain tien viereen heitettyjä romuja.. Eipä hävettänyt kun tuo nuori sporttilady kurvasi nokkaansa nyrpistellen ohitseni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haki aina uudestaan tavaraa. Mä sitten käännyin katsomaan että vieläkö se hakee ja pierasin kunnon paukun kun kurottelin taakse päin ja se olikin se TYÖKAVERI joka sano MOI! käännyin vaan takasin ja vajosin penkin alle hihittämään. :DD Kerroin miehelle ja nauraa räkätin mies vaan että ootko pikkusen TYHMÄ?? no en mutta perse vissiin on?

Vierailija
84/138 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylässä alkoi jännittää nukkumaan mennessä ja mahassa alkoi kauheasti kiertää. Koetin käydä toisessa huoneessa " juomassa" jotta saisin paukuteltua pois, mutta en uskaltanut päästää pierua. Menin lannistuneena viereen nukkumaan. Pieretys oli kauhean kova, joten pieru suhahti hipihiljaisessa makkarissa pyllystä ulos. HÄVETTI, vaikka luonnollistahan tuo on... Sitä kun ei haluaisi tunnustaa käyvänsä kakalla tai pierevänsä alkusuhteen huumassa.

Vierailija
85/138 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vuodeosastolla juuri ennen kotiinlähtöä kätilö tuli vielä viime hetkellä painelemaan kohtua ja varmistamaan, että on tyhjentynyt ja supistunut kunnolla. Oli tietenkin kolmen hengen huone, ja niillä kahdella muulla miehet siellä paikalla, kaikki ihan hiljaa loikoilemassa vuoteillaan onnellisina vauvojensa kanssa. Kätilö sitten painoi mahaa vähän reippaammin, ja ilmoille kajahti aivan järkyttävä jylinä! Pieni tukahdutettu tirskahdus kuului verhon takaa. Sieltä sitten hipsin vähin äänin kotiin hajuvanan seuratessa perässä.

Vierailija
86/138 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tupakilla yökkökaverin kaa, kaveria alkoi pierettää kauheesti ja laskikin ensin kunnon töräykset. Mä sanoin et kuulitko ihan ku auton ovi olis kolahtanu, se vaan sano et ei ollu ja pieras uudelleen... nurkan takaa ilmesty kax nuorta komeaa poliisia ja mä rupesin nauraa ihan sikana... poliisit kyseli erästä osoitetta ja hlö satutaanko tietää mis on? Kyl niitäki hymyilytti... :9

Vierailija
87/138 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär 2v toteaa vaan, että äitillä tuli pielu ja se siitä sitten.

Vierailija
88/138 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laittakaahan ihmiset lisää näitä, on niin hauskoja. :DDD

Vierailija
89/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdynnän aikana pääsee emättimeen ilmaa, joka sitten esim asentoa vaihtaessa törisee ulos. Ja mun mies aina valittaa että hyi lopeta se piereskely. Mä sit ihan vaivautuneena selitän jotain epätoivosta...

Vierailija
90/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos yhdynnän aikana pääsee emättimeen ilmaa, joka sitten esim asentoa vaihtaessa törisee ulos. Ja mun mies aina valittaa että hyi lopeta se piereskely. Mä sit ihan vaivautuneena selitän jotain epätoivosta...

Vierailija
91/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

samalla kun yökkäsin niin törähti oikein tuomiopäivän pasuuna.

Vierailija
92/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusallaan se sen sanoo kun tietää että menen ihan turhasta(?) aina tosi noloksi. muutenkin olen hirvee punastelija. mun kantti kyllä kestää sen kiusottelut, mutta silti aina hävettää.

Vierailija
93/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettuani juuri peräruiskeen lapselleni. Ehkäpä apteekin täti ajatteli, että itselleen taisi ostaa... :)

Vierailija
94/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

makoiltiin sängyllä. Mulla oli hieman kivuliaat pukamat ja pyysin miestä katsomaan miltä ne näyttää. Kun hän kumartui takapuoleni lähelle töräytin pierun! Tämä on yksi meidän yhteisen pieruhistorian parhaista, jolle nauretaan vieläkin aina katketaksemme kun sitä muistellaan - yli seitsemän vuoden ja kahden lapsen jälkeen :-D

Vierailija
95/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

makoiltiin sängyllä. Mulla oli hieman kivuliaat pukamat ja pyysin miestä katsomaan miltä ne näyttää. Kun hän kumartui takapuoleni lähelle töräytin pierun! Tämä on yksi meidän yhteisen pieruhistorian parhaista, jolle nauretaan vieläkin aina katketaksemme kun sitä muistellaan - yli seitsemän vuoden ja kahden lapsen jälkeen :-D

Olette onneksi löytäneet toisenne!

Vierailija
96/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään voi olla pokkaa.

Vierailija
97/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti en käyttäytyis noin alentavasti miestäni kohtaan. Mutta hei, jos huumorintajut natsaa, niin....

Vierailija
98/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kiusallaan se sen sanoo kun tietää että menen ihan turhasta(?) aina tosi noloksi. muutenkin olen hirvee punastelija. mun kantti kyllä kestää sen kiusottelut, mutta silti aina hävettää.

Vierailija
99/138 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin varmaan joutunut lähtemään vähän kävelylle. Tuskin olisin lopulta häntä tästä syystä dumpannut, mutta olisin ollut totaalisen hämmentynyt ja jokseenkin järkyttynyt.

Vierailija
100/138 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi noi vaivat on jo takanapäin. Miehen kanssa kun oli vielä viime kesään asti tapana piereskellä kilpaa. Ruokavaliouudistus auttoi kyllä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän