Noloin tilanne, jossa olet pieraissut?
Noloin tilanne ja/tai paikka, jossa olet pieraissut? Tällaisia foorumien vakiogalluppeja nyt tännekin!
Kommentit (138)
Eikö sun mies tosiaan ymmärrä mistä tuo pörähtely johtuu, siis kun ilmaa on mennyt emättimeen?? Jos ei tajua niin selitä hyvä nainen sille.
Vierailija:
Jos yhdynnän aikana pääsee emättimeen ilmaa, joka sitten esim asentoa vaihtaessa törisee ulos. Ja mun mies aina valittaa että hyi lopeta se piereskely. Mä sit ihan vaivautuneena selitän jotain epätoivosta...
Vierailija:
Mulla oli hieman kivuliaat pukamat ja pyysin miestä katsomaan miltä ne näyttää. Kun hän kumartui takapuoleni lähelle töräytin pierun!
Amerikkalainen alusvaatefirma on keksinyt kalsongit, joiden käyttäjän ei enää tarvitse pelätä kiusallisia kaasupäästöjä. Ne nappaa talteen erityinen tasku, jossa on vaihdettava, monikerroksinen suodatin. Elastiset nauhat vyötärön ja reisien ympärillä estävät pierujen pakoyritykset myös sitä kautta. Pöksyjä voi pitää lähes kaikkialla - tosin niiden käyttöä ei suositella kuumassa kylvyssä tai uidessa. Mutta siellähän kaikki housunkuluttajat pärisyttävät peräpeiliään lakkaamatta!
Mut hei, tässä teille esimerkki kunnon " salapierusta" .
http: // www. youtube. com/watch?v=5jq27talowk
NAM!
toimia kuten 30.
Noloin on mulla klassinen joogapieru. Kun kaikki tavottelee transsia ja ympärillä on ihan hiljaista niin on kyllä hirveetä kun sen harmonian rikkoo kuriton pieru. VArsinkin kun siinä käy helposti niin, että sitä ekana pidättää ja yrittää ja sitten se pääsee ek kovana ja sitten jatkoksi vaimeempana sarjana ...
Vierailija kirjoitti:
Oltiin aika äskettäin tavattu. Krapula-aamuna katsottiin jotain suomalaista elokuvaa, jossa oli jonkun äijän muistelukohtaus. Se äijä muisteli kuinka hän näki taivaallisen ihanan naisen pyykkiä ripustamassa (tms.) kun hän salaa katseli sitä naista. Nainen päästi kauhean pierun, kun luuli, ettei kukaan näe/kuule.
Itsellä väänsi kauheasti vatsassa kun olut laittaa vatsan sekaisin. Pidättelin pierua kun makasin puolittain miehen sylissä. Vaikka kuinka yritin pidätellä, se pieru sieltä kuitenkin pääsi karkuun äänen ja hajun kera ja takapuoleni oli melkein miehen sylissä.
Ei se mitään, me ollaan nykyisin avioliitossa, että ei se pieru meidän suhdetta kaatanutkaan. Mutta noloa se oli kuitenkin...
Häpeäisin valtavasti...
Muistan koulussa yläasteella lihava tyttö pieras kuuluvasti kun lyllersi tuolissaan luokassa ja kaikki puhkes nauruun. Aika noloa kun tyttö esitti vielä muulloin kovista.
Joka pierua piättää, sillä on muutakin salattavaa
Seuraava ketjun aihe: Se rykii, jollon räkää
Oltiin menossa etkoilta baariin niin ajattelin nopeasti käydä pusikossa kusella ja siinähän sitten pieru irtosi samalla, kostean varren kanssa. Lähdinkin vaivihkaa kotiin.
Lääkärissä kun peräaukkoani tutkittiin.
Hammaslääkärin odotushuoneessa. Istuin tuolilla, ja ajattelin ettei pierua kuule jos painaudun penkkiä vasten - no lopulta penkin alta kuuluu niin kimeä pierunvihellys ettei jäänyt kuulematta :D
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu aikana oli kerran aivan pakko käydä vetäsee pöntöllisen verran tavaraa kun oli aivan hillitön pas...kahätä. Siinä sitten istuin pöntöllä ja viimeisiä kökkäreitä yritin ulos saada. Kuulin vessan oven aukeavan ja sisään tuli kaksi nuorempaa neitokaista jo alkoi poskia hieman punottaa, kun toinen tytöistä tokaisi, että hyi hitto lähetään menee, joku vetänyt kunnon booat. Vähän aikaa piti siellä vessassa odotella ettei syyllinen paljastuisi.
Muistan sinut, kikatimme.
n21
Oltiin silloisen tyypin kanssa tapailtu jonkin aikaa ja siinä sitten pötköteltiin raukeina ilkosillamme. ;) Mulle tuli pikkasen vilu ja kipsautin peittoa päälle, niin pieni paukku karkas. Ihan semmoinen naps ja minua hävetti niin hemmetikseen, että huusin vaan, että "voi v*ttu ja apua!!! mä kuolen häpeästä!!!"
Poikkis nauroi, että no, nyt ollaan pierututtuja, eikä siinä kummosempaan hänen mielestään muka.. silti vaan nolotti, enkä suostunut peiton alta pois. Tuo maanitteli, että ei haittaa paukku se vaan oli. Hänkin vois tässä paukahtaa, niin ollaan sitten yhtä noloja. Sitten kuuluikin ihan hyvä pieru ja poikakaverin vuoro huutaa kirosanoja. Kuulin, että juoksi vessaan ja varovasti kurkkasin, että mitä...
Lemu oli aivan käsittämätön. Mä en ole herkkä hajuille, mutta tuo sai yökkäämään. Sitten huomasin, että hänen pierunsa olikin tullut mojovan varren kanssa. Sitä tavaraa oli lakanoilla ja seinällä roiskasun verran. Herra tulee veskistä todella nolona siivousrättien kanssa ja pyyteli anteeksi.. ja mua siirtymään varovasti sängystä pois.
Joo, ei oma pieru enää tuntunut miltään. Kyllä me vielä seurusteltiin jonkun aikaa, ettei se tuohon paskashowhun päättynyt.
Miksi et kehtaa pierrä oman miehesi läsnäollessa???????
Jotenkin surullista.
Vierailija: