Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petkele tuota yhta ebay myyjaa, joka KOKO ajan mainostaa omaa kohdettaan lahettelemalla kyseisen kohteen mainoksen huutajille.

Vierailija
06.01.2006 |

Yksi helvetin myyjä terrorisoi koko ajan. Huudan yhtä kirjaa ja huutoni on nyt korkein, mutta tuo toinen myyjä lähettää koko ajan (kaksi kolme kertaa päivässä) viestiä, että huuda tätä kohdetta. Hinta on korkeampi kuin siinä kohteessa, mitä huudan. Hinta voi kyllä juu nousta vielä, kun kohde sulkeutuu 4 päivän päästä, mutta kuitenkin. Ja tuon mainostajan kohteessa lukee, että huutajien henkilöllisyyttä ei paljasteta, koska HÄN EI HALUA, ETTÄ TOISET MYYJÄT ALKAVAT MAINOSTAMAAN HUUTAJILLE OMIA KOHTEITAAN??!!! Ja itse tekee samaa. Anna mun kaikki kestää. Mitä tuollaiselle henkilölle voi tehdä? Tein huudon 3 kolme päivää sitten ja heti alkoi nuo pommitukset.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan on jenkki kyseessä, niin sano että viet oikeuteen jos häiriköinti ei lopu...

Pystyykö niitä viestejä ignooraan siltä henkilöltä sieltä mistään..?

Vierailija
2/2 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jenkki on kyseessä ja taitaa olla kiero kuin korkkiruuvi. Katsoin muuten tarkemmin tuon mainoksen kohdetta ja kuinkas ollakkaan, myyjä pyytää posteja 25 taalaa ja tämä toinen myyjä, jonka kohdetta huudan, pyytää posteja 10 taalaa ja molemmat ovat siis lentopostin kuluja Jenkeistä Suomeen.

Ja tuon kohteen hinta, jota nyt huudan on 10 euroa ja mulla on korotusautomaatissa hintana 25 taalaa (kyseessä on kirja, jota ei Suomesta saa) ja tuon mainostajan hinta on 39 taalaa (lähtöhinta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla