En ainakaan aio imettää syntyvää lastani, sanoi kuka tahansa mitä haluaa!!
Kaksi ensimmäistä lastani ovat hyvin selvinneet korvikkeilla. Eivät ole sairastelleet pieninä, ei koliikkisia, useimmiten hyväntuulisia jne. Eikä tarvitse itse miettiä mitä suuhunsa laittaa, aiheuttaako lapselle vatsavaivoja, allergiaa.
*kukin tehköön niinkuin parhaaksi näkee*
Kommentit (7)
Parempi imettämätön, hyvinvoiva ja hyväntuulinen äiti kuin imetystouhuun turhautunut, itkuinen ja apean väsynyt äiti. Niin se vain on.
Ensinnäkin, imetys on lapselle parasta. Ja luulisi sen jo pelkästään tekevän siitä parasta myös äidille... Unohtamatta helppoutta ja vaivattomuutta (toki alkuun usein hankalaa, mutta ajan myötä helpottaa), sitä että imetys on hyväksi äidin palautumiselle, se helpottaa kilojen karistamista jne.
Vierailija:
Parempi imettämätön, hyvinvoiva ja hyväntuulinen äiti kuin imetystouhuun turhautunut, itkuinen ja apean väsynyt äiti. Niin se vain on.
" Parempi imettämätön, hyvinvoiva ja hyväntuulinen äiti kuin imetystouhuun turhautunut, itkuinen ja apean väsynyt äiti. Niin se vain on."
Ja ap:llähän on tästä niin paljon kokemusta kun on niin paljon imetellyt ennen, vai? Kaikki imettävät äidithän ovat turhautuneita, itkuisia ja apeita!
Vierailija:
JOS se on, niin ehkä korvike on parempi vaihtoehto! Mutta monille imetys on helppoa ja vaivatonta (esim. yöllä ei tarvitse lähteä lämmittämään pulloja, reissussa lämmin maito on aina kätevästi mukana, säästyy pullonpesurumbalta jne...) Mielipiteensä kullakin, mutta minä ainakin imetän paljon mieluummin, jos se vain on mahdollista. :-o
Minua on imetetty ehkä korkeintaan kuukausi ja ihan oon isox kasvanu ja terveenä pysyny! Hohhoijaa!
tule onnistumaan. No, ekan kanssa olikin vähän alkuvaikeuksia, neuvolasta en saanut kyllä minkäänlaista apua, mutta sitten kun se lähtikin sujumaan eli vauva vähän kasvoi ja oppi ja jaksoi imeä paremmin,
niin sehän olikin aivan mahtavaa. Ruoka aina mukana , mikäs sen helpompaa, ei pullojen kanssa pelaamista etc
Tai oikeastaan vauva oppi pullostakin syömään aika helposti, sitten kun halusin vähän irtautua ja päästä kotoa johonkin.
Kakkosen kanssa kaikki olikin jo helppoa ja molempien kanssa imetys jatkui toisi PITKÄÄN! ja se oli IHANAA, kaipaan sitä vieläkin joskus...
Miksi näitä aloituksia näkee täällä lähes joka päivä?