♥ ♥ ♥ SYYSKEIJUJEN LOPPIAINEN♥ ♥ ♥
En löytänyt tälle päivälle aloitusta.
Testasin aamulla kuten lupailin ja täysin puhtaan kirkas negahan se oli niin kuin veikkasin. Katselin sitä pitkän aikaa eikä muuttunut miksikään. Sitten kun menin uudelleen katsomaan niin todennäköisesti väri oli jotenkin levinnyt tai jotain koska ihan kuin " ikkunaalueen" vasemmassa reunassa olisi ollut hailean hailukkaasti myös punaista. Vähän kuin toinen viiva mutta haaleampi. Tiedän ettei se ole haamu koska oli tuollaisessa paikassa, mutta ajattelinpa nyt kuitenkin kertoa, koska jäi ihan pienesti vaivaamaan. Testi on sellainen liuska jonka pää upotetaan pissaan ja tuo " haamu" oli siis sen valkoisen alueen johon viivojen pitäis tulla niin aivan siellä " pissapäässä" . Ymmärsiköhän kukaan...ei varmaan tästä voi edes ymmärtää...
babyunelma kp 24/28-30
Jeanel: Minä sain esikoisen 22 vuotiaana!! raskaaksi siis tuli 21 vuotiaana =) ja toisen 25v. tänä vuonna täyttäisin 27v. ja kolmatta haaveillaan.
Meillä miehellä oli ensin vauvakuume ja minä lämpenin vasta raskausaikana;D nyt taitaa olla toisinpäin...
ja aikaahan on 9kk tottua ajatukseen ja yleensä siinä vaiheessa kun mies saa ensimmäisen kerran vauvan syliin, on hän ihan myyty! *kokemuksen rinta-äänellä*
Ja tuo on ihan hyvä ajattelutapa että kun ei koskaan tiedä saako edes lapsia tms.
Meillä eka tärppäsi kolmannella kierrolla ja saatiin tietää että veriryhmäni hylkii sikiöitä. ei muuta kuin verikokeita pitkin raskautta, mutta kummankaan raskauden kohdalla ei mitään vasta-aineita ilmennyt. Ennenaikaisia supistuksia tosin oli ja jouduin estolääkitykselle esikoisesta rv.28 meinasi syntyä 3 kk liian aikaisin, MUTTA kummatkin menivät jopa yliaikaisiksi!!
Neuvolassa eivät kieltäneet useita lapsia, kertoivat riskit, mutta minulle ei ole mistään kuitenkaan koskaan tullut ongelmia, joten " antoivat luvan" yrittää vielä. Kolmannen jälkeen emme kuitenkaan enää yritä ja ota turhia riskejä.