♥ ♥ ♥ SYYSKEIJUJEN LOPPIAINEN♥ ♥ ♥
En löytänyt tälle päivälle aloitusta.
Testasin aamulla kuten lupailin ja täysin puhtaan kirkas negahan se oli niin kuin veikkasin. Katselin sitä pitkän aikaa eikä muuttunut miksikään. Sitten kun menin uudelleen katsomaan niin todennäköisesti väri oli jotenkin levinnyt tai jotain koska ihan kuin " ikkunaalueen" vasemmassa reunassa olisi ollut hailean hailukkaasti myös punaista. Vähän kuin toinen viiva mutta haaleampi. Tiedän ettei se ole haamu koska oli tuollaisessa paikassa, mutta ajattelinpa nyt kuitenkin kertoa, koska jäi ihan pienesti vaivaamaan. Testi on sellainen liuska jonka pää upotetaan pissaan ja tuo " haamu" oli siis sen valkoisen alueen johon viivojen pitäis tulla niin aivan siellä " pissapäässä" . Ymmärsiköhän kukaan...ei varmaan tästä voi edes ymmärtää...
babyunelma kp 24/28-30
Kommentit (41)
babyunelma: Hyvä että sun punertavat eritteesi on loppu! Onko muissa kierroissa ollut tollasta tiputtelua?
Kiitoksia tsemppauksesta =) No kävihän se mulla mielessä, että ihan alkuraskaudessa saattaa vaikuttaa sekin miten paljon on juonut jne. Söin eilen illalla turkkareita ja join aika paljon kun ne poltteli suuta. Yöllä sit olikin kova veskihätä ja näin jopa unta että kävi vahinko sänkyyn!! :D No onneks ei ihan käynyt.
Tänään tuli vessassa pyyhkiessä oikea limaklöntti, se oli kyllä valkosta, ei siis kirkasta niin kuin pitäis kai olla oviksen aikaan. Hyi ja anteeksi ;)
Jäätkö visakoivu vielä Syyskeijuihin? Pahoittelut tädin tulosta :(
Odotellaanpa täällä muiden huomisia plussia :) Toivottavasti saan itekin sellasen vielä ensi viikolla. Jos vaikka saan korvaukseksi uusia testejä (kun oli enemmän kuin yhdessä se punaisuus levinnyt minne sattuu) niin katsellaan mitä ne näyttää..!
Ovistahan en saanut bongattua tästä kierrosta (kp 14-18 tein ovistestin), en tiedä sitten oliko se ennen testailua vai jälkeen vai ei ollenkaan...
Joku taisi puhua kilpirauhasen toimintahäiriöistä, on ollut minulla mielessä lähiaikoina. On nimittäin suvussa tuota vajaatoimintaa. Ihmeellinen olo mulla on ainakin ollut. Vähän huolestuttaa! :( Toisaalta voi johtua imetyksen loppumisesta, kun hormonit palautuu normaalitasoilleen. Kaksi viimeistä kiertoa on ollut 29 ja 28 kun imetyksen aikana oli aina 30 tai vähän yli.
Mulla on selkä tosi kipeä, varmaan tuosta esikoisen kantamisesta, kun neiti alkaa olla aika painava jo. En saa oikein nukuttua iltaisin, menee monesti aamuyölle pyöriessä sängyssä ja sitten aamulla/päivällä olen ihan raato ja pitäis tuon tytön kanssa jaksaa tuohuta. Iltaisin palelee usein ja välillä ruoka ei maistu ollenkaan. Ruuan jälkeen ainakin aina tulee huono olo. Mahassa tuntuu ihmeellistä terävää, mutta " hentoa" vihlontaa aina välillä, vähän väliä tuntuu lirahtelevan housuun jotain vuotoa, muutamana päivänä siinä on ollut vähän väriäkin, taitaa täti olla jo matkalla. Siinäpä luetteloa mun vaivoista, tosi mielenkiintoista varmaan! :D
Huh, melkoista valitusta oli koko viesti, mutta tympii niin jos nyt tulee jotain vakavampaakin terveysongelmaa, jos vaikka on lopetettava vauvan yrittäminen kokonaan! :(
Onnittelut plussasta! (en muista nimimerkkiä)
Kiinnostuneena seuraan tätiä odottelevien, negaa testanneiden tilanteen kehittymistä! Plussia toivotaan! :)
Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille toivottelee terveydestään huolestunut Pupu
piias: onnea uusimmalle syyskeiju-plussaajalle! Ihanaa!
visakoivulle harmittelut tädin saapumisesta. Eihän sen teille pitänyt tulla, argh. No nyt seuraavasta tärppää!!!!
Jeanelille tsemppiä ja rutkasti peukutuksia jos se plussa vaikka vielä kuitenkin pamahtaisi testi-ikkunaan.
Eppa: sinun uutisia tulen sitten lukemaan maanantaina ja lähetän täältä oikein paljon plussatoiveita!
Itselläni ovat oireet hävinneet, eli mieli vähän alamaissa. Mutta ehkä silti kuitenkin uskaltaudun huomenna testaamaan kun mieskin on vielä kotona. Alkuviikosta hän kun on työmatkalla... joten saas nähdä miten käy. *jännittää*
Villis kp 26/28-30
Meikäläisen piti tehdä tänään testi, mutta enpä ehtinyt apteekkiin testin ostoon... Eli täytyy vielä tässä vähän jännätä. Tänään siis kp 32/24-27. Eilen taas koski menkkamaisesti (aika kovinkin) mahaan, kuten pariin otteeseen tällä viikolla aiemminkin. Onkohan tuo miten tavallinen oire, jos oisi raskaana? Vai meinaiskohan tuo taas alkuraskauden keskenmenoa... Syyskuussa siis oli 6. rv:llä ja sitä ennen oli kyllä hurjat menkkakivut. En muista aiemmista raskauksista noita menkkamaisia kipuja, paitsi ehkä vähän myöhemmässä vaiheessa, ehkä rv 10 jälkeen. Viime ma oli töissä tosi huono olo, mutta en tiedä oliko edellisen viikon mahataudin jälkimaininkeja (oltiin koko perhe mahataudissa). Tänään kyllä kanssa vähän oli etova olo kun olin lasten kanssa ulkona. Että tällaista pähkäilyä...
Piias: Onnea plussasta!
Harmittelut negaa testanneille :(. Saa nyt nähdä kumpaan joukkoon minä kuulun...
ei tarvinnut testata! Palailen illalla!
Harmi himppu77.
Itse hätäisenä tein tuo aconin testin tänä aamuna. Kp26/ jotain jos oikein laskin. No tietty nega. Eli saan odottaa sit tätiä kylään.
Tää kurja olo johtuu sitten vaan tästä flunssanpoikasesta joka on
Pahoittelut himppu77 :lle, perästä tullaan
Ibe, sama täällä, testasin aconilla puhtaan negan. Nyt kp 26/26, joten täti tulee huomenna. Tätioireita on, mutta testasin nyt kuitenkin. Ensi kierto taitaa mennä ohi, kun olen jenkeissä työmatkalla :( Tai sitten pitää seuraavan kierron olla max 26 pitkä, ja simppojen elää muutama vuorokausi.
PLUSSATUULIA ~~~~
Ibe, Sofi ja Himppu: Voihan suuri harmitus, mä kun luulin että jollain meistä tulis tänään plussaa. Minäkin onneton testasin siis tänään negaa aconilla, nyt kp 27-28-30, joten tätiä pitää nyt sitten vissiin alkaa odottelemaan. Voihan pannu kun olisin niin kovasti tahtonut pienen syyskeijun, mutta jos luonto ei suo niin ei voi mittään.... nyyh.
minä painun tuonne lokamasuihin,Lokakuulle menis seuraava kuviteltu las.aika...aion ottaa rauhallisesti.
Itsekin viikonloppuna pitänyt hiljaiseloa palstan suhteen. Nyt tulin katsastamaan tilanteen, ku muistin että tälle päivälle oli joku testaus buumi. Valitettavasti (sori kun taas unohdan nikit) jotkut olivat jo testanneet negaa, no jospa oli testaus hiukan liian aikaisessa ♥ valaa vielä toivoa kanssasisariin ♥ Ja suuren suuret pahoittelut tätiläisen jyräämille!!
Täällä miehet lähtivät moottorikelkkailemaan ja makkaran paistoon. Minä lähden suihkuun ja sitten kavereiden kanssa leffaan ja syömään =D Kp on kai 16/27. Ovis on takana ja siimahäntiä laskettu liikkeelle sen verran paljon ettei ainakaan siitä jää tärppäämättömyys kiinni, siis toivottavasti tärppää, ihan nyt jo jännittää. Mutta toisaalta on sellainen olo ettei se varmasti tärppää nytkään :(
Mutta nyt sinne suihkuun... Tulkaahan nyt kertomaan niitä plussauutisia!
Tai mitä mä nyt tulen muutakaan kertomaan, kun ei ole tätiuutisiakaan vielä :/
Kp 34/28 ja alkaa pikkuhiljaa hermot mennä. Huomenaamulla testaan - jos se on taas negaa niin soitan neuvolaan ja/tai omalle gynelle. Ovisplussasta kun tulee huomenna 3 viikkoa!
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin jyräämille. Ja negan testanneille toivon kärsivällisyyttä!
kunnei tänne ala tulla enempää plussia! Onko meitä muutenkin vähemmän täällä Syyskeijuissa kuin yleensä? Onko loppuvuosi niin ei-toivottua (laskettua) aikaa?
Täällä ei mitään kummempaa, mutta pidetään siskot lippu korkealla että se plussa sieltä vielä pamahtaa!++++++++++++++++++++++++++
Jeanel Kp27
Anteeksi näin riemukas omanapaisuus. Olin jo epätoivon partaalla, että ei tule lainkaan, nyt kp18/30-34. Oli viimeinen ovistikku menossa. Toivottavasti se eilinen ei ollut vaan viallinen, sillä näytti ihan yhtä viivaa. Yleensä mulla on ollut toinen viiva vähintään vähän himmeä ennen ovista. Olenkohan nyt sitten syyskeijujen viimeisiä tuolla myöhäisellä oviksellani?
Pahoitteluni negan plussanneille. Viimeksi itsekin testasin vasta kp 28 plussaa, joten ei saa luovuttaa ennenkuin täti tulee. Ja harmi nyt niille, joille se ikävä punahelma saapui kylään.
Mutta, mutta... pinossa taisi olla myös pari plussaa, ONNEA PALJON! Ja vauvaliimaa matkaan mukaan.
Ja onnea uusille testaajille!
Ajatus kulkee nopeammin kuin kirjoitus, onneksi. ;)
Voi ei, miten kurjia uutisia. Suuret pahoittelut tädin yllättämille taas kerran. Hirmu vähän meitä syyskuisia tosiaan enää on, mutta tuolla odotuspuolella kyllä näyttää olevan melkosesti ja se on sentään kiva.
Mulla on ollu niin huono olo monta päivää, etten oo paljoo koneella istunu. Tänään onneks alkaa jo helpottamaan, tuntuu että voi tehdä jo muutakin kun vaan nukkua ja nukkua..
Marikko! Kerkesit saada sitten oviksen ennen mua! =D Suon sen kyllä sulle, mähän en oo ' " tilannukkaan" sitä ennen tiistaita ja hyvältä näyttää vielä. tänään tuli jo melko paksu viiva, mutta en usko että viel huomenna on plussaa. Ja tiistainahan saa jo ollakkin! Mut kiva, että meitä on useempi piinailemassa loppukuutakin!
Tänään on lisäks ollu ihan järkyttäviä kipuja alavatsalla. Oiskohan nää sitten niitä munasolun kasvukipuja. En oo kyllä ikinä tälläsiä ennen huomannu, toivottavasti se on hyvä merkki se.
Ihan hirveesti onnea kaikille lopuille syyskeijuille! Ja Eppa ja muut negan saaneet, muistakaaa vanha totuus! Niin kauan saa toivoa, kun ei tätiä näy! Peukutan hurjasti!
Niinpäs näyttikin olevan odotuspuolella väkeä jo jonkun verran =) Kaikkihan ei oo käynyt täällä vauvakuumepuolella edes kirjoittelemassa.
Nyt pitäis alkaa lukemaan koulujuttuja, olis vähän pikku pakko huomiseksi kun on harjotusnäytöt... Mutta tänään on väsyttänyt niin hemmetisti, ihan kun ois krapula vaikka ei ole. Tietysti toivon että sekin olis Oire, mutta mahtaisko sillä olla mitään tekemistä asian kanssa että menin eilen nukkumaan vasta ennen neljää ja heräsin tänään ennen kymmentä. Ja täällä tietysti roikun, ettei vaan tarvisi lukea yhtään ;))
Ei kai tässä mikään auta, YRITÄN pysyä loppuillan poissa täältä.
Samalla siis suuren suuret pahoittelut tädin tallomille ja neganneille!
Tänne on täti joko huomenna tulossa etuajassa taikka sitten varmaankin viimeistään tiistaina. Päivällä tuli meinaan jo selkeästi punaista paperiin ja enemmän kuin silloin pari päivää sitten. Jotenkin tuota osasi joo aavistaakin... Mieskin ilmoitti tänään ettei halua kolmatta lasta. Sekään ei ollut mikään uusi asia. Yksinhän tässä olen kuumeillutkin ja hiljaa tyytyväisenä ottanut vauvansiemenet jo useamman kuukauden vastaan. Suuresti toivoen. Mutta hengissä olen siis edelleen kaikesta huolimatta, kuten vauvahaaveenikin!!!
Parempaa onnea jälleen teille muille! Olkaa onnellisia siitä, että saatte yhdessä sitä raskautta ja vauvaa odottaa!!!
Haikeana ja maailmaan taas pettyneenä:
babyunelma kp 26/28-30
viikonloppu meni mukavasti pupuillessa ja huomenna saadaan miehen kanssa koko päivän olla kaksistaan, kun ipanat on päiväkodissa ;D laskeskelin että tänään olisi kp 24 vai voisiko jo sanoa että kp25 kun jo melkein elellään maanantaita =)
viimeistään perjantaina testaan jos viikolla ei ala menkat... Joku oli saanut plussaakin! Olikohan piias ja toista nikkiä en valitettavasti muista ulkoa (se on tämä hajamielisyys ;) ) Oikein paljon onnea teille!
Meikäläiselle iski sitten hiiva!!! mikään ei ole inhottavampaa.... nyt sitten " suppoa" alapäähän ja toivottavasti menis kerralla ohi, ettei tarvitsisi noita lääkkeitä kauheasti käyttää.
Vitamiineja olen alkanut syödä joka päivä. kalanmaksa-öljyä ja monivitamiinia. Jos testi näyttää plussaa niin pitääkin katsoa ettei noissa ole a-vitamiinia! Sehän oli haitallista sikiölle....
Aaltomainen pahoinvointi jatkuu, mutta lievempänä kuin aiemmin. Edelleen ajoittuu aamuun ja iltaan. Jännitänköhän liikaa tulevaa testaamista tai jotain?
Mutta nyt miehen viekkuun katsomaan " se on siinä" -ohjelmaa.
+++++kaikille+++++
*tiitiäinen79*
tulihan sitä jo puoltoista tuntia opiskeltuakin.
Et oo yksin babyunelma, meilläkään ei mies oo ihan mukana näissä vauvahaaveissa. Ollaan kummatkin vasta 21v. (tai JO kun meidän suvussa esikoiset saadaan 18 vuotiaina!), ja mies on huolissaan siitä ettei mulla ole vielä työpaikkaa (valmistun keväällä), eikä hänenkään työnsä jatkosta ole varmuutta. Mutta olen sitä mieltä, että mitäs meni lupaamaan, kun puhuin viime keväällä että syön kaksi jäljellä olevaa pillerilaattaa loppuun ja sitten saa riittää! Ei sellasta sanota vaan siinä toivossa että muutan mieleni niiden laattojen aikana. Enkä muutenkaan halua odottaa enää yhtään, mitä jos onkin jotain ongelmia niin niitä on kiva alkaa selvittämään sitten kun on jo vanhempi. Jotenkin mulla on aina ollut alitajunnassa pelko, että mitä jos en voikaan saada lapsia, kun on ollut aina epäsäännöllinen kierto (välillä puoli vuottakin menkat poissa). Tosin olin aika laiha nuorempana. 16v. aloin syömään e-pillereitä ja siitä on tullut lihottua noin 10kg.
Olishan se ihanaa kun mieskin olisi tässä kunnolla mukana, mutta uskon ja toivon että hän on mukana viimeistään silloin kun olen raskaana. =)
Kierto päivä 2 28/30,eli alusta...no ei auta...