Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*Ensikot maanantaina 15.1.*~*~

15.01.2007 |

Heipparallaa, nyt ollaan jo täällä paremmilla mielin. Ja heti aamusta Word -romaania.

Linkki viikonloppupinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9323005&p=1&tmode=1&smode…

Titi: Hieno juttu että raskausaikasi on mennyt mukavasti ja ensimmäinen kolmannes on takana päin! Mä olen kauhean kateellisena käynyt välillä siellä o-puolella teidän juttuja lukemassa, te vanhat kuumeilukaverit vaan tunnutte keräävän noita viikkoja hurjan kovaan vauhtiin. Kaikkea hyvää sinne tulevalle perheelle!

s-k: Kiitos jaksutoivotuksista. Kyllä tää varmasti tästä, toivon sullekin kaikkea hyvää. Harmillista etä vasta helmikuulla saat selkoa omaan tilanteeseen. Tsempitystä tulevaan piina-aikaan, toivottaisko kuitenkin että se täti ei tulisi ;) *bd*

Saikku: kiitos sullekin haleista ja jaksamistoivotuksista! Paljon peitonpöllytysintoa sinne päin! Toivotaan että se mieskin hiukka enemmän lämpenisi, onhan ikävä kun ei saa toiselta toivottua vastakaikua.

Hannah: Helpotusta pahoinvointiin!

Pariisittarelle sinne taustalle iso halaus ja kiitos (virtuaali)huolenpidosta :) Menee kyllä tän kuun lopulle terapeutin tapaaminen, kontrollikäynti lääkärillekin on silloin. Saankos tiedustella että million palaat sieltä taustalta takaisin ¿tosikuumeiluun¿? :)

Repuliakin näkyy, moi! Kiitos rutistuksesta, tuli perille :) *bd* sulle!

Aqualle negapahoittelut!

Bubus kyseli, tekeekö raskaustestin yksin vai miehen kanssa. Mä olen aina tehnyt sen yksin, mutta kertonut sitten ikävät uutiset. Ukko on kuitenkin selvillä siitä, millon tädin pitäisi saapua, ja tietää milloin testaan, että ei sitä tulosta pystyisi salaamaan.

Elviiralle negapahoittelut! Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Juli, Moi! Kiitos voimahalista! Kiva että siellä ollaan häähumussa, minäkin niin kovasti haluaisin, mutta mies toppuuttelee että ¿kaikki aikanaan¿... ei sitä turhaa olla oltu puoltatoista vuotta kihloissa... Lähinnä häät on raha-ongelma (mä haluan kunnon prinsessahäät..) :)

Sara-Mariakin kävi ilmoittautumassa! Kiitos jaksutoivotuksista! :)

Nellamaijaakin näkyi, moikka vaan! *bd*

Rouvavauva: Harmi jos tämä kierto menee sivu suun. Helpotusta sinne stressin keskelle!

Katalle *bd*

Margelle tätipahoittelut!

Cerise: Kiitos huomiostasi. Olen puhunut miehen kanssa tilanteestani. Harmillista on se, että hänellä taitaa olla hieman ¿samaa vikaa¿ ja kun puhun omasta tilanteestani, sanoo hän itsekin tarvitsevansa apua... Siispä en saa mitään kummallisempaa myötätuntoa häneltä.

Maitikka: Onnittelut! On se haamukin plussa, toivottavasti vaan siitä vahvistuu! :)

Nuutti kävi ilmottautumassa, moi sinne!

Hapölle pahoittelut sekä tädin tulosta että vuoden etapista. Kiitos jaksutoivotuksista.

ON: Lauantaina tuli biletettyä aamukuuteen ja koko sunnuntain sitten nukuinkin, herättiin vasta iltayhdeksältä. On vähän rytmit sekasin, tänään heräsin puol kuus. Jotenkin vois silti koko ajan nukkua, joka päivä tulee vedettyä parin kolmen tunnin päikkärit. Nyt oon kertonut tästä mun tilanteesta vanhemmille ja kavereille oman miehen lisäksi. Vähän hävettää/nolottaa (tiedän, ettei saisi), mutta kun oon aina ollu " vahva" enkä näyttänyt omaa heikkoutta. Nyt vaan toivon että saisin energiaa lukea kirjoituksiin ja käydä koulua. Tasan kuukauden päästä loppuu koulu ja alkaa lukuloma. Mä en tiedä, mikä kp täällä nyt on menossa, kai se on jotain ovisajan luokkaa.

Sori romaanista.

Mukavaa viikkoa kaikille, olkoon se plussatäyteinen!

-Mary

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitikalle paljon paljon onnea. Kyllä se haamu vahvistuu, usko pois. Mulla oli muuten just tota samaa mahanippailua yhen päivän. Sielä se pikkunen kiinnittelee itseänsä. :)

T: Buuffa

Vierailija
2/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on taas uusi viikko pyörähtänyt käyntiin...Varoitus megaviestistä ja heti alkuun omaa napaa:

).( Kiitos kaikille kovasti mieltä lämmittäneistä piinapeukuista.... mutta peukut voitte laskea: eli testasin negan su-aamuna, ja illalla paikalle saapui täti. Nyt sitten taitaa muuttua tuhrutteluksi taas, mutta alan kuitenkin eilisestä laskea kierron alun, koska silloin illalla tuli kuitenkin vuotoa ihan kunnolla. Eli menossa kp2 (29-31). Mieli oli eilen kyllä aika alamaissa sekä mulla että miehellä, mutta kyllä kai se tästä. Yritettiin piristää mieltämme eilen ulkoilemalla ja hyvällä ruualla: hirven filepihvejä ja viherpippurikastiketta. Elokuviin oli tarkoitus lähteä, mutta ei sitten oikein ollut kummallakaan fiilistä. Ajattelin (en puhunut vielä miehelle), että jos ei nyt tästä kierrosta tärppää, niin sitten voisi alkaa harkita oviksen tikuttelua.

Maitikka: ++++ SUURET PLUSSAONNITTELUT! ++++ Ihanaa, sie nappasit vuoden ekan enskaplussan!

MaryRose: Kiva, että ¿keittiöpsykologiasta¿ oli edes vähän lohtua : ) Ja täältä vielä erikoisextra-lähetys sitä kaipaamaasi energiaa: hyvin ne kirjoitukset menee, usko pois!

Marzu: jokos se täti tajusi viimein häipyä?

Bubus: kivan kuuloista tuo koiran kanssa puuhailu! Mie olen joskus vuosia sitten kultaisen noutajan kanssa (vanhempien koira oikeestaan, siellä asustelee) myös ollut koirahommissa mukana, mm. mejässä ja muutamassa näyttelyssä. Siinä kyllä ajan saa mukavasti kulumaan. Nyt koiraherra on jo kunnioitettavassa 14 vuoden iässä. Testailusta sen verran, että meillä mies tiesi nyt, että testiä aloin tehdä, ja tuli sitten kurkkimaan itsekin. Kyllä se on mukava, kun siinä on toinenkin odottamassa ja jännäämässä.

Titi: ihania ultrakuulumisia ja kuvia ; ) Onnea odotukseen.

s-k-: siellähän alkaa piina-aika olla käsillä, vai? bdbdbd....

Saikku: onnea oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen! ai siullakin metsämies? ; )

Hannnah: toivotaan, että etova olo ei ihan mahottomaksi ylly.

Repuli: iso moi! Mie jo ihmettelinkin, että mihin olit hävinnyt? Vai ¿kp-laskuri¿, *hih*! No, mitenkäs meidän kp-laskennan nyt käy? Eli omasta navasta näät, että mulla kp32 muuttui su valitettavasti kp1: ksi.... Kuinkas siellä? bdbdbd....

Aqua ja Elviira: negapahoittelut kohtalotoverilta.... ja tsemppiä ja voimia uuteen kiertoon!

Juliaana: moi, kiva kun olet palannut ja hyvä, kun työkiireet alkaa helpottaa. Kiva myös kuulla, että täällä on muitakin maalla asuvia (Fiiulle moikat myös!). Tosin maatilalla ei asuta, mutta muuten muuten hyvinkin luonnon keskellä. Onnea oviksen hyödyntämiseen, vaikkakin ilmeisesti nyt taitaa olla hää- ja muut jutut enemmän esillä ; )

Nellamaija: Kiva, kun olet palannut linjoille! Siellähän on hyvät kp:t jo. Kotijumppa onkin muuten hyvä idea, pitäsköhän itsekin aloittaa viikottaisen ohjatun jumpan lisäksi... hmm... Jospa ne pupuilut nyt olis osuneet nappiin, bdbd...

Nuutti: Sinuakin kaipailin jo, meinasinkin huhuilla, että missäs olet!

Rouvavauva: vilkutukset sinne ja onnea oviksen hyödyntämiseen (jospa ei olis kuitenkaan liian myöhäistä?)!

Kata: siellähän alkaa piinailut lähestyä? bdbdbd

Marge: no voi... tätipahoittelut! Ja vielä kipuillen tuli, mokoma... Voimia uuteen kiertoon!

Cerise: onnea kosinnan johdosta tulevalle rouvalle! Ja työnhakuun myös.

Hapö: tätipahoittelut...

Jokohan tällä viestillä alkais olla tarpeeksi pituutta? No, huhhuh!

Dajm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikon alkua, siskot!

Ensinnä Maitikalle Onnea plussasta! Plussa se on haaleakin plussa! Tarroja ja liimaa!!!

Negapahoittelut Dajm, Elviira ja Aqua! Negan testaaminen on niin inhottavan surullista, tädinkin ottaa helpommin vastaan. Mutta uuteen kiertoon vaan!

Ceriselle onnea kihlauksen johdosta!!! Minuakin kosittiin vasta aika hiljaittain ja tuntuu, että vähän kiirehän tässä on jo kaikkea järjestää, kun ihmiset ovat nykyään näiden asioiden kanssa jo vuottakin ennen liikkeellä. Mutta kyllä sitä nyt ehtii.. Olette kyllä melkomoisia, jos pystytte tuon ihanan asian pitämään sisällänne kesään asti :) Tsemppiä työnhakuun!

Julille terkut! Meidän päivä on elokuun 11. Sulta saan sitten viime hetken- ja muitakin vinkkejä varmaan, kun teidän jälkeen mennään :) Jaa teilläkin on maatila? Meillä ei ole mitään eläimiä, viljelyksiä vaan. Toivottavasti joskus saisin vähän lampaita ja kanoja edes tänne..Ja tosiaan, aika paljon yhtäläisyyksiä on löytynyt meidän elämistä (ja miehuuksista) muutenkin..

Ainakin Margelle ja Häpölle ja muillekkin tädin yllättämille pahoittelut! Aivan kun siinä tulossa ei vielä olis tarpeeksi, vaan pitää olla ne kivutkin..

Titille kiitos ihanista kuvista ja kuulumisista..

Kaikille muillekkin terkkuja oikein paljon ja kiitos olemassaolostanne! Nyt lukuhommiin!!! Yäks.. T:Fiiu

Vierailija
4/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin tullu tässä vähän taukoa pidettyyn ja keräiltyyn itteensä:) Vähän jo kerkes masennus tännekkin iskeä kun näytti et kaikki kaatuu päälle. Mut siitähän se lähti sit rullaamaan. Isäntäkin on jo mukana vauva puuhissa täysillä.

Sain selville et miks se harkitsi koko vauva puuhan lopettamista. Luuli raukka et oli hänen simpoissaan vika kun meni kesken. Mut sit juteltiin ja nyt ollaan jo kovasti taas mukana kuvioissa.

Eikä siinä mitä mut nyt on lähipäivinä tullu saman kaltaisia oireita kun silloin kun olin raskaana pitäs syödä koko ajan ja karkkii tekis mieli varsinkin salmiakki karkkia mitä ei vielä sais raskaana ollessa syödä. Joten loppukuusta onkin jännät paikat:)

No siinäpä sitä omaa napaa tulikin yritän tässä samalla lueskella muutamalta päivältä juttuja joten voi olla et unohan jotakin en todellakaan oo kovin hyvin mukana tässä.

Mut ihan ensimmäiseksi Maitikille onnea plussasta ja vauva liimaa matkaan mukaan:)

Sit Dajmille pahoittelut negasta ja tädin alkamisesta.

Uusia palstailijoita oli tullut taas lisää niin eikun tervetuloa vaan minunkin puolesta en nyt nimimerkkejä muista sorry mut tervetuloa vaan lämpimästi mukaan:)

Titiuu oli käyny laittamassa oikeen ihania kuvia ja kuulumisiakin eikun mukavaa odotusaikaa:)

Aqua oli testannut negan pahoittelut siitä.

Marzulla oli oikeen ilkee tättärä käymässä kun ei meinaa lähtee vaikka kuin ovee näyttäs. Toivottavasti älyis pakata kamppeensa pikaisesti:)

Bubus oli kyselly et testaillaanko miehen kanssa vai ilman niin mie ainaskin tykkään miehuuden kanssa testailla on sit lohduttaja jos sitä tarvitaan ja toisaalta on mukava nähdä miehuuden ilme kun sanoo et plussa tuli:)

Elviirakin oli testannut negan hitsi nyt on niin paljon negan testaajia liikenteessä ois niin mukava päästä onnittelemaan mut jospa myö sit seuraavasta kierrosta otetaan kunnon pyrähys ja kaikki mukaan:)

MaryRosella oli tuota masennusta joten toivotan iloisia ajatuksia ja jospa se kohta kevät tulee ja sit aurinko piristää. Minulla on kanssa ollut vähän masennusta kävin lääkärissä ja sanoi et on lievää masennusta. Toivoisin itse että tulisi kevät ja kesä tykkään niin auringon valosta. Mut eipä siihen oikeen muuta osaa sanoa kun että voimia vaan sinullekkin ei se mukava tauti ole.

Ceriselle onnea työnhakuun:)

KaTalla olikin piinapäivät käsillä *db*

Hannahilla rupes jo sit tuntumaan et kyl siellä mahassa jotakin on. Mut toivottavasti ei nyt pahaolo ihan pahaksi äidy.

Mut tässäpä sitä vähän romaania olisi yritän nyt taas päästä mukaan tähän hommaan.

Eikun kaikille Plussa tuulia puhaltelen täältä:)

T:Dizku

Vierailija
5/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti pahanen on pakannut vihdoinkin laukkunsa ja matkustanut muualle kiusaamaan ihmisiä. Kylläpä se jaksokin piinata. Nyt voikin sitten pupuilla rauhassa ja odotella jännityksellä ens kuun alkua...

Hyvää viikon alkua kaikille!!