Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo vaihtui, ja pitkästä aikaa nukun taas hyvin ja aamulla on kiva herätä.

Vierailija
06.01.2006 |

uskomatonta, miten suuri vaikutus johtajuudella on työhyvinvointiin! jos sinua ahdistaa, masentaa ja vituttaa työ jota ennen olet rakastanut, katso johtajaasi! ratkaisu voi löytyä sieltä, eikä sinun henkilökohtaisesta jaksamisestasi tai työn organisoinnista.

ihanaa, elämä on taas ihanaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen niskaanhönkivä, joka asiaan puuttuva kyylä vaihtui pomoon, joka ei lainkaan piittaa, miten työni hoidan tai hoidanko ollenkaan. Alan toipua alkushokista pikkuhiljaa. Vaikka vieläkään en ole pomooni täysin tyytyväinen, on töissä kuitenkin vähän helpompi hengittää. Nyt sentään saan näyttää, että olen aikuinen ihminen, joka ei tarvitse jatkuvaa holhoamista ja vahtimista.

Oli tosi rankkaa, kun yksinkertaisimpienkaan asioiden kohdalla ei luotettu siihen, että minä, viisi vuotta ammatiani opiskellut ihminen, voisin siitä suoriutua. Lisäksi pomo omi kaiken kunnian tekemistäni töistä itselleen ja puhui muiden kuullen, kuinka minulla vielä on kehittymistä. Kehityskeskustelu oli hänelle hekuman huippu, minulle painajainen, kun pääsi pisteyttämään suorituksiani.

Yhtenä " helmenä" hänen möläytystensä joukossa muistan, kuinka hän kielsi minua istumasta kahvipöydässä firman sihteerien kanssa, koska " ei tee hyvää vaikutusta, jos en halua viettää kahvitaukojani johdon pöydässä" . Jep jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän