Karmeisiin huonopalkkaisiin paskahommiinkin hirveet vaatimukset!
Asennehan itsellä on se, että lähden tekemään ihan mitä tahansa paskahommaa, olkoon palkkakin se alin mitä lain mukaan saa maksaa. Mutta kun ei kelpaa! Kauheet vaatimukset. Pitää olla täydellisesti kirjoitettu työhakemus, koulutukset, suosittelijat, suhteet yritykseen ja täysin virheetön työhaastattelu.
On tää melkoista :(
Kommentit (44)
What were looking for:
- Native-level fluency in Finnish, Danish, Icelandic, Norwegian and Swedish
- English Proficiency: Fluent or advanced proficiency in English (levels B2C2)
- AI & Data Capabilities (Preferred): Experience in one or more of the following areas: machine learning tasks, data collection and preprocessing, data evaluation and quality assurance, and data annotation and labeling.
Tuntipalkka 17 euroa 😂
Joo. Sama. Kylmää on kyyti.
Itse jos vielä joskus jonkun työn jostakin saan, teen sen niin hyvin kun ikinä pystyn, joka ikistä yksityiskohtaa myöten. Jos aika ei riitä, teen loput ilmaiseksi. Olkoon kuinka ärsyttäviä ihmisiä työkavereina. Kestän nekin.
Tää on nöyryyttämistä!
Kävin aivan hirveässä yrjökrapulassa työhaastattelussa paikkaan, johon en missään nimessä halunnut töihin.
Sanomattakin on selvää, että olen nyt siellä töissä. Voi veettu.
Onko myös risujen keräämiseen nykyään videohaastattelu ja ryhmäleikki testit ennenkuin pääsee varsinaiseen työhaastattelun B vaiheeseen jossa karsitaan pois huonoimnat risukerääjät.
Mitä sä hommailit, kun kaverit opiskeli? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Voihan työn vielä juuri ja juuri saada mutta sitten sen palkan maksun kanssa viimeistään tulee stoppi.
Kyllä se risujen keräämiseksi menee varmaan minullakin, meidän mökkitien varrella onkin muutama risu joita olen jo katsellut sillä silmällä🙂
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin opiskelin tasan samat opinnot. Kaverit on hyväpalkkaisissa asiantuntijatöissä ja minä pitkäaikaistyötön.
Jos olisin miljonääri niin tekisin kokeen, jossa ottaisin paskahommafirmaani työntekijät niistä kaikkein mielestäni heikoimmin työnhaussa onnistuneista. Sekä myös parhaiten onnistuneista.
Palkkaisin myös nuoria tutkijan alkuja selvittelemään noitten edistymistä. Toki joku normijärjellä varustettu työnantaja voisi kokemusasiantuntijana kertoa seurauksista ilman eri säätöjä.
Se ehkä auttaisi eniten ymmärtämään noitten hakemusten tärkeyttä.
Luulisi, että jos firmalla on töitä niin se kyllä palkkaa eikä kiusaa hakemuksella.
Hyvä. Ehkä alojen arvostus kasvaa. Mutta palkkalisän saanti vaatii jonkun paikan, missä mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
...niinkuin risujen keräämiseen ja siivoamiseenkin :D
Ne ei ookaan oikeita töitä..
Onhan se naurettavaa että siivoojan työhön pitää käydä nykyisin ihan ammattikoulutus vaikka työn oppisi nopeammin ilman kouluja.
Sama tarjoilijan työ miksi sitä täytyy erikseen opiskella amiksessa?
Aika moneen paikkaan riittää auttava suomenkielen taito. Paitsi matkailurysien sesonkityöntekijöiksi, joilta ei vaadita edes sitäkään. Mutta hakemukseen pitää laittaa esittelyvideo.
Vierailija kirjoitti:
Ei opiskelu takaa työllistymistä. Meitä on aika monia opiskelleita samojen paikkojen perässä ;)
Vierailija kirjoitti:
Töitä
Jo 80-luvun lopulla ammattikoulun rakennuspuolen opettaja sanoi meille jotta nykyisin työnantajilla on vaatimuksena että työnhakijalla on työkokemusta vähintään 20v ja ikä alle 30v niin siten saa varman työpaikan.
K u s päi set kius aavat "työkaveritkin" kestettävä. Muu ei auta. On niin syvä lama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin opiskelin tasan samat opinnot. Kaverit on hyväpalkkaisissa asiantuntijatöissä ja minä pitkäaikaistyötön.
Siinä sulle kyselijä
Itse en päässyt kotisiivoojaksi, vaikka 10 vuoden kokemus siivousalalta. Yrityksessä oli suurin osa työntekijöistä ukrainalaisia ja intialaisia. Haastattelija itse kertoi. Ja kuulemma ukrainalaiset eivät osaa englantia ja puhuvat huonoa suomea.
EN saanut paikkaa, mutta ukrainaliset kelpaa ja intialaiset. :D
Vierailija kirjoitti:
K u s päi set kius aavat "työkaveritkin" kestettävä. Muu ei auta. On niin syvä lama.
Ei niin syvää lamaa etteikö rahaa olisi. Rahaa kyllä on, ei tilanne NIIN paha ole. Sitä ei vaan ole kansan hyväksi laittaa mm erilaisiin palveluihin.
...niinkuin risujen keräämiseen ja siivoamiseenkin :D