Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä puoilisonne " naputtaa" teille eniten?

06.01.2006 |

Tai olisko parempi kysyä, et mistä muija EI naputa?

On se helvetti ku on ihan sama mitä tekee ni aina oi joku juttu mistä on pakko valittaa.

Jos me miehet valitettais muijillemme yhtä paljon kuin ne meille ni moniko olis vielä kimpassa vaikka seuraavan 3v. päästä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni,joka nyt eläkkeellä ja äitini vielä raskaissa töissä, on alkanut nalkuttamaan tiskeistä yms korjaamattomista asioista, KOSKA ITSE NYT JOUTUU ENIMÄKSEEN NIISTÄ HUOLEHTIMAAN, KOSKA OSAT TOISINPÄIN NYT. Ennen hän menei ja oli paljon töissä ja äiti kotona..Ja kun me lastenkanssa yökyläillään, naputtaa pappa pojilleni, jos eivät heti korjaa esim astioita, vaatteitaan tms paikoilleen.

niinhän se menee....parisuhdekurssit olis tarpeen kaikille pareille! se kommunikointi............

mutta noin ylipäätään kyllä valitettav useimmat miehet on " luonostaa" itsekkäämpiä ja naiset uhrautuvampia toisten hyvinvoinnin hyväksi itseään säästämäättä ja sitten uupuvat ja kenties jopa " nalkuttavat" =JOUTUVAT nalkuttamaan tms. jos toinen(miehensä) on niiin HÄRSKI että sulkee silmänsä kaikelta epämiellyttävältä työltä, jotka JONKUN ON TEHTÄVÄ

Vierailija
42/47 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se meni naulan kantaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainaki pelottais semmonen tilanne suunnattomasti, et se naputus loppuis kokonaan. Ei se sit enää välittäis ollenkaan!!!

Vierailija
44/47 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä en hirveästi ' nalkuta' ja mieheni taitaa olla jokeenkin samaa mieltä.. tosin kauan ei olla asuttu yhessä.. Mutta siitä nalkutan jatkuvasti joka on tupakanpoltto. Oon raskaana ja kamalat aamupahoinvoinnit ja sitten kun pitää haistella vielä tupakanlemua niin siinä menee hermot.. ja kun tupakan poltosta ei ees ole mitään hyötyä..

Vierailija
45/47 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että monia naisia (ja miehiä) ärsytää, jos toinen ei hoida omaa osuuttaan kotitöistä ja kaikki jää yhden aikuisen varaan. Mutta kaikilla (naisilla/miehillä) ei tosiaankaan ole samoja kriteereeitä siitä, mikä on riittävän siisti tai hyvä koti. Itse kuulun siihen ryhmään, jota ei niin hirveästi haittaa, jos lelut on ympäri kotia tai siivous välillä jää pariksikin viikoksi hoitamatta. Toki nautin puhtaasta kodista, mutta se ei ole vaan niin tärkeä asia itselle, että jaksiaisn siitä kauheasti jatkuvasti stressata. Onneksi mieheni on tässä asiassa samaa mieltä, sillä voin hyvin kuvitella, että jos hän haluaisi kaiken olevan järjestyksessä, meillä olisi aikamoinen naputus näistä asioista. Ja voin myös sanoa, että se ahdistaisi aika paljon, sillä en todellakaan halua ryhtyä kokopäiväiseksi kodin puunaajaksi...

Vierailija
46/47 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napero06:lle: Muuten... et tiedä, millaista on olla yh. Se on nimittäin helpompaa! Yksi suuri syy sille, etten ole edes yrittänyt tutustua keneenkään mieheen, on se, että on paljon helpompaa hoitaa kotityöt rehellisesti yksin. Jos minulla olisi mies, joka ei hoitaisi tasan 50% kotitöistä, tulisi ero viimeistään viikon kuluttua. Kun on yksin, voi hyvällä omallatunnolla tehdä kaiken, eikä tunnu siltä, että vetää perässään jotain laiskaa vapaamatkustajaa. Nalkuttamisen takana on tunne siitä, että työt on epäreilusti jaettu. On ihanaa, unelmaista, kun ei enää tarvitse koskaan nalkuttaa!

Vierailija
47/47 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on vähän toisin päin... mieheni naputtaa, jos kämpässä on liian sotkuista tai epäjärjestys jyllää. Tänäänkin hän lähti kouluun ja tuumasi, että jos voisin vähän järjestellä paikkoja, kun olen kerran kotona. Mutta myönnetään naputan minäkin joskus, kun oikein ärsyttää...esim. jos pyydän laittamaan tiskit koneeseen ja tuomaan olohuoneesta ne tiskit, kun mieheni syö usein tv:n ääressä mistä en tykkää, koska ne tiskit jää sinne ja keittiönpöydän ääreltäkin näkee sen tv:n. Tiskit kyllä tuodaan, mutta laitetaan tiskipöydälle, ei siis vahingossakaan koneeseen asti. Sitten pitää taas vähän huomauttaa että koneeseen asti kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän