Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä puoilisonne " naputtaa" teille eniten?

06.01.2006 |

Tai olisko parempi kysyä, et mistä muija EI naputa?

On se helvetti ku on ihan sama mitä tekee ni aina oi joku juttu mistä on pakko valittaa.

Jos me miehet valitettais muijillemme yhtä paljon kuin ne meille ni moniko olis vielä kimpassa vaikka seuraavan 3v. päästä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan ei ole kommentoinut kirjoitustasi. Johtuneeko siitä, että naiset eivät halua kommentoida jäkätystään?

Pitkiä hermoja sulle! Me hormonihirviöt ollaan välillä niiiin hankalia ja toisaalta niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihania.

Vierailija
2/47 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ( kuulema ) kova naputtamaan..mutta puolustukseni on että jos te miehet tekisitte joskus asioita niin että niistä ei tarvitse sanoa, niin meidän ei tarvitsisi naputtaa..esim: laittakaa astiat koneeseen kun näette että niitä on..niin meidän ei tarvitse muistuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen kanssa. Jos minä menisin töistä kotiin ja istahtaisin loppuillaksi koneelle, kuka tekisi ruuan, kuka hoitaisi lapset, kuka pesisi pyykit ja astiat ja tekisi kaiken muun. Ei varmaan kukaan.

Voisi siinä äijän suu alkaa loksumaan ja naputusta kuulumaan kun ei palvelu pelaisikaan. Jostain kumman syystä miehet olettavat, etteivät nämä tehtävät kuulu heille, vaan että he voivat kotona viettää vaan vapaa-aikaa ja nainen hoitaa hommat. Jos minä istun illan koneella ja mies hoitaa kaiken, niin katsotaan alkaako naputusta kuulumaan, mitäs veikkaatte?

Vierailija
4/47 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun joku iskä erehtyi jotain kysymään. vastaukseksi joukko naisia nalkutti hänet pihalle isien palstalta. näin se homma etenee.

Vierailija
5/47 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä vaimo tai oikeastaan täydellinen. Hän ei naputa mistään, joskus saattaa sanoa asiasta mutta silloin korjaan omaa toimintaani. Tosin hoidan itse paljon kotia ja lapsia sekä käyn töisssä että ei sillä nyt paljoa varaakaa olis valittaa.

Itse kuitenkin näkisin niin että jos toinen valittaa niin joku syyhän siihen täytyy olla. Ota selvää mikä ja keskustele asiasta. Jos muija nyt yksinkertaisesti vaan on vittumainen valittaja niin oiskohan eron paikka?

Vierailija
6/47 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän sen näkee. HYVILLE miehille ei tarvitse naputtaa.

Vierailija
7/47 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskä69:

On se helvetti ku on ihan sama mitä tekee ni aina oi joku juttu mistä on pakko valittaa.

Jos me miehet valitettais muijillemme yhtä paljon kuin ne meille ni moniko olis vielä kimpassa vaikka seuraavan 3v. päästä.

Niin se vaan valitettavasti on että me joskus niin ihanat akka kullat ollaan vaan niin jumalattoman ärsyttäviä ja nalkutetaan...luulen että se kuuluu tähän naisen luonteeseen...ja minä myönnän kyllä nalkuttavani välillä ukko kullalleni aivan turhista asioista. Minä lupaan aina olla nalkuttamatta turhista ja sitten taas kerran huomaan että mieheni nauraa minulle jolloin itsekkin purskahdan nauruun...eli taas sorruin siihen turhaan naputtamiseen vaikka toinen yrittää parhaansa...

mutta en tiedä mistä se johtuu...olisko naisilla tai siis äideillä niin kova tarve hallita kotia/lapsia...olisko kanaemo osuva ilmaisu??? nämä on just tällaisia asioita mihin ei ikinä ole oikeaa vastausta ja miehet siitä saa kärsiä!!!!

Vierailija
8/47 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, meillä naputus loppui siihen kun päätimme vauvan ollessa 3 kk. seuraavasti: Minä menin töihin ja isäntä jäi kotiin lasten kanssa. Nytpä tiedetään molemmat, millaista on hoitaa kotia. Se ei ole niin helppoa kuin luulisi... =)

Ja täytyy sanoa, että hyvin on mennyt. Joka kerta kun olen töistä kotiin tullut, niin ruoka odottaa pöydällä valmiina. Voisi sanoa, että tämä meidän ratkaisu paransi elämänlaatuamme todella.

Pyykkikoneeseen tosin miehellä ei ole lupa koskea... =)

Mutta jos joku nalkuttaa, niin sopii katsoa peiliin, josko jotain vois muuttaa. Ja ihan molemminpuolin. Voihan se mieskin olla varsinainen nalkuttaja.

Tässä mun mielipiteeni...

- Tartsa -

Vierailija
9/47 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä meillä isukki on ollut kotona kolme vuotta kolmen tyttären kanssa, minä äityli käyn töissä (tällä hetkellä vielä reissuhommissa) ja meillä kylläkin UKKO NALKUTTAA! Aivan sama mitä kotona tekee tai jättää tekemättä, joka asiasta naristaan mutta kiitosta ei heru. Ei vaikka reppukaupalla rahaa raahaisi. Joten se siitä hormonisidonnaisuudesta.

Vierailija
10/47 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, lisäyksenä vielä äskeiseen kommenttiini ja vastauksena yllä olevaan; kimpassa on oltu 17 vuotta. Meikäläisen sitkeän harjoittelun tulos: toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... Joka on muuten sivu mennen sanoen JUST se nalkutuksen aiheuttaja; jos asia tulis yhdellä sanomisella toteutettua niin ei kai sitä tarvitsisi nalkutukseen asti rankuttaa.

Vierailija
11/47 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin että naisilla on usein sellainen hankala taipumus että jos mies tekee jotain esim siivoaa niin hän ei naisen mielestä ole tehnyt sitä oikein kun sitä ei ole tehty naisen tavalla. nainen antaa miehen ymmärtää että asiat on tehty väärin ja että hän osaa tehdä ne oikein. sitten mies ei enää viitsi/uskalla tehdä asioita kuten siivousta. naiset eivät ymmärrä antavansa miehen ymmärtää ettei tämä osaa mitään ja että he omalla käytöksellään passivoivat miehen. sitten mies on laiska ja nainen nalkuttaa.

mitä ajattelette tästä teoriasta?

tiedustelee nimimerkki nainen, joka yrittää olla nalkuttamatta

Vierailija
12/47 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen siitä nalkuttaa, että mies siivoaa väärin, tiskaa väärin, yms. Kokemusta on että se on hirvittävää. Äitini mielestä en juuri mitään tee oikein, ja hän on aina neuvomassa ja moittimassa, eikä siinä sitten tosiaan huvita mitään tehdäkään!

Itse en vahdi millä tavalla mies siivoaa tai tekee asioita, kunhan tulee tehdyksi. Vaikka taitaa tuo pitää silti minua aika vaativana, kun odotan että omat jäljet korjataan ja sotkut siivotaan, ja huomauttelen jos niin ei tapahdu. Vieläpä heti, eikä sitten joskus jos muistaa ja kerkiää.. ;)

Vierailija
13/47 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskä69:

Juu, jos haluaa päästä selkään, eli paneen, niin se ei käy kun ei kerkee eikä jaksa.

Sitten joskus kun pääsee ja onnistuu olemaan erittäin nopee,niin perusteluksi ei silti riitä,että vaimollahan se oli se kiire...

Eli teit niin tai näin niin aina väärin päin.

Vierailija
14/47 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kaikki naisetkin laittaisivat likaiset astiat heti koneeseen ja minä olisin iloisempi.

Vierailija
15/47 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista voi kysyä vain " tosimies" , joka luulee, että palvelu pelaa joka säässä.

Vierailija
16/47 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peep:

uskoisin että naisilla on usein sellainen hankala taipumus että jos mies tekee jotain esim siivoaa niin hän ei naisen mielestä ole tehnyt sitä oikein kun sitä ei ole tehty naisen tavalla. nainen antaa miehen ymmärtää että asiat on tehty väärin ja että hän osaa tehdä ne oikein. sitten mies ei enää viitsi/uskalla tehdä asioita kuten siivousta. naiset eivät ymmärrä antavansa miehen ymmärtää ettei tämä osaa mitään ja että he omalla käytöksellään passivoivat miehen. sitten mies on laiska ja nainen nalkuttaa.

mitä ajattelette tästä teoriasta?

tiedustelee nimimerkki nainen, joka yrittää olla nalkuttamatta

Tuo on mielestäni varmaankin suurimmaksi osaksi totta.

Itse olen ainakin huomannut, että jos yrittää olla liian kiltti esim. kantaa kauppakassit yksin niin tulee vastaus ettei tässä mitään uusavuttomia olla.

Jos minä annan lapselle periksi sellaisen asian minkä myös toinen osapuoli on jossain vaiheessa antanut niin olen tehnyt siinäkin kasvatusvirheen.

En tiedä johtuuko tuo kaikki hormooneista vai mistä mutta tuntuu välillä ettei mikään riitä...

Mutta uskokaa tai älkää naiset, niin kyllä me miehet teitä silti rakastetaan :)

Isi77

Vierailija
17/47 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä tunnustaa että vaimo on alkanut valittamaan siitä että kuulemma nalkutan sille aina. Ajattelin asiaa ja niihän se on, totta se turisee. Nalkutan siitä ettei se laita kaapin ovia kiinni kun ottaa sieltä jotain, laita vaatteitaan paikoilleen, pese veistä käytön jälkeen ja jättää astioita minne sattuu. No miksei se vittu sitten korjaa tapojaan jos nalkutus häiritsee?????? What the fuck??

Luulis jo hitaammankin oppivan. Terveisiä vaimolle, luet kuitenkin tän.

Ja hyvää äitienpäivää jo etukäteen.

Nosta ne sukat lattialta ja vie kaappiis!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
18/47 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi jäkättää ukolle, koska se ei auta asiaa ja musta jäkätys on ärsyttävää. Mutta ukko jaksaa naputtaa koko ajan! Aamusta alkaa valitus aina iltaan saakka. Mikään ei ole koskaan hyvin, jos ei muuta niin ainakin on liian vähän suolaa ruuassa (tai paljon...)

Joskus olen ajatellut, että olenkohan ollut liian kiltti? Hemmottelen miestäni laittamalla saunan lämpimäksi (ja saunakalja kylmäksi...) kun hän on ollut pelaamassa jäkistä joka ikinen kerta. Joskus annan kokovartalohierontoja, valmistan lempiruokia, ostan lempiherkkuja ja teen ihanat eväät töihin mukaan. En valita jos haluaa lähteä viikonlopuksi poikien kanssa ryypiskelemään (jokseenkin se tuntuu lomalta kun jäkättäjä on poissa viikonlopun...)

Mutta mitä on palkaksi? 18 vuoden jälkeen ei ole kiitosta kuulunut, vittuilua vaan ja vain yhtenä äitienpäivänä tuli kukka!

Nyt olen alkanut ajattelemaan, että rakastanko tuota ihmistä enää ollenkaan? Miten joku voi olla noin negatiivinen? Me eletään vain yksi elämä, enkä haluaisi sitä elää kulmat kurtussa. Ja voiko hän rakastaa minua, kun ei anna mulle omaa aikaa yhtään ja sanoo aina niin pahasti? Meillä ei ole enää muuta yhteistä kuin seksi, joka on vieläkin huippua. (ehkä muuten ei enää oltaiskaan yhdessä?)

Vierailija
19/47 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi orgasmi juttu on tosi!

Mä ainakin huomaan nalkuttavani enemmän kun en ole vähään aikaan saanut. Sit kun mies taas " antaa" niin nalkutuskin loppuu. Hassua mutta totta!

Vierailija
20/47 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä " nalkutetaan" puolin ja toisin, mutta ihan aiheesta. Ei toinen voi olla täydellinen.

Mä en ainakaan voisi edes olla täydellisen miehen kanssa. Eihän silloin saisi edes sovintoseksiä. :)

Olis kyllä huolestuttavaa, jos nalkutus loppuisi, silloinhan myös välittäminen loppuisi.