tää viesti me pidetään ylhäällä pitkään!!!!!
tänne saa kirjottaa ihan mitä vaan... ja yritetään tehä tähän ennätysmäisesti viestejä!!! ja pidetäänhän tää ainaski etu sivulla ylihuomennaki vai mitä?
Kommentit (12)
Muistaakseni luin joskus, ettei niit kannata käyttää raskaana olles.Syytä en muista
Sataako missään muualla nyt lunta??
mies ja kaksi kissaa ja hörhö koiranryökäle niin ja minä
uus kysymys: poltitko raskaus aikanasi?
tosin huono olo autto asiaa.Nyt olen yrittäny lopettaa muttei onnistu mitenkään.No en oo kyl raskaana
Tajuttomuuskohtauksiin, kuulon ja näön heikkenemiseen ja lopulta rajuun oksenteluun.Ei kiitos enää baariin edes kellekkään kuskiksi : (
en polta enkä käy bilettämässä.
Jos saisin hoitajan, niin kävisin joskus tanssimassa.
ja meillä iei sada lunta...
eikä solariumia kannata ottaa raskaana ollessa...en muista miks :D
tavallinen parin asteen pakkaspäivä...
Meillä ollut ihmeellistä..päivisin ei mitään ja yöllä lentää kummastakin päästä.. :(
niin mie ainaski kuvittelin :) mul ois kysymys.. montako lasta tiellä on? meillä 2