Lue keskustelun säännöt.
Suomessa kuolee vuosittain n.3 äitiä synnytykseen
31.12.2005 |
ja se on vähän se!
Joissain köyhemmissä maissa n.joka 7 äiti kuolee synnytykseen ja esim. suomessa kuolee TUHANSIA ihmisiä kotonaan tapaturmaisesti!
Suhteellisuuden tajua, ihmiset!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla