Voi helevetin kuustoista!!!!!
olemme 2v yrittäneet raskautua mieheni kans. Lopulta mentiin testeihin ja selvisi että mies on steriloinut itsensä 6 vuotta sitten. Ei sitten saatana voinut mulle kertoa!!!!
Kommentit (15)
Tää ei voi olla totta... Siis mies todellakin meni tutkimuksiin vaikka tiesi kokoajan sterilisaatiosta? Vai oliko tämä tapahtunut miehen itsensä tietämättä? :) Anteeksi, ei saisi käyttäytyä näin ja sympatiat sinulle, mutta minä löydän tuosta kyllä jotain koomista...
että panisin sen kaveria jota ei ilmeisesti ole steriloitu. Suunniteltiin hommakin jo sillä lailla että mies kutsuu kaverinsa meille, sitte istutaan iltaa ja juodaan ja lopulta mieheni menee nukkumaan ja minä viettelen sen kaverin.
Tai sit sul on helvetin tyhmä äijä, sori vaan! Traaginen tarina.
vaikka varmasti ulkopuolisen silmissä omituiselta kuulostaa.. Ei voi sanoa kun että voi saatanan ukko minkä teki!!!
Ja se hyvitys onnistuu vain ja ainoastaan hommaamalla mut raskaaksi!
Täysin mahdollista kuule tämänpäivän yhteiskunnassa, tuommosiakin vaan on olemassa.Ap, olen todella pahoillani, mitä meinaat nyt asialle tehdä?
Pakko ei ole kertoa.
kaverin! On tässä maailmassa pahempaakin tehty ja kaverille ei koskaan kerrota että lapsi on hänen. Miehenikin kerran suostui ajatukseen ja aikoo hoitaa velvollisuutensa isänä tälle lapselle. Edellisestä liitosta hänellä on 3 lasta.
mieltä että lapsi laitetaan alulle kaverin tietämättä?
Ja sitä mietin että jos ei onnistukkaan kerralla niin mites sitten? Tuleeko mieheltä sammuneena spermaa jos vatkaa ja laittais kuppiin ja siitä muumimuki menetelmällä sisään?
Mutta kuinka kuulostaa ettet lainkaan ole asiasta vihainen, pettynyt...?
Alkaa jo ikäkin painaa päälle.. Tottakai olen vihainen miehelle mut jos se näin sen hyvittää niin hyvä. Onko kellään vinkkejä miten saisi lisää spermaa talteen?
kaveri kun on niin kännissä niin minähän voin kortsun asettaa ja ottaa poiskin!
Mut muista ettet käytä mitää kortsuu mis on siittiöitä tappavaa ainetta. Eli vaikka pimeesä hohtavia, niissähän lukee et ei ehkäisy käyttöön. Ei voi sit se kaveri väittää et on hänen lapsi kun on kondoomiakin käytetty
huhhuh
miksette hae spermapankista, ei tarvitse kusettaa ketään isäksi
Yrittäkää vielä hartaammin ja muistakaa lukea iltarukous.