Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helevetin kuustoista!!!!!

Vierailija
12.01.2006 |

olemme 2v yrittäneet raskautua mieheni kans. Lopulta mentiin testeihin ja selvisi että mies on steriloinut itsensä 6 vuotta sitten. Ei sitten saatana voinut mulle kertoa!!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää vielä hartaammin ja muistakaa lukea iltarukous.

Vierailija
2/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa hukkaan menny hyvät panot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla totta... Siis mies todellakin meni tutkimuksiin vaikka tiesi kokoajan sterilisaatiosta? Vai oliko tämä tapahtunut miehen itsensä tietämättä? :) Anteeksi, ei saisi käyttäytyä näin ja sympatiat sinulle, mutta minä löydän tuosta kyllä jotain koomista...

Vierailija
4/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että panisin sen kaveria jota ei ilmeisesti ole steriloitu. Suunniteltiin hommakin jo sillä lailla että mies kutsuu kaverinsa meille, sitte istutaan iltaa ja juodaan ja lopulta mieheni menee nukkumaan ja minä viettelen sen kaverin.

Vierailija
5/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit sul on helvetin tyhmä äijä, sori vaan! Traaginen tarina.

Vierailija
6/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka varmasti ulkopuolisen silmissä omituiselta kuulostaa.. Ei voi sanoa kun että voi saatanan ukko minkä teki!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se hyvitys onnistuu vain ja ainoastaan hommaamalla mut raskaaksi!

Vierailija
8/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista kuule tämänpäivän yhteiskunnassa, tuommosiakin vaan on olemassa.Ap, olen todella pahoillani, mitä meinaat nyt asialle tehdä?

Pakko ei ole kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin! On tässä maailmassa pahempaakin tehty ja kaverille ei koskaan kerrota että lapsi on hänen. Miehenikin kerran suostui ajatukseen ja aikoo hoitaa velvollisuutensa isänä tälle lapselle. Edellisestä liitosta hänellä on 3 lasta.

Vierailija
10/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä että lapsi laitetaan alulle kaverin tietämättä?



Ja sitä mietin että jos ei onnistukkaan kerralla niin mites sitten? Tuleeko mieheltä sammuneena spermaa jos vatkaa ja laittais kuppiin ja siitä muumimuki menetelmällä sisään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka kuulostaa ettet lainkaan ole asiasta vihainen, pettynyt...?

Vierailija
12/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo ikäkin painaa päälle.. Tottakai olen vihainen miehelle mut jos se näin sen hyvittää niin hyvä. Onko kellään vinkkejä miten saisi lisää spermaa talteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri kun on niin kännissä niin minähän voin kortsun asettaa ja ottaa poiskin!

Vierailija
14/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut muista ettet käytä mitää kortsuu mis on siittiöitä tappavaa ainetta. Eli vaikka pimeesä hohtavia, niissähän lukee et ei ehkäisy käyttöön. Ei voi sit se kaveri väittää et on hänen lapsi kun on kondoomiakin käytetty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh



miksette hae spermapankista, ei tarvitse kusettaa ketään isäksi