Missä olet saanut viimeksi HYVÄÄ asiakaspalvelua?
Tässä vähän vastapainoa tuohon ketjuun jossa kerrotaan huonoista kokemuksista. Tähän pinoon hyvät kokemukset! :)
Kommentit (35)
Espan ihan vieressä. Auttoivat kantamaan vaunut, hymyilivät, eivät hermostuneet vauvan itkusta vaan tulivat heti kun kuulivat äänen että kuinka ihana. Tarvitsin mikroa maidolle, ohjasi suoraan takahuoneeseen. Siis jotenkin aivan käsittämätöntä että tällaista hyvää palvelua on vielä. Lääkäri oli miellyttävä ja ympäristö muutenkin jotenkin kiva. SUOSITTELEN!
Itisen mäkissä se pullea vaalea tätyli on aina, kun ollaan ostoreissulla etelään poiketti TOSI MUKAVA!
Jos lasten kanssa on siellä, usein kantavat sen tarjottimen pöytään ja tuovat vielä syöttötuolinkin ja ittelle jää vain se lasten kanssa pöytään asettuminen. Avaavat myös auliisti vessan ovea vauvan kanssa liikkuvalle ja henkilökunta on hymy huulilla, ei myrtsinä.
Minä helsinkiläistyttö olin jokunen vuosi sitten käymässä kaverini luona Inarissa. Lento Ivaloon, ja siitä bussi ensin Ivalon keskustaan, jossa vaihto, ja sit Inariin. Vaihtoaikaa oli joku 2-3 tuntia (en muista enää tarkalleen). Lentokentän bussikuski kävi kuitenkin sanomassa Inarin bussikuskille ensin että tää tyttö on tulossa kyytiin, älä lähde ilman sitä. Ja sit neuvoivat vieressä kirjaston jossa voi lukea lehtiä sen ajan, tai matkahuollossa juoda kahvia. Kyllä Helsingin jälkeen piti jo melkein miettiä että olenko edes samassa maassa enää...
Kyllä on niin upeita kätilöitä ja hoitajia! Lisäplussaa loistavasta ruuasta!
T:
3 lasta Porvoossa synnyttänyt
Ihana myyjä avasi oven kun olin vaunujen kanssa liikenteessä. Osattiin auttaa vaatteiden koon kanssa ja sopivien asusteiden kanssa. Mukava mieli jäi!
kuitenkin harvinaisuus, paitsi Helsingin Stockmannin aivan alakerrassa. Nämä heebot saivat samasta noottia jokin aika sitten mm. jonkun tietokonelehden digikameranostotestissä. En voi kuin allekirjoittaa.
Ai niin, hyvää palvelua myös Veikon koneessa Helsingin Aleksilla. Sinne on tullut marssittua muutaman kerran vastapäisestä liikkeestä...
Yksi bussikuski; tervehtii(muut ei yleensä) ja odottaa että asiakkaat pääsee istumaan ennen kuin lähtee liikkeelle. Aivan superhieno ele!!!
Aina erittäin ystävällinen ja miellyttävä palvelu! Tuntuu jopa että muistavat asiakkaansa (esim meidät) vaikka emme hirveän montaa kertaa ole käyneet.
todella miellyttävä nuorimies, vierasperäinen nimi.
Mutta kyllä Nurmijärven muissakin kaupoista oon saanut hyvät kokemukset :)