Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet saanut viimeksi HYVÄÄ asiakaspalvelua?

Vierailija
05.01.2006 |

Tässä vähän vastapainoa tuohon ketjuun jossa kerrotaan huonoista kokemuksista. Tähän pinoon hyvät kokemukset! :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä Nurmijärven muissakin kaupoista oon saanut hyvät kokemukset :)

Vierailija
22/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylöööös

Vierailija
24/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espan ihan vieressä. Auttoivat kantamaan vaunut, hymyilivät, eivät hermostuneet vauvan itkusta vaan tulivat heti kun kuulivat äänen että kuinka ihana. Tarvitsin mikroa maidolle, ohjasi suoraan takahuoneeseen. Siis jotenkin aivan käsittämätöntä että tällaista hyvää palvelua on vielä. Lääkäri oli miellyttävä ja ympäristö muutenkin jotenkin kiva. SUOSITTELEN!

Vierailija
25/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itisen mäkissä se pullea vaalea tätyli on aina, kun ollaan ostoreissulla etelään poiketti TOSI MUKAVA!

Vierailija
26/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasten kanssa on siellä, usein kantavat sen tarjottimen pöytään ja tuovat vielä syöttötuolinkin ja ittelle jää vain se lasten kanssa pöytään asettuminen. Avaavat myös auliisti vessan ovea vauvan kanssa liikkuvalle ja henkilökunta on hymy huulilla, ei myrtsinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä helsinkiläistyttö olin jokunen vuosi sitten käymässä kaverini luona Inarissa. Lento Ivaloon, ja siitä bussi ensin Ivalon keskustaan, jossa vaihto, ja sit Inariin. Vaihtoaikaa oli joku 2-3 tuntia (en muista enää tarkalleen). Lentokentän bussikuski kävi kuitenkin sanomassa Inarin bussikuskille ensin että tää tyttö on tulossa kyytiin, älä lähde ilman sitä. Ja sit neuvoivat vieressä kirjaston jossa voi lukea lehtiä sen ajan, tai matkahuollossa juoda kahvia. Kyllä Helsingin jälkeen piti jo melkein miettiä että olenko edes samassa maassa enää...

Vierailija
28/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin upeita kätilöitä ja hoitajia! Lisäplussaa loistavasta ruuasta!



T:

3 lasta Porvoossa synnyttänyt

Vierailija
30/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana myyjä avasi oven kun olin vaunujen kanssa liikenteessä. Osattiin auttaa vaatteiden koon kanssa ja sopivien asusteiden kanssa. Mukava mieli jäi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin harvinaisuus, paitsi Helsingin Stockmannin aivan alakerrassa. Nämä heebot saivat samasta noottia jokin aika sitten mm. jonkun tietokonelehden digikameranostotestissä. En voi kuin allekirjoittaa.



Ai niin, hyvää palvelua myös Veikon koneessa Helsingin Aleksilla. Sinne on tullut marssittua muutaman kerran vastapäisestä liikkeestä...

Vierailija
32/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi bussikuski; tervehtii(muut ei yleensä) ja odottaa että asiakkaat pääsee istumaan ennen kuin lähtee liikkeelle. Aivan superhieno ele!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina oikein ystävällinen:))

Vierailija
34/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina erittäin ystävällinen ja miellyttävä palvelu! Tuntuu jopa että muistavat asiakkaansa (esim meidät) vaikka emme hirveän montaa kertaa ole käyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella miellyttävä nuorimies, vierasperäinen nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän