Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain 30+ naisilla voi olla kroppa kuin teini-ikäisellä?

Vierailija
12.01.2006 |

Ja tissit. Itse olen parikymppinen ja painovoima alkaa jo voittaa :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauksien jälkene maha on litteä ollut miltei heti. Toki eron huomaa, jos vertaa kroppaa siihen, mitä se oli 16-vuotiaana. Nyt kolmevitosena se on kuitenkin parempi kuin keskimääräisellä kaksikymppisellä synnyttämättömällä. En tajua, että miten nykyajan nuorilla teinitytöilläkin on niin järkyt pömppömahat...kai se on se siideri ( ennen ei juotu niin paljon ja usein). E-pillereitä ei myöskään käyettty niin nuoresta kuin nykyään. Elintaso ei ollut niin korkea, ei tosiaan ollut varaa käydä jossain Mäcissä syömässä joka päivä yms ( vaikka olsi tehnyt kesätöitäkin yms)

Vierailija
2/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadulla takaapäin IHAN teini. Käyttää tod. nuorekkaita vaatteita, hiukset on nätit ja hoidetut ja on todella pitkä ja laiha. Ällistyttävä näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä reisistä ja pyllystä on ylimääräiset sentit helposti poistettavissa juoksemalla ja pyöräilemällä.

Vierailija
4/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku isoäiti nippanappa 50 on nuorekas, niin se on hölmöä ja paheksuttavaa.

Vierailija
5/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä ainakaan tunnusta, että paheksun, jos joku tavismummu käyttää teinivaatteita. Kyllä saa ihminen itse päättää mitä päälleen vetelee, ei kuulu kellekään. Ja hörhö-look se vasta kiva onkin, esim. tämä Outi Heiskanen.

Vierailija
6/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei polta eikä juo (liikaa), urheilee, ulkoilee, nukkuu, syö terveellisesti, niin kyllä sitä kolmikymppinenkin voi näyttää hyvältä. Itse harrastan juoksua, kyllä siitä saa aika kivan, piukean kropan. Rinnoista näkee kyllä, että monta lasta on imetetty, mutta se on elämää!

34 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun pihalla huutelevat mulle ja haukkuvat läskiksi. Millaisia mahtavat itse olla minun iässäni ja muutaman lapsen rikkaampana kun lähtökohdat on jo noin heikot. Itse kun olin todella laiha teininä eikä meilläpäin kukaan olisi edes kehdannut olla sellainen pallo kuin esim. nykyajan tytöt on.

Vierailija
8/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei ole ikävä sitä anoreksiabuumiakaan, se oli aika kauhea myös. Joku kultainen keskitie olisi hyvä, terveet, hyväkuntoiset lapset, jotka syövät kunnon aterioita ja pitsaa ja sipsejä, nameja ja limuja vähän vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me oltiin teinejä, mahtui koko yläasteelle vaan pari " läskiä" , ei silloin tytöt vaan olleet lihavia!!!



Nykyään lähes kaikki teinit on niin lihavia, että pahaa tekee!!



Mutta ei sillä, ihan kivaa olla " vanha" ja yhden lapsen äiti ja huomata että paremmassa kunnossa kun naapurin 15vee:)

Vierailija
10/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ola lantiota ollenkaan. Mutta itsellä kyllä oli jo teininä selluliittia vaikka hoikka olinkin ja olen yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa näkee, esim teiniPOJAT ovat ällistyttävän karkkiriippuvaisia. Ihan tuttiriippuvuuteen verrattavaa.

Vierailija
12/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaisin omilta kouluajoiltani, että koulumme 200 oppilaasta olisi korkeintaa 5 oppilasta ollut ylipainoisia. Nykyään vastaavasti heitä pitäisi olla 60!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja tissit. Itse olen parikymppinen ja painovoima alkaa jo voittaa :(

... mutta liikunta, ruokatavat ja geenit. Itse olen juuri täyttänyt 29 ja olen ehkä nyt elämäni parhaassa fyysisessä kunnossa. Tosin ammatti on liikunta puolelta, niin saa työpaikan edutkin!!

Vierailija
14/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin ei pure edes huonot elämäntavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on nyt 28-vuotiaana parempi ja seksikkäämpi kuin koskaan! Vaikka on kolme lastakin. Kroppa jopa parempi kuin monella näkemälläni teinillä...

Vierailija
16/25 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 eikä roiku vielä mistään. Naamasta toki näkee iän mutta ekat rypyt on tulleet vasta parin viimevuoden aikana. Kroppa kiinteä ja hyvän mallinen ilman urheilua.

Vierailija
17/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

   

Vierailija
18/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne geenit, ne geenit. Geenien lisäksi jos pitää vähän huolta itsestään niin siten kai. Ei mikään vanha aloitus tämä...

Vierailija
19/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin pieni että olen mummonakin lapsen kokoinen.mulla on pikkuruiset kädet ja jalat ja tosi siro ihan syntymästäni. Vähän paksumpanakin mahdun kokoon 34.

Vierailija
20/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:28"]

Mä oon niin pieni että olen mummonakin lapsen kokoinen.mulla on pikkuruiset kädet ja jalat ja tosi siro ihan syntymästäni. Vähän paksumpanakin mahdun kokoon 34.

[/quote]

Hmm, mutta eiväthän teinit ole välttämättä tommosia miniatyyreja kuin sinä, nykyään varsinkaan. Tuskin tässä sitä haettiin. Käsitän ainakin itse teinimäisen vartalon solakkuutena, notkeutena, pehmeytenä ja kimmoisuutena. Hyvin säilyneenä toisin sanoen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän