Vuosi 2006, mitä merkittävää tapahtui?
suomi voitti euroviisut
halonen valittiin uudelle kaudelle
ennätys kuuma ja kuiva kesä
Kommentit (55)
Suomi voitti euroviisut!
Ja kysymys oli " Mitä merkittävää tapahtui"
Lapseni menetti 3 isovanhempaansa...
Eipä olisi voinut huonompi vuosi olla - eikä tämä vuosi ole vieläkään lopussa.
Ei merkittävää suurelle yleisölle, mutta meid' n perheelle jotain todella suurta ja merkittävää
Olin täyttänyt 16-vuotta. Villi teinityttö.
Minulla meni elämä ja pää sekaisin ja menetin joksikin aikaa perheeni.
Olin suljetulla osastolla tovin. Sain elämäni ja perheeni myöhemmin takaisin. Oli helkatin vaikeaa aikaa .
Monesti vieläkin, kun muistelee omaa itseänsä tulee hyvin huono olo. Onneksi siitä kuitenkin selvisin ja selvittiin . Ei koskaan kai menettää toivoanda.
Toivon kaikille hyvää.
Kolmas lapseni syntyi heinäkuussa. Oli hyvä vuosi.
Sain silloin paljon pillua. Nykyään en enää saakaan.
Hyvä vuosi! Menimme naimisiin, ostimme ensimmäisen oman, yhteisen asuntomme.
Oli ihana vuosi. Olin nuori aikuinen, opiskelin, tein myös ilta/viikonlopputöitä, urheilin paljon, juhlin paljon ja nautin elämästäni. Vuodet 2002 - 2010 olivat aivan parhaita vuosia mun elämässä. Jos saisin matkustaa joskus ajassa taaksepäin niin menisin noihin vuosiin.
Täytin 18, sain keväällä ajokortin, eka kunnollinen kesätyö ja baarit/festarit avautui minulle.
Rakensin talon ja muutin sinne asumaan.
Heiluin kännissä netin keskustelupalstoilla ja kuuntelin musiikkia Youtubesta. Tällä hetkellä heilun kän----- eiku ei v*ttu tää voi näin mennä...
Mulle tehtiin nose job, oli paljon halvempi kuin mitä nykyään joutuisi maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tehtiin nose job, oli paljon halvempi kuin mitä nykyään joutuisi maksamaan.
Mulle tehtiin blow job, oli paljon halvempi kuin mitä nykyään joutuisi maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin täyttänyt 16-vuotta. Villi teinityttö.
Nielitkö ja nieletkö?
Israel hyökkäsi Libanoniin.