Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään muun vauvalla karvainen peppu?

Vierailija
05.01.2006 |

Meidän pikkuneiti on tummatukkainen ja aika karvainen. Ikää 4 kuukautta ja jo nyt paljon kulmakarvoja ja tuuheat ripset. Mua häiritsee, kun vauvelilla on vieläkin pepun vaon yläpuolella alaselässä paljon karvaa. Ajattelin sen häipyvän pikkuhiljaa syntymän jälkeen, niinkuin esim. karvat kasvoista häviävät. Onko meidän tyttö ihan ainoa laatuaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi, niin hänellä oli vähän pulisonkeja, alasejässä pientä karvoitusta, ekä " viikset" , eli vähän tummempaa ylähuulen päällä... ei ole enää, jossain valossa näkyy ne viikset;).mutta nauratti, kun lähtöpapereissa, siis sairaalan, luki että" hieman tavalista karvaisempi lapsi" hih!

Vierailija
2/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli vilunväristykset.. *puistatus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kuopuksen vauva-aika mieleen.

Meidän prinsessalla oli myös vauvana alaselässä nukkainen (karvainen) kohta. On muutenkin iholtaan tumma, erottui selvästi muista vauvoista synnärillä. Jossain vaiheessa nukka vaan vähitellen katosi tytön kasvaessa, en edes huomannut milloin. Tyttö on nyt 4 v. Minusta se oli jotenkin tosi sööttiä...

Ja ihan suomalaisia ollaan koko perhe ;)

Vierailija
4/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri jolla on ihan oikeaa hirsutismia, siis karvojen liikakasvua. En mä ainakaan ole saanut mitään puistatuksia, vaikka sen kanssa olen saunonut ja nähnyt sen karvaset reidet ja takapuolen.

EIpä nyt jotkut karvat normaalin ihmisen elämässä paljoa haittaa. Eri asia sitten näiden joille joku ryppy tai finni tai liikakilo on jo ihan maatakaatava asia.

Vierailija
5/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan suomalaisia ollaan, synnärilläkin yksi kätilö kysyi, että onko isä ulko- ööö tumma.. Nyt tyttö on kolmen ja peppukarvat on häipyneet tai vaalentuneet niin, ettei niitä näy, ihanat kulmakarvat vain tummentuneet, pitkä ja paksu tukka, eikä ollenkaan karvaisen näköisen enää ;D Eli ole huoleti.

Vierailija
6/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelemaan vauvasi pyllyä!!! Karvoista ei ole mitään haittaa, ja teini-iässä (jos niitä on huomattavasti vielä, mitä en usko) hän voi itse niiitä poistella jos tuntuu häntä haittaavan.

Vierailija
7/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niitä joskus ajelen pois esim. kesäisin, jos pidän paljastavampia vaatteita. Satun vain olemaan niin karvainen muutenkin, että yhdet alaselän karvat ei enää paljoa haittaa..

Vierailija
8/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun sitä miehen kanssa ihmettelimme ja vitsailimme, että saimmeko pienen apinan :) Jossain vaiheessa karvat on häipyneet, olivat siis silloin tosi tummat ja kai pikku hiljaa häipyivät, kun en asiaa enää edes tarkkaan muista... Ikää pojalla nyt 2v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä