Meillä asuu hämyriperhe, isä, äiti ja snadihämyri
Keittiön kaappien alla. Äsken veskissä oli mini-mini-hämyri, sen isä oli keittiössä, sellainen iiiso rohjake, pitkät jalat ja keskiosa. Rouva Hilkka-Hämyri oli toisen kaapin alla, sieltä flirttailivat toisilleen, mutta kuka katsoo Vilpertin perään joka oli kanssani veskissä, niin pieni, niin pieni että suurennuslasilla katsoin, että joo, kyllä se hämyri on, ensiksi luulin pieneksi roskaksi mutta kun se roikkui seitillä yhdessä purkissa kiinni, niin siitä hokasin, että liikkuu tuo otus, Vilpertti se oli. Osaako se nyt takaisin mutsin ja fatsin luokse, koska keittiöön on veskistä jonkinmoinen matka ja portaikko välissä ?
Kommentit (6)
Viidelläkympillä mulle samaa kamaa mitä AP on vetänyt!
Vuosia sitten minulla oli kohtaaminen hämähäkin kanssa kylpyhuoneessani. Sanoin sille ihan ääneen ystävällisesti: "Jätän sinut nyt rauhaan, kunhan lupaat ettei minun enää tarvitse kohdata sinua ja lajitovereitasi kotonani." Tämän jälkeen lähdin kylpyhuoneesta ja suljin oven perässäni.
Ja toden totta: sen jälkeen en ole hämähäkkejä nähnyt tässä asunnossa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Luulin että ketju käsitteli "hämyjä", jotka oli vissiin sellainen alakulttuuri joskus 80-luvulla.
Liputettu.