Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex miehen takaisin saaminen tässä tilanteessa

Vierailija
30.04.2015 |

Mietin olisiko ihan mahdotonta saada ex miestä takaisin nyt kun erosta on jo viitisen vuotta. Meillä on yksi 7v lapsi jonka takia erityisesti on alkanut kaduttaa ero ja ajatus ehjästä perheestä tuntuu parhaalta ja nimenomaan tämän miehen kanssa. Tilanne oli silloin 5v sitten se etten oikein tiennyt mitä elämältä haluan, parisuhde ja elämä ylipäätään tuntui tylsältä ja niinhän siinä kävi että menin ihastumaan toiseen joka johti sitten lopulliseen eroon minun aloitteestani. Kai ajattelin että löydän paremman miehen mutta todellisuudessa minulla on ollut vain lyhyitä juttuja jotka on vaan varmistaneet sen ettei kukaan todellakaan ollut parempi kuin exäni, joka on tunnollinen, vastuuntuntoinen, fiksu ja hyvä isä. Ehkä parisuhde mielessä hän oli "tylsä" mutta lopulta kuitenkin tärkeämpää on nuo muut piireet. Ja kaiken lisäksi lapsen etu on minulle kaikki kaikessa ja luulen ehjän perheen olevan tässä kohtaa paras ratkaisu hänelle. Itsekin toki exästä pidän ja kaduttaa sekoilu silloin vuosia sitten.

Ainut mutta, ISO mutta on se, että exällä on nykyään avopuoliso ja heillä vauvaikäinen lapsi!! Luulen että exän piti kiirehtiä uuteen suhteeseen ja vauvanhankintaan kun oli menettänyt toivonsa meidän yhteenpaluusta kun olin itsekin vielä vuosi sitten suhteessa toisen kanssa. Silti koen jollain tapaa että minä ja lapsi ollaan miehelle Se oikea perhe. Ainut ongelma on se, että hän on vastuuntuntoinen ja ns. kunnollinen joten tuskin ihan tuosta vaan jättäisi nykyistä puolisoaan ja heidän lapsi tulisi joka tapauksessa olemaan kuvioissa (eli tuskin "hylkää" tätä vauvaa vaikka yhteen palattaisiinkin) jollain tapaa. Tiedän että tämä voi kuulostaa moraalisesti väärältä, mutta kerranhan täällä vaan eletään! Mietin vain miten tästä eteenpäin? olen yrittänyt pitää välit hyvinä ja jutella muustakin kuin lapsen asioita mutta hankalaa on kun mies ei oma aloitteisesti viestittele tms. ja on lyhytsanainen jos soitan, ilmeisesti puolisonsa on silloin lähettyvillä. Mietin jos ehdottaisin viimeistään kesällä jotain pikkureissua (esim. mökkireissu, risteily tms.) johon mentäsiiin yhdessä lapsen kanssa. Voisi perustella että lapselle on hyvä viettää aikaa molempien vanhempien kanssa yhdessä. Ja voisiko sitten tällä reissulla jotenkin lämmitellä juttua... Mielipiteitä? ei moralisointia kiitos!

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:38"]

Porvoolainen Homo Economicus.

[/quote]

hah hah, no ei ole valitettavasti provo tämä. Tiedostan kyllä itsekin toimineeni tyhmästi ja pakko se on vielä yritettää tilannetta muuttaa. ei ole mitään menetettävääkään.

kellään mitään ajatusta voiko tässä tilanteessa toimia hienotunteisesti? oikeastaan vaikka tämä yritys epäonnistuisikin niin tilanne ei tästä kuitenkaan muuttuisi mutta olisinpa kuitenkin yrittänyt. Nyt kaduttaa lopun ikää jos en yritä

ap

[/quote]

Onhan tuossa menetettävää. Voit pahimmassa tapauksessa pilata lapsesi ja exäsi välit kokonaan. Eikä exäsi nykyisen perheen rikkominenkaan mikään halpa hinta ole, vaikka se ei sinun maksettavaksesi tulekaan. Puhut lapsesi edusta, mutta viestisi kuulostavat siltä, että ajattelet kyllä enemmän itseäsi.  

Vierailija
22/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on AP hyvin, hyvin hankala.

Onko sinulla edes pientä "aavistusta", että tämä sinun ex-miehesi tuntisi vielä jotain sinua kohtaan?

Oletko miettinyt miten hän voisi sinulle koskaan antaa anteeksi, että olet rikkonut perheen ja avioliiton toisen miehen vuoksi?

Sanoit itse, että hän on hyvin lyhytsanainen kun te keskustelette. Eikö tämä viesti myös jostain?

Oletko lainkaan ajatellut, että hän todennäköisesti on syvästi rakastunut ja sitoutunut uuteen perheeseensä?

Voihan toki olla, että hän miettii aivan samoja asioita kuin sinä. Se on hyvin epätodennäköistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Älä nyt kuitenkaan lähde ehdottelemaan mitään mökkireissuja, nolon maineen siinä vaan itsellesi saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen exäkin eli harhaluuloissaan ja kuvitteli ensimmäisen perheen menevän aina edelle. Lähetteli mulle viestejäkin miehen puhelimella (pölli miehen taskusta, kun mies oli heillä auttamassa lasta), miten hän on ykkönen jne. :D

Vierailija
24/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:16"]Tilanne on AP hyvin, hyvin hankala.

Onko sinulla edes pientä "aavistusta", että tämä sinun ex-miehesi tuntisi vielä jotain sinua kohtaan?

Oletko miettinyt miten hän voisi sinulle koskaan antaa anteeksi, että olet rikkonut perheen ja avioliiton toisen miehen vuoksi?

Sanoit itse, että hän on hyvin lyhytsanainen kun te keskustelette. Eikö tämä viesti myös jostain?

Oletko lainkaan ajatellut, että hän todennäköisesti on syvästi rakastunut ja sitoutunut uuteen perheeseensä?

Voihan toki olla, että hän miettii aivan samoja asioita kuin sinä. Se on hyvin epätodennäköistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Älä nyt kuitenkaan lähde ehdottelemaan mitään mökkireissuja, nolon maineen siinä vaan itsellesi saat.

[/quote]

Ap:llä on jo nolo maine kuten kaikilla pettäjillä

Vierailija
25/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:07"]

Musta tässä kohtaa on juuri hyvä sauma iskeä jos se on kerran tavoitteesi. Pikkuvauva-aika on rankkaa, joten jos teiläl on ollut aikaisemmin hyvä seksielämä, niin nyt niillä pelimerkeillä eteenpäin. Tiedät miten exäsi vietellään koska sinulla on kokemusta ja osaat häntä liehitellä. Älä missään nimessä ole liian suoraviivanen ja hauku tai polje htään vauvaa tai vaimoa. Olet vain kovasti ymmärtäväinen kun selväähän on ettei mies nyt mitään imetysäitiä innoissaan kotona kuolaa. Älä ole liian tyrkky ja jos teillä oli aikaisemmin jokin harraste, niin pyydä sen merkeissä tapaamista, ihan frendipohjalta vaan muka. Siinä sitten pääset hyvin kontaktiin ja ohimennen virittelemään. En usko että voit aluksi tarjoutua muuta kuin viattomasti kaveriksi ja vasta jatkossa sitten ns "sivusuhteeksi". On jopa todennäköistä että eksäsi nyksä tahtoo toisenkin vauvan ja ehtii sen saadakin ennenkun miehesi on valmis palaamaan alkup. perheen pariin. Siihen saakka muistat olla aina ihana ja viettelevä, ymmärtävä ja kaikin puolin vetoava hänelle kaikissa tilanteissa. Eikä liian tyrkky. Vaivihkaa vain ettei mene puolustusasemiin tai osaa epäillä mitään.

Jokatapauksessa pikkuvauva aika on sitä todennäköisintä pettämisvaihetta, joten voit hyvin näillä keinoin tarjota vihreämpää aidan takaa, sillä tiedäthän mistä hän pitää ja mistä haaveilee... ;)

[/quote]

ei varmaan ap:n ja exän petielämä ollut kovin kummoista kun ap nimittää miestä tylsäksi parisuhde mielessä :D muutenkin ap on ollut pedissä miehen kanssa yli 5v sitten joten tuskin tietää enää (jos koskaan) mistä mies tykkää.

ja sitä paitsi, vauva ei aina tarkoita kuivaa seksielämää ;) meilläkin on 2kk ikäinen vauva ja seksielämä luistaa vähintään yhtä hyvin kun ennenkin, ellei jopa paremmin. Useita kertoja viikossa on seksiä jossain muodossa eikä haittaa edes se ett imetän (en toki samaan aikaan) :D Oli sektio niin ei mennyt alapääkään muussiksi ;)

Vierailija
26/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi toivottavasti mies ei ikinä ota sinua takaisin. Tällainen suunnitelma on täysin moraaliton ja kertoo sinusta ihmisenä kaiken. Toivottavasti et kasvata lapsestasi samanlaista kuin itse olet! En hetkeäkään usko, että jaksaisit olla edes miehellesi uskollinen. Jossain vaiheessa taas rupeaisit haikailemaan sen jännityksen perään ja kappas vain mies saisi taas huomata jääneensä kakkoseksi.

Vierailija
27/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt huomioon myös se, että entinen miehesi on ehtinyt muuttua viidessä vuodessa jo ihan toiseksi ihmiseksi. Elämänkokemukset muuttavat ihmistä, etenkin negatiiviset. Vaikka saisitkin miehen takaisin, voi olla, että hän olisi aivan toisenlainen kun muistosi viiden vuoden takaa. Petetyksi ja jätetyksi tulemiset jättävät jälkensä ihmiseen, jotkut eivät pääse niistä koskaan ylitse. Luottanus sinuun tuskin palaisi. Hän ei luottaisi sinuun ja voisitko sinäkään luottaa häneen. Joku voi koston vuoksi palata takaisin yhteen, että voi vuorostaan jättää ja satuttaa. Pääsisitkö itse ylitse suhteestanne, jos myöntäisit hänelle tehneesi hirveän virheen ja pyytäisit vilpittömästi anteeksi ja jatkaisit sitten itse elämääsi eteenpäin keventynein mielin.

Vierailija
28/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tämän laitoshoidon ja lääkityksen puutteen, kun potilaat on avohoidossa kuntien rahapulassa.

Vaikka kaikki nyt ovatkin jo samaa kommentoineet, niin kertauksen vuoksi.

Miehelle on kaikki omat lapset ykkösiä. Mies toivoo, että erostanne huolimatta hän saa olla mahdollisimman paljon myös sen vanhemman lapsen kanssa, ja että vanhempi lapsi kokisi täyttä tasa-arvoa miehen perheessä.

Sinulla taas ei ole osaa eikä arpaa tässä perhekuviossa. Sinä olet ihminen, jonkaluona lapsi on ne ajat kun ei ole isänsä kanssa, siinä kaikki.

Kaikki muu on omaa harhaasi, ja jos paljastat oman todellisuudesta vieraantuneen maailmasi, niin sotket asioita vaan itsesi ja pahimmillaan lapsenne kannalta. Ei ole mukavaa olla julkisesti hullun lapsi. Että koita tsempata, älä käytä alkoholia (ei sovi mt-potilaille), ja koita ajatella sillätavalla positiivisesti lapsenne kannalta, että hänellä on hyvä koti jossa on oma sisko/veli, se on lapselle rikkaus, vaikka joskus pienenä saattaa tuntua väsyttävältäkin. Myöhemmin kuitenkin on iloinen siitä, ettei ole ainoa lapsi.

Kyl se siitä.

Vierailija
29/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:07"]

Musta tässä kohtaa on juuri hyvä sauma iskeä jos se on kerran tavoitteesi. Pikkuvauva-aika on rankkaa, joten jos teiläl on ollut aikaisemmin hyvä seksielämä, niin nyt niillä pelimerkeillä eteenpäin. Tiedät miten exäsi vietellään koska sinulla on kokemusta ja osaat häntä liehitellä. Älä missään nimessä ole liian suoraviivanen ja hauku tai polje htään vauvaa tai vaimoa. Olet vain kovasti ymmärtäväinen kun selväähän on ettei mies nyt mitään imetysäitiä innoissaan kotona kuolaa. Älä ole liian tyrkky ja jos teillä oli aikaisemmin jokin harraste, niin pyydä sen merkeissä tapaamista, ihan frendipohjalta vaan muka. Siinä sitten pääset hyvin kontaktiin ja ohimennen virittelemään. En usko että voit aluksi tarjoutua muuta kuin viattomasti kaveriksi ja vasta jatkossa sitten ns "sivusuhteeksi". On jopa todennäköistä että eksäsi nyksä tahtoo toisenkin vauvan ja ehtii sen saadakin ennenkun miehesi on valmis palaamaan alkup. perheen pariin. Siihen saakka muistat olla aina ihana ja viettelevä, ymmärtävä ja kaikin puolin vetoava hänelle kaikissa tilanteissa. Eikä liian tyrkky. Vaivihkaa vain ettei mene puolustusasemiin tai osaa epäillä mitään.

Jokatapauksessa pikkuvauva aika on sitä todennäköisintä pettämisvaihetta, joten voit hyvin näillä keinoin tarjota vihreämpää aidan takaa, sillä tiedäthän mistä hän pitää ja mistä haaveilee... ;)

[/quote]

Kiitos ensimmäisestä kannustavasta viestistä :D tuo on kyllä totta että vauva-aika on vaikea. Mietin vaan miten tarjoutuisi tilaisuus edetä kun ei koskaan olla kaksin? juttelukin on aika pintapuolista. Kun olen kysellyt miten vauvan kanssa menee niin mies on lähinnä lyhyesti sanonut että hyvin on mennyt ja vauva on nukkunut hyvin. Ei siis ole alkanut avautua elämästään sen enempää. Jos olisikin joku epäkohta johon tarttua ja jutella ja tarjota ymmärrystä.

Vierailija
30/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys APlle. Mitä sinä oikeesti kaipaat?

Ajatellaanpa, että tänään tapaisit ihanan, komean miehen joka hullantuisi sinuun täysin ja tunneolisi molemminpuolinen.

Kaipaisitko sinä yhä exääsi?

Onko tässä nyt vain kyse siitä, että sinua jurppii, kun ketään Herra Oikeaa ei ole tullut vastaan?

Kysy AP itseltäsi ketä/mitä sinä oikeasti ikävöit ja muista, että aika kultaa muistoja. Se exäsi oli sinulle silloin 5.v sitten liian tylsä. Vaikka saisit hänet takaisin, parin vuoden kuluttua hän olisi taas se sama tylsä mies ja sinua vietäisiin.

Vierailija
31/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:55"]

Ja tavallaan ajattelen kyllä olevani tärkeä edelleen miehelle, koska minun kanssanihan hän alunperin perheen perusti. Tämä uusi perhe on, noh uusi perhe, ei samalla tavalla oikea kun se alkuperäinen mihin sitoutui. Ilman tuota uutta lasta tämä olisikin ns. selvä peli, koska mieskin puntaroisi todennäköisesi perheen olevan uutta suhdetta tärkeämpi. Nyt on kinkkisempää kun on uusi perhe ja tietty pieni riski on ettei mies kehtaa puolisoaan jättää vaikka haluaisikin palata yhteen. Äh, tämä on niin hankalaa :/

[/quote]

Olet kyllä uskomattoman naivi ja itsekäs. En minä ainakaan ex-miehenäsi lähtisi kuuna kullanvalkeana mitään uutta perheidylliä kanssasi rakentelemaan, vaikka olisikin sinkku - johan sinä olet todellisen karvasi näyttänyt. Miehelläsi on vain yksi oikea perhe ja sinä et siihen kuulu. Se perhe, mikä teillä aiemmin oli, lakkasi olemasta sinun toiveestasi eikä se ole enää muuta kuin yksi harha-askel miehen historiassa.

Vierailija
32/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että useimmille se ensimmäinen avioliitto tai avoliitto, jossa on lapsia, on merkityksillisin. Voit sikäli kokeilla, mutta muista, että joudut tekemään todella paljon töitä luottamuksen rakentamisen eteen. Oletko valmis siihen? Entä sitten, kun alkaa taas tuntua tylsältä? Olisiko parempi vaan elää sitoutumatta?

Vierailija
33/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella sen hetken, kun rupeat tyrkyttämään itseäsi miehelle ja saat pakit. No onhan siinä se hyvä puoli, että miehelle selviää entistä paremmin millainen ihminen olet. Jättäjä, pettäjä ja perheenrikkoja. Kuka sellaisen kanssa haluaisi olla?

Vierailija
34/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä tapauksessa lasten edun kannalta olisi paras, jos hän muuttaisi pysyvästi exän uuteen perheeseen. AP ei vaikuta kovin vastuulliselta ja hyvältä aikuisen mallilta, ehkä exän uusi vaimo olisi tasapainoisempi ja terveempi äiti.

Vierailija
35/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ex-miehesi sinua takaisin huoli. Hänellä on nyt perhe.

Vierailija
36/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä. Oletko ap huomannut, ettet oikestaan ole hetkeksikään pohtinut syvemmin, mitä se exäsi haluaa? Sinä olet nyt "tullut järkiisi" ja olet valmis tasaisen tylsään mutta turvalliseen perhe-elämään, joten totta kai exäsi on valmis palaamaan yhteen? Mitä sinulla on hänelle tarjottavaa? Tylsä, "kädenlämpöinen" suhde naisen kanssa, joka on aiemminkin tylsistyttyään heivannut hänet pihalle vs. se mitä hänellä on nyt, mikä voi aivan hyvin olla paljon parempaa, kuin mitä teillä oli koskaan, onhan mies voinut vahingosta viisastua.

Vierailija
37/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:37"]

Minusta tässä tapauksessa lasten edun kannalta olisi paras, jos hän muuttaisi pysyvästi exän uuteen perheeseen. AP ei vaikuta kovin vastuulliselta ja hyvältä aikuisen mallilta, ehkä exän uusi vaimo olisi tasapainoisempi ja terveempi äiti.

[/quote]

Näin voisi olla parasta. Usein on ollut syy miksi on erottu, ja tässä kirjoittajasta paistaa tämä itsekkyys ja oman edun tavoittelu kaikkien muiden kustannuksella. Sellainen ei vaan kuulu vanhemmuuteen, joten ota ihmeessä entiseen mieheesi yhteyttä sen järjesteämiseksi, että lapsenne saa oikean toimivan ydinperheen ja kunnollisen äidin entisen miehesi nykyisestä.

Meillä muuten samankaltainen tilanne, nykyinen vaimoni pesee entisen menne tullen perheenäitinä (ja kumppanina). Vanhin lapseni haluaisi asua meidän kanssa koko ajan, mutta äitinsä (ex) ei itsekkäistä syistä pysty tähän taipumaan... olisi henkisesti liian kova pala myöntää että lapsen parhaan kannalta lapsen oikea paikka olisi isän luona.

Sääli että tällaisia naisia on paljon, jotka laittavat oman etunsa lapsen edun edelle. Ja sitten ovat lehtien palstoilla ja keskusteluissa niin äitiä, niin äitiä.

Vierailija
38/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:31"]

Kysymys APlle. Mitä sinä oikeesti kaipaat?

Ajatellaanpa, että tänään tapaisit ihanan, komean miehen joka hullantuisi sinuun täysin ja tunneolisi molemminpuolinen.

Kaipaisitko sinä yhä exääsi?

Onko tässä nyt vain kyse siitä, että sinua jurppii, kun ketään Herra Oikeaa ei ole tullut vastaan?

Kysy AP itseltäsi ketä/mitä sinä oikeasti ikävöit ja muista, että aika kultaa muistoja. Se exäsi oli sinulle silloin 5.v sitten liian tylsä. Vaikka saisit hänet takaisin, parin vuoden kuluttua hän olisi taas se sama tylsä mies ja sinua vietäisiin.

[/quote]

En ole ap, mutta tullut huomattua että monilla naisilla alkaa exä kiinnostaa siinä vaiheessa kun mies onkin uuden onnen ja mahdollisesti perheen saanut itselleen. Kai siinä havahtuu että olihan tuo ihan hyvä mies kun kelpasi toiselle naiselle ja perheenkin perusti, joka aiheuttaa sitten mustasukkaisuutta kun itsellä ei enää ehjää perhettä ole. Ja sitten jos uusi nainen sattuu olemaan vielä nuori ja nätti niin katkeruus on entistä suurempaa, koska mies saikin nuoremman/kauniimman/paremman naisen kun edellinen, vaikka nainen oli ehkä kuvitellut miehen olevan tylsimys johon itse eikä kukaan muukaan aikaansa tuhlaisi. Tähän vielä se kun uutta onnea ei itselle löydykään vaikka kuvittelikin että vientiä riittää liiaksi asti. Sitten alkaakin vaikuttaa että ex mies olikin parempi saalis kuin nainen itse jolloin katumus valtaa mielen. Jos vielä ikää alkaa tulla ja ahdistaa yksin jääminen ja/tai lapsettomuus (tai halu saada lisää lapsia) niin useinhan sitä aletaan halajamaan sen kunnollisen ex miehen kainaloon kun ei ne baarista löytyneet raikulipojat olleetkaan kuin hetken hurmosta joiden kanssa ei voi tulevaisuutta rakentaa.

Ap on säälittävä ja parempi on kyllä tuossa tilanteessa nyt unohtaa VAUVAN isä perään haikailu! Sillä miehellä on oikea perhe nyt, johon sinä et kuulu. Varmasti on onnellinen nyt tahollaan ja osaa arvostaa perhettään kaiken sen jälkeen mitä sinun kanssa joutui kokemaan

Vierailija
39/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:43"]

Minä, minä, minä. Oletko ap huomannut, ettet oikestaan ole hetkeksikään pohtinut syvemmin, mitä se exäsi haluaa? Sinä olet nyt "tullut järkiisi" ja olet valmis tasaisen tylsään mutta turvalliseen perhe-elämään, joten totta kai exäsi on valmis palaamaan yhteen? Mitä sinulla on hänelle tarjottavaa? Tylsä, "kädenlämpöinen" suhde naisen kanssa, joka on aiemminkin tylsistyttyään heivannut hänet pihalle vs. se mitä hänellä on nyt, mikä voi aivan hyvin olla paljon parempaa, kuin mitä teillä oli koskaan, onhan mies voinut vahingosta viisastua.

[/quote]

No mutta onhan ap omasta mielestään edelleen miehelle "se oikea perhe" :D perus itsekkään naisen ajatusmaailma, kuvittelee itse olevansa joku taivaanlahja miehille. Kumma ettei ketään ihanaa miestä ole viidessä vuodessa löytynyt? No onneksi ex miestä pian onnistaa kun saa tämän naisen takaisin itselleen. Vai mites olikaan? ihanko oikeasti ap ajattelet että mies uhraa perheensä, uuden suhteensa, pienen lapsensa vain siksi että pääsee siihen samaan epävakaaseen suhteeseen kanssasi josta onnekseen pois vuosia sitten pääsi?

Vierailija
40/82 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että et tiennyt, mitä elämältäsi haluat? Kuule, niin kauan kuin siltä tuntuu, käytetään ehkäisyä. Sitten kun olet lapsen mennyt tekemään, on aika lopettaa sekoilu ja jahkailu. Sä nyt mokasit tämän, elä asian kanssa äläkä nolaa itseäsi enää enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme