Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan nelosia! Pelottavaa!

Vierailija
05.01.2006 |

En tiedä oikein mitä ajatella.. Rv. 12 menossa. Kaikki on hyvin ja ultrassa sykki neljä pientä sydäntä. Pelottaa kovasti.

Lääkäri sanoi että pyrimme siihen että raskaus kestäisi rv. 32 asti, mielummin tietysti pitenpään.

Kotona ja 3v. kaksoset jotka syntyivät rv. 34. Täydellinen ylläri kyllä tämä nelos raskaus.

Onkohan täällä muita jotka odottanut nelosia tai " edes" kolmosia? Miten on mennyt?

-Erika-

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kolmosperheiden yhdistys on

http://tripletti.cjb.net/

Vierailija
102/159 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tuplamamma ocksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toinen siis,ei Erika. Häneen uskon ainakin,vaikka kait kyllä tähän nelos odottajaankin.

Vierailija
104/159 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni on, ettei hoidoissa edes suostuta istuttamaan kuin max 2 alkiota. Ja luomunahan noita tulee äärimmäisen harvoin... Kummallista sinänsä, että vauva-lehden palstoilla kolmosodottajia kyllä pyörii. ;-O

Vierailija
105/159 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmettelen, ettei sinua kiinnosta mitä vauvoillesi kuuluu, vaikka toivonkin sinulle mitä parhainta loppuraskautta. Minä ainakin vaadin lääkäreitä selittämään niin moneen kertaan asiat, että meni perille.

jos SINÄ olet halunnut potilaana ollessasi tietää kaiken juurta jaksain niin joku toinen ei välttämättä halua samassa tilanteessa tietää liian tarkasti ja yksityiskohtaisesti.

eikä kyse ole ollenkaan kiinnostuksen puutteesta vaan siitä että tieto lisää tuskaa. jonkun toisen voi olla vaan paljon helpompi kestää ahdistava ja pelottava tilanne kun tietää siitä vain pääpiirteet eikä kaikkia mahdollisia ongelmia ja komplikaatioita extraharvinaisia myöten...

Vierailija
106/159 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös tsempata sinua. Ymmärrän täysin päätöksesi antaa raskauden mennä omalla painollaan ja olla hakematta kaikkia mahdollisia tiedonmuruja. Asiat menee niin kuin ne menee, eikä kaiken eteen pääse vaikka miten yrittäisi.

Älä välitä noista kurjista kommenteista. Eihän kaikki voi millään tietää, että kalvoraja näkyy parhaiten ekalla kolmanneksella, tai että kalvoja on kaksi eli siis yhtä aikaa voi olla sekä samassa että eri pussissa jne. Tai että monikkoraskauksissa joku sikiöistä voi menehtyä missä raskauden vaiheessa tahansa, tai että ei kaikille ole tärkeintä olla terveiden ja täysiaikaisten lasten vanhempi.

Tahdon siis sanoa: onnea odotukseen, älä välitä provon huutelijoista. Kaikki ei vaan tiedä, ettei elämä aina ole ihan yksinkertaista...

Terv. kolmostenkin äiti

Vierailija
107/159 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ihan vain " yksösen" odottaja. (samoilla viikoilla)

Vierailija
108/159 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva jos jaksat päivittää kuulumisiasi. Ollaan hengessä mukana!

Vierailija
109/159 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tyhmiä ihmisiä (ap ja häneen uskovat) on sitten olemassa ihan riittämiin...

Vierailija
110/159 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmossynnytyksiä on Suomessa kuitenkin niin vähän, että ne saataisiin jäljitettyä helposti.

Ehkä " Erikan" ois nyt järkevintä vaan lopettaa, niin ei tarvitse yrittää paikata omia satuiluja koko ajan.

Vierailija
111/159 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon jaksamista miehellesi. Rakkaus kantaa eteenpäin =)

virpi

Vierailija
112/159 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koko ketjua lukenut, mutta

missä vaiheessa Erikalta on menehtynyt se neljäs sieltä masusta?? Kun kolmosia nyt odottelee-?

Vierailija
113/159 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko mitään uutta?

Vierailija
114/159 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kouluaikoinani kouluja aika paljon. Kaksoset eivät minun kokemukseni mukaan ole olleet ystävällisiä.

Tähän poikkeus on ne yhdet kaksoset jotka olivat eri luokilla.

Yhdet kolmoset tunnen. 2 tyttoä ja yksi poika. Olivat koko koulu ajan samalla luokalla ja sen ikävimpiä sisaruksia en ole aikoihin heidän jälkeen onneksi edes tavannut.

Ehkä olivat joillekin ystävällisiä - mutta eivät minulle.

Vierailija
115/159 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tehtiinkin joku pienimuotoinen tutkimus, jossa haastateltiin VANHEMPIA, ei siis vaikka aikuiseksi kasvaneita monikoita. Eihän vanhemmat voi tietää, muuta kuin ovat sivusta nähneet, millaista on, kun sisarukset samalla tai eri luokalla.

Ajattelen, että eihän sisarukset muutenkaan ole samalla luokalla ja yksilöllisyys kärsii pahemman kerran, jos pistetään samalle luokalle. Kirjoitit, että tuntemasi kaksoset, jotka ovat olleet samalla luokalla, olivat epäystävällisiä. En tiedä, mistä moinen voi johtua. Monikkosisaruudessa on hirveä voima ja sitä voi sitten varmaan väärinkin käyttää.

Vierailija
116/159 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne jatkuu, ei muutoksia.

Olo on kohtalainen, olen saanut jalotella nyt vähän enemmän kun tuo kohdunkaulan tilanne ei ole huonontunut. Näin vk-loppuisin olen saanut olla kotona.

Masussa kaikki hyvin, saivat tehtyä paino arvion yhdelle vauvoista ja se on 650g. Ääriviivat tosin näkyivät huonosti, joten se todellakin on arvio vain..

Kamalaa närästystä ollut, ruoka ei oikein maita. Lukenut olen paljon ja ristikoita ratkonut. Päivä kerrallaan mennään. Päämäärä on sinne rv. 30 paremmalle puolelle.. Tunne on kyllä itsellä ettei sinne asti päästä, en tiedä mistä moinen olo!!? Tuskaisia on ollut yöt, väsynyt olen koko ajan kun ei oikein uni tule. Vk-loppuisin sitten nukun paremmin kun on oma sänky. On noi sairaalan sängyt kyllä niin huonoja että huh, ainakaan minun selälle ei sovi! Kyllähän niillä jonkun aikaa makoilee, mut sit kun sitä makaa siinä lähes 24/7 niin alkaa käydä tuskaiseksi, varsinkin kun on tottunut sellaiseen " huippu" sänkyyn kotona. :) Mutta kestän kestän. ;)

Kirjoittelen taas kun jaksan, olen ollut tässä sellainen äkäpussi välillä että.. Kun on niiiin turhautunut olo välillä. Mies saanut kestää minun kiukun puuskia kyllä enemmän kun tarpeeksi. :)

Aurinkoisia päiviä kaikille, nauttikaa kun saatte olla ulkona. :)

-Erika-

Vierailija
117/159 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaile taas kertomaan kuulumisiasi kun jaksat. Olemme hengessä mukana =)

Vierailija
118/159 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaksoset ja nyt neloset... seuraavaksi kutoset?

Vierailija
119/159 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hänen ystävä sivumainitsi sen noissa toisissa Erika-ketjuissa. :)

Siis niissä missä kyseltiin että kuka on Erika, ei kai se nelosten äiti.

t. sattumalta bongannut

Vierailija
120/159 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso viestin 41 kirjoituspäivämäärää. Linkityskielto on kumminkin aika tuore juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi