Lue keskustelun säännöt.
Olin vähällä sulattaa vihkisormukseni... voiko olla tyhmempää ihmistä
05.01.2006 |
Heitin sormuksen hellan päälle samaan aikaan kun napsautin perunat kiehumaan. Ja tottaki laitoin väärän levyn päälle. Juuri sen missä sormukset olivat. Sitten kun käry alkoi nousemaan tajusin tilanteen...
Näyttävät nuo ainakin olevan ihan kunnossa. Onneksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
:)