voiko käsisaippualla pestä vartalon?
Sain kasan palmoliven ja doven käsisaippuoita tuoksuiltaan ovat samoja kun suihkusaippuat mutta pumppupulloissa.onkohan niillä muuten suuri ero?voisinko pestä koko ruhoni niillä?
Kommentit (57)
Ei. Ruhon pesuun pitää olla sikakallista yrmykaupasta. Ja nimen pitää olla ranskaa.
Tuotenäytteiden anastaminen on rikos. Ikävä ihminen olet.
Vierailija kirjoitti:
Se on käsisaippua ja sillä voi pestä ainoastaan kädet.
Lukeeko siinä paketissa sinun saippuasi nimenä käsisaippua? Meille ostetuissa kaikissa lukee yleisimmin vain saippua. Sunlightissä taisi joskus ammoin lukea saunasaippua eli ymmärtänet kai, että se on tarkoitettu koko vartalon pesuun saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ruhon pesuun pitää olla sikakallista yrmykaupasta. Ja nimen pitää olla ranskaa.
Ei tuo Marseille-saippua mitenkään kallista ole. Se muuten kelpaa myös pyykinpesuun.
Minä en pesisi ihoa sellaisella aineelle, joka käy myös pyykin pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Periaatteessahan niillä ei ole muuta eroa, kuin että suihkusaippuat ovat hellävaraisempia ja voidemaisempia, kun niissä on enemmän kosteuttavia ainesosia seassa.
Olen joskus käyttänyt suihkussaippuoita käsien pesuun ja voin kertoa, että ne kuivattavat ihoa paljon enemmän kuin käsisaippua.
Vartalon voi pestä, mutta ei missään tapauksessa päätä.
Vierailija kirjoitti:
juurikin aioin samaa sanoa.
Lähikaupassa käsienpesunesteet liian pienissä pakkauksissa ja valuvia. Käytin family suihkugeeliä sen tilalla, joka oli isossa ja käsiin tulee joskus rypistymistä hieman vaikka voide sen jälkeen. Ehkä kuivattavampi.
Vartalo ei ole sama asia kuin koko ruho.
Ei tietenkään voi. Vartalosaippua on erikseen.
Näin työttömänä ei ole varaa hienostella, jos joku loppuu niin käytän jotain toista tilalla. Olen pessyt ruhoni käsisaippualla ja kyllä se puhtaaksi lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: Vettäkin voi käyttää.
Käsille ja kasvoille on eri vesi kuin vartalolle.
Käsisaippua, palasaippua?
Jos tarkoitat palasaippua, niin sitähän on käytetty iät ja ajat ennen kuin näitä nestemäisiä saippuoita tuli markkinoille. Sunlight-saunasaippua, Lux jota käytettiin naaman pesuunkin. Mainostajana Luxilla taisi olla joku amerikkalainen filmitähti...
Palasaippua on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Käsisaippua, palasaippua?
Jos tarkoitat palasaippua, niin sitähän on käytetty iät ja ajat ennen kuin näitä nestemäisiä saippuoita tuli markkinoille. Sunlight-saunasaippua, Lux jota käytettiin naaman pesuunkin. Mainostajana Luxilla taisi olla joku amerikkalainen filmitähti...
Palasaippua on ihan hyvä.
Ei kun aloittajan sanoi, että ovat pumppupulloissa, eli siis nestesaippuaa... Mut mitä välii, samaa nahkaa se on käsissä kuim muuallakin vartalolla... Että ihme kysymys...
Vierailija kirjoitti:
ET HERRANJESTAS VOI!
Jep, sanoohan sen nimikin. Ainoastaan käsille.
Vierailija kirjoitti:
ei vaan pelkästään käsillä, siksi on nimeltään käsisaippuaa
Se on vaja akin elämän pienimpiä riskejä. Pukeudutko itse?