Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~LOKAMASUT loppuviikkoon~~

05.01.2006 |

aloitin meille nyt uuden pinon, kun ei vielä näkynyt :)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs olisi kp9 ja yöllä koski mahaan menkkamaisesti ja ajattelin, että no kai se vielä jotenkin kipuilee, kun on tuhrutellut. No tänä aamuna sama juttu. No piruuttani tein ovistestin ja siihen tuli KAKSI viivaa :O siis tämähän nyt ilmeisesti tarkoittaa sitä, että kierrosta tulee lyhyempi :/ Ihmetteleinkin, kun lämmöt ei laskenut menkkojen aikana ollenkaan. Viimekierrolla ovis oli kp 20-21 eli kroppa on aivan sekaisin. Jännä kuitenkin, että eilen vielä tuli ns. vaaleanpunaista limaa ja luulin sen olevan vielä menkka tuhruttelua.

pupuilemaan ei nyt pääse, kun mies lähti reissuun ja huomenna palaa, mutta minulla taas on sitten töitä... Argh. Ja menkkojen aikaan ei pupuiltu, joten siimahäntiä ei ole edes kytiksellä :( Toivottavasti kerkeää huomenna illalla vielä.

No siinäpä tuota omaa napaa taas oli...

uusille tervetuluoa ja parempaa onnea tälle kierrolle :)

-anzq-

Vierailija
2/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan rajoitella nyt tätä kirjoittelua tänne. Nyt ei taas pyöri mikään muu mielessä kun tuo ovis, jota en pääse hyödyntämään. Mikäli se nyt ovista on.... tai sit niissä testeissä on jotain vikaa. kun kumpikin viiva oli aika hailakoita. pitää varmaan illalla tehdä vielä yksi ja tarkistaa asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli mietin koko ajan mahdollista ovista ja raskautta. Vaikka piti vain tjottailla. Nyt tästä on TAAS tullut suurinpiirtein pakkomielle.

Mulla on vajaan viikon ollut säteilyä rinnoissa. Vaikka tiedän että raskautusmahdollisuudet on oviksen ja suht. vähäisen pupuilun takia nollassa, niin silti elättelen toiveita ja ajattelen koko ajan, että mitä jos sittenkin olen raskaana. Uskoisin jo etten ole!!!

Menkat ei ole alkaneet kp taitaa olla 23. Yleensä mulla on lyhyt kierto mutta kun se hakee vielä paikkaansa joten eihän se mitään merkkaa. Mahassakin muka juilii välillä, mutta varmasti taas kuvittelen. Vaikka päätin esikoisen jälkeen etten enää KOSKAAN osta testejä turhaan taikka kuvittele oireita niin tässä taas ollaan. Voi pee.

Kyllä te Anzq79 ehditte vielä pupuilla huomenna illalla koska ovistestihän näyttää tulevan oviksen mun käsittääkseni. Joten kaikki peliin!;) Alkais nyt mulla ne menkat niin en taas kuvittelisi turhia.

Mun kavereista kolme on tullut raskaaksi viimeisen puolen vuoden aikana ekalla yrittämällä eikä kukaan tunnu ymmärtävän tätä piinaa..

Nyt tyttö kaipaa päiväunille..palataan!;)

Vierailija
4/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen tilanne! Tai no siis ton vuodon ja limaisuuden kanssa. Kp8 ja tänään tuli taas limaista verta, mutta ovistesti kyllä negatiivinen. Sulla on ilmeisesti varmaa, ettet ole raskaana? Useat ovistesteistä näyttää raskauden, kun hcg:tä 1000IU tai enemmän...

A kp8

Vierailija
5/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ilman riippuvuuksia elämä olisi tylsää...

[color=red]Axelara:[/color] No tein minä tänään apteekin oman testin *punastuu* ja negaa näytti. Pitää nyt tehdä kohta se toinen ovistesti ja katsoa, mitä se sanoo. Tosin tuon r.testin tein runsaan kahvimäärän jälkeen ja pissi rakossa n. tunnin. Mutta en jaksa uskoa, että raskautta olisi.

testin tekoon....

Vierailija
6/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi kuitenkin erottaa kaksi viivaa. No pitää vielä aamulla testiä, jos sillon tulis vahvempi. Eikös niiden kumminkin pidä olla saman vahvuisia?

Vierailija
7/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viivojen pitäisi olla vähintään samanvahvuisia. Mutta itse henk. koht ajattelen, että jos toinen viiva on kerta selvä ja tumma niin täytyyhän sen jotakin merkata jos muuten kierrossa ei tule viivoja lainkaan? Niin mä ainakin uskon ja ainahan nuo on tulkinnanvaraisia asioita että onko yhtä tumma vai ei. Vai? Toivottavasti se on plussa! Siis sekä ovis- että raskaustesti..;-)

Vierailija
8/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaan ja odotellaan. Minä en tiedä oviksista yhtään mitään! TJOT:taillaan... Vauva-lehden mittarin mukaan ovis olisi 7.päivä, mutta mulla kierto niin lyhyt, että ajattelin tästä päivästä yhdeksänteen pupuiluttaa tuota ukko-kultaa ahkerasti = ). Nyt ei taida meikäläisestä irrota muuta kuin omaa napaa.

Vierailija
9/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nazu: Mulla aivan sama tilanne kun sulla. kp 23 ja jännittää! Alotettiin tasan viikko sitten yrittämään ja nyt jo kuvittelen heti tärpänneen. Oon tuntevani jomotusta rinnoissa ja lievää pahoinvointia. Ärsyttää kun kuvittelee olevansa raskaana vaikka oon niin varma etten oo. Mulla taas menkat aika epäsäännölliset kp25-30.

Onkos se nyt niin että hedelmöittyminen tapahtuu noin kymmenen päivää enen kuukautisia? En oo aikasemmin näitä ajatellu kun en aikasemmista raskauksisita näin paljon kuumeillu :)..........

Vierailija
10/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin maanantaina laihiksen ja oon ihan väsy koko ajan. Tylsää... Nytkin äsken torkuin sohvalla. Onneksi oma prinsessani tuli herättämään äitylin = ). Uusioveljekset pelaa Pleikkaa yläkerrassa. Ensi viikon sunnuntaina lähdetään esikoisen kanssa kahdestaan Tukholman risteilylle. kp 9/22

Vierailija
11/55 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kummempia, odottelen tädin poistumista jotta päästään taas hommiin...

Vierailija
12/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut taustalta jo jonkin aikaa. Viimeinkin uskaltaudun varovaisesti liittyä seuraanne näin yön hämärissä, kun kaikki jo nukkuvat...

Meillä on haaveissa neljäs. Yritystä takana nyt pari kuukautta. Ajatus neljännestä hieman pelottaa, mutta kun tuo vauvakuume vain pahenee päivä päivältä. Eikä se näin yölläkään tunnu helpottavan.

En nyt enempää näin ekalla kerralla *ujostelee*

Öitä kaikille...

Vierailija
13/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]helmiini:[/B][color=red]tervetuloa!!! ei täällä ujostella tarvitse :)[/color]

pikkasen taas tuota omaa ).(

tein tänään uuden ovistestin ja siihen tuli haamujen haamu :P eli joko minun huippu oli tai sitten eilen ei näyttänyt oikein. Voikohan noi menkat vaikuttaa niihin viivoihin jotenkin? Noh...nyt vaan bongailemaan uusia viivoja ;)

Vierailija
14/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen täällä kärvistelee vasta kp 2/28 joten huoh:( Olin jo päättänyt etten ala mitään ovistikkuja tilaamaan, tulee vaan turhaa stressiä, mutta mutta... Yllättäen;) aloinkin ajattelemaan, että entä jos mulla on kellontarkasta kierrosta huolimatta niin sanotusti ovis hukassa eli jos en ovuloikaan kp 14 niin kuin olen aina luullut (perustuen juuri erittäin säännölliseen kiertoon ja ovistuntemuksiin puolessa välissä kiertoa). Eihän siinä mitään menetä jos vähän tikuttelisi ja saisi mahdollisesti selville tarkan ovulaatioajankohdan. Silti vielä on monta juttua -ikävä kyllä- joiden pitää natsata, että se vauva alkaisi ihan oikeasti siellä kohdussa kasvaa. Ovulaation bongaaminen ja ahkera pupuilu kun ei aina riitä:/

No, tässä on vielä monta monituista päivää aikaa pähkäillä tätä(kin) asiaa, onneksi minulla on teistä seuraa taipaleelle:)

-Lillis-

Vierailija
15/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih...tilaa vielä r.testejäkin :) ne huutavat kaapissa tekemään itsensä ;) No saahan noita lisää :P Kumpa olisikin kellontarkka kierto... noh ainahan saa toivoa :)

töihin pitäsi tänään vääntäytyä :( on niin väsy, ettei millään jaksaisi. No pakko vaan mennä. Siellä ei ainakaan oviksia yms. tule ajateltua.

Vierailija
16/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istuskellaan juuri heränneenä ju juuri pupuilleena... Tyyny pyllyn alla makailin ja nyt aamupalalle = ). Ukko lähtee kohta uusioperheemme kanssa kylään ja minä taidan jäädä laiskottelemaan.

Mitä kuuluu muulle lokakansalle? Kukakohan on meidän eka plussaaja? Ei muuta kuin plussatuulia täällä puhaltelen!

Vierailija
17/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Efficalla on ollut huomattavasti parempi aamu sitten kuin meillä...

Aamukahvilla meni isännän kanssa jo sukset ristiin ja nyt on melkoisen hiljaista. Ainoa onni tässä on se, että täti on vielä kylässä joten otolliset ajat eivät mene tässä ohi hiljaisuuden vallitessa =).

Saas nähdä kuka on ensimmäinen plussaja, mulla on vasta kp 6, joten vasta loppukuusta/ kuun vaihteessa pääsee taas rahojaan testeihin tuhlaamaan. Ajattelin nyt tämän kuun vielä mennä ilman niitä ovistestejä, mutta ehkä sitten jo ensi kuussa pitää tarkistaa, että onko näin vanhalla tänä vuonna sitä ovista vai pitääkö odottaa ensi vuotta.

Vierailija
18/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan siirrytty lokakuisiin myös.Menossa on kp 5/28 ja vielä viikko ovikseenkin huoh.Kyllä taas saa odotella että pääsee jännäilemään. Eipä tässä muuta ihmeempää kuin odotellaan rauhassa. Kirjoittelen aina kun pääsen koneelle,ollaan jonkin aikaa netti pimennossa mutta yritän säännöllisesti jostain kirjoitella.Nyt onneksi saan rauhassa tämän päivän surffailla täällä.

Vierailija
19/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis loppiaista täältäkin!

Meillä herättiin puol ysi ja heti lähdettiin reissuun. Mä tulin tytön kanssa mummolaan ja mies jäi korjaamaan kakkosautoa kotiin. Ei tod. ehditty pupuilla aamulla!!;) Ei sen puoleen, esikoisen syntymän jälkeen me ei olla aamulla ehditty koskaan sitä tekemään, kun neiti ehtii herätä aina ensin.. Eikä se ole ollut yökylässäkään vielä kun äippä ei ole malttanut;) Meillä siis pupuillaan aina päiväunien aikaan tai illalla, mutta en valita!

Kp24, tätiä ei näy, mutta eipä ole muitakaan oireita ja se kuviteltu rintojenkin nippailu on loppunut;( Voi hitto jos ei tule menkkoja taas luomusti ja pitää alkaa syödä teroja! En ala!!

Kumpa kohtalo olisi puuttunut peliin ja olisinkin ekasta kierrosta raskaana vaikka oireita ei olekaan.

Mä tässä teen työpaikkahakemuksia. Olen hoitovapaalla ja mulla on vakipaikkakin, mutta työyhteisö ja työ on ihan peestä ja en haluaisi mennä takaisin sinne.. Työmatkaakin on yli 100 kilsaa päivässä joten miksi ajaa edestakaisin ja olla perheen luota pois 2h ylimääräistä joka päivä kun ei ole motivaatiota??

Saas nähdä miten käy. Jospa tulisi se pikkukakkonen pian niin ei tarvisi miettiä koko asiaa!!

Nyt kahvipöytään (ihanaa kun pääsee valmiiseen pöytään..)

Vierailija
20/55 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kukas on kp-johtoasemassa,eli testailee ekana?

Mulla vasta kp 7, eli täältä suunnalta ei mitään " raportoitavaa" vielä piiiitkään aikaan, ei edes ovista vielä likimainkaan lähipiirissä. =/

eli siis TYLSÄÄÄÄÄÄÄ.