Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~LOKAMASUT loppuviikkoon~~

05.01.2006 |

aloitin meille nyt uuden pinon, kun ei vielä näkynyt :)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus taas eli [b]tervetuloa kaikki uudet lokavauvaa toivovat[/b]! (Hih, edelleen naurattaa se likavauva=) Mulla onkin aika erikoinen huumorintaju, jos ette ole jo huomanneet;)

Osaisiko joku suositella mulle helppokäyttöisiä ja helposti tulkittavia ovistestejä? ([b]Anzqulle[/b] tiedoksi, että raskaustestejä EI tarvitse suositella;) Vielä:p Olen käynyt mammaksi.fi ja kotitestien sivuilla mutta en osaa päättää kummasta tilaisin. Ajattelin nyt kuitenkin jo näin toisessa kierrossa kokeilla tuota tikuttamista, niin päästäisiin harrastamaan

todellista

täsmäseksiä. Oih, niin romanttista...mutta jos pystyisi edes vähän jouduttamaan aikataulua... Kyllähän seksi muutekin näin aktiivisen yrittämisen aikana on enemmän ta vähemmän suorittamista, ikävä kyllä. Tai ainakin musta tuntuu näin, miten teillä muilla? Harrastatteko edelleen villiä ja vapaata pupuilua vai kolkutteleeko takaraivossa koko ajan " vauva vauva vauva" ?

Ihana ilma ulkona, täytynee laittaa itsensä edustuskuntoon niin päästään ulkoilemaan jahka tuo taapero tuolta herää. Mukavaa päivänjatkoa kaikille.

-Lillis-

Vierailija
42/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin mammaksista... sieltä sit tilaat sellasen paketin mihin tulee r.testejä ;) oli ihan pakko suositella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudunpa minäkin joukkoon. Meillekin haaveillaan neljännestä. Kolme poikaa on jo kotosalla -97, -99 ja -01. Mulla just eka epäonninen tapaus takana, ekassa ultrassa n.vk.8 ei sydänääntä ja kohtu vähän " suhrusen" näkönen. Nyt se on onneks takana ja varovaisesti katsellaan eteenpäin. Mies ehkä vähän pelästy, mutta katsellaan...

Vierailija
44/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies harrastaa " villiä ja vapaata" :) pupuilua, mulla enemmänkin takaraivossa koko ajan ajatus kp:stä ja mahdollisesta raskautumisesta. Mies ei tiedä kierroista mitään! Toisaalta mä olen meillä se aktiivisempi osapuoli ja aina varovaisesti johdattelen miehen harrastamaan oikeina päivinä;)

Meillä tikut käytössä, koska keskenmenon jälkeen kierrot sekaisin ja halusin nyt saada tietää ovuloinko. Ainakin viimeksi niin kävi ja kiertokin palautui. Jospa tälläkin kertaa!!

A kp11

Vierailija
45/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapuivat tänään haamun jälkeen (kp 1/24-30)! Eli meille kuumeillaan kolmatta ja kuume on ihan mieletön!!!! Ei ooo kahesta aikasemmasta ollu näin SUURTA kuumetta. Mutta toivotaan että mahdollisimman moni meistä siirtyy tämän kierron jälkeen odotus puolelle. Tärppi onnea kaikille!!!!!!!

Vierailija
46/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp taitaa olla jo 26 eikä tätiä näy.. Sekavissa ajatuksissa ollaan edelleen. Yleensähän mulla on ollut lyhyt kierto (ennen pillereitä joskus vuonna sirppi ja vasara ja sit esikoista kuumeillessa terojen kanssa oli 21 pvää ja se kierto josta meidän pikku prinsessa sai alkunsa oli myös vaan 21 vai peräti 20) Jokatapauksessa en tiedä mitä ajatella. Olen vannonut etten tee turhia testejä, eikä mulla mitään selviä oireita ainakaan ole. Vatsassa on ollut nippailua ja vihlaisuja mutta hyvin vähän ja olemattomia. Varmaan jotain ihan muuta.

Pelkäämpä että taas tosiaan hormonit tekevät temppujaan. Ajatuskin taas siitä ettei mun elimistö pelaa taaskaan on ihan hirvittävän masentava. Voi oispa mulla vain oireeton alkuraskaus meneillään:)

Taas omaa napaa tuon verran. Meillä esikoinen on saanut nuhan ja levoton yö tiedossa. Tyttö on kyllä ollut niin terve koko vuoden että en valita, eikä neidistä edes muuten huomaa että se olis nuhainen mutta yöllä nenä vetää ihan tukkoon. Kyllä se nytkin valuu koko ajan (tosi prinsessamaista..) mutta ei tyttä valita. Mennä töpöttelee tuossa koko ajan.

Mä taidan mennä laittamaan saunan päälle josko se sais ajatukset muualle. Jos huomenna menkat ei ala niin teen testin. Ihan vain itseni kiduttamiseksi. Saampahan taas sitten masentua oikein kunnolla!!

Palataan asiaan! Ja sorry että tuli vain omaa napaa..

Nazu ja kp 26

Vierailija
47/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen olet? Mä tiputin samoin keinoin joskus teininä ollessani vähän nykyistä isompi.. Mietin, että toimisko nytkin (64kg/166cm), en jaksaisi millään vahdata kaikkia syömisiäni.. Se olis suht " helppo" tapa:) Liikunta kuitenkin kuuluu elämään. On vaan jostain kumman syystä päässyt tulemaan 8kg (eka 4kg ja sit km:n jälkeen 4kg)... *huokaa ja haaveilee herkuista* :)

Vierailija
48/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli yks r.testi kaapissa ja annoin sitten sen ystävälleni joka pelkäsi olevansa raskaana... ja hälle pamahti 2 viivaa :P eli toinen tulee vahingossa raskaaksi ja toiset saa yrittää ties kui pitkää. *kade* Ja vielä oli minun testini, MINUN johon olisi itse halunnut kaksi viivaa :( No tällaista tää elämä vaan on...

mulle taitaa tulla tauko vaavin yrittämisessä. Nimittäin ilmoitin itseni reissulle jota ei kehtaisi kuivinsuin vietellä. No mutta jos vahinko käy, niin onhan sitä sitten oltava ;) Ja toivoisin, että se vahinko kävisi, kun ei sitä vaavaa yritä.

mulla on lämmöt edelleen koholla... tosi outoa. Mietinkin sitä, että jos se ovis sitten oli menkkojen aikana, niin ei sitä laskua tapahdukkaan. No seurailen tilannetta... Hormonit varmaa sekasi :P

-anzq the hormonihäiriö-

Vierailija
49/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, elikkäs tipuin tänään tuolta Keijuista, että terve vaan tutut :o) ! Nyt ois siis kp1/30. En ilmeisesti ovuloinut tässä kierrossa (tai siis viime), ainakaan en tuntenut mitään. Vaikka harvemmin sitä olen oikein bongannutkaan.

Taidan aika hiljaisella palstailla, kun huomenna on paluu arkeen ja opinnot alkaa... Mutta koitan päästä aina iltasella jotain kommentoimaan!

Nyt sitten TSEMPPIÄ, ja hophop lokavauvoja kaikille :D bd !!

Vierailija
50/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-iltaa!

Lillis: on kyllä äärimmäisen vaikeaa muistaa rentoa pupuilua, kyllä se takaraivossa kuitenkin on se vauva-ajatus ; ) Ja koko ajan miettii, pupuileeko ihan väärään aikaan- kun kierto on niin epäsäännöllinen ollut ne muutamat mitä nyt on olleet että pitää pupuilla noin parin viikon ajan tooosi ahkerasti. Tosin tänään on ollut sellaisia tuntemuksia, että voisi olla jopa ovis- eli ei kun odottamaan miestä kotiin töistä...

Herkkulakosta: tein uudenvuoden päätöksen, että vain yksi herkkupäivä viikossa. Sitä olen jaksanutkin jo ihan koko tämän ekan viikon..ja huonolla menestyksellä: kilo lisää painoa!! Ei ainakaan lisää motivaatiota! Imetyksen jäljiltä olin hyvissä lukemissa, 58 kg/ 166 cm, nyt siis vaaka pamahti jo lukemaan 63 kg/166 cm, argh... MInä kun toivoin, että jos toivottu raskaus toteutuu, niin olisin päässyt aloittamaan mahdollisimman alhaisista lukemista. Edellisessä raskaudessa onnistuin kerryttämään lähes 20 kg painoa, mutta kaikki lähti, ja vähän ylikin.

t. Meku

Vierailija
51/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tilaankin kotitesteistä, kun siellä ainakin oli ihan pelkkiä ovis-testejä saatavilla. Vaikka niin taisi olla mammaksi.fi:ssäkin. No joo, ensi viikolla tilailen ja seuraavalla sitten tikutellaan.

Axelaran pupuilu kuulosti ihan samalta kuin meillä:) Siis miehellä ei ole hajuakaan mun kierrosta -tosin kuukautiset se huomaa, kuulemma jo etukäteen:o Ja mullahan ei mitään PMS-oireita ole, ei;) Mä toimin samoin kuin sinä eli (oletettuna) sopivana päivänä houkuttelen miehen hommiin ja pidän sormet -ja jalat- ristissä:p Voi olla kovin läpinäkyvää mun puuhailu kun aina " sattumalta" kierron keskivaiheilla tekee mieli, mutta eipä ole ainakaan toistaiseksi tullut valituksia. Eli siinä mielessä omalta osaltani on kyllä aika tarkoitushakuista tuo makuukammaritouhuilu:/ Vaikka toisaaltahan sanotaan, että naisen halut kasvavat ovulaation aikana, eli ainahan voi vedota biologiaan;)) Mutta kun kerran tosissaan vauvaa " tehdään" , niin täytyyhän sitä edes vähän yrittää edesauttaa, eikö?

Hui, muutamalla alkaa jo olla kriittiset kp:t käsillä! Ihan jännittää teidän puolesta, kertokaa HETI kun olette testailemassa!!! Tässä vaiheessa kiertoa sitä jaksaa/pystyy vielä jännäämään ja iloitsemaan toisten puolesta, mutta jos omalla kohdalla ei tärppää, niin kyllä se kateus vaan nostaa päätään... Eli ymmärrän hyvin Anzqun fiilikset kaverin testin suhteen:( Häntä pystyyn vaan, kyllä meitäkin vielä onnistaa, usko pois!!

Huomenna taas töihin eli palstailu jää vähän vähemmälle. Pyrin kuitenkin päivittäin ainakin lukemaan kaikki jutut, täytyyhän mun tietää missä lokakuisissa mennään:)

-L-

Vierailija
52/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemminkin jo kirjoitin kerran tästä aiheesta, nimittäin " pikkupiinaviikosta" . Siis kun on olemassa piinaviikko, niin kyllä näin kovassa vauvakuumeessa ovulaatioaika on vähintäänkin pikkupiinaviikko, tai vähintäänkin -päivät. PPP=D On nimittäin ihan oikeesti stressaavaa kun pitää yrittää onnistua kellistämään ukko sängyn pohjalle

juuri

oikeana ajankohtana:/ Jos ei onnistu aikataulu, niin harmittaa vietävästi ja jos onnistuu, koko ajan kuitenkin miettii että olikohan tää nyt sittenkään se Oikea hetki. Ja kuten moneen kertaan todettu, oikea ajoituskaan ei takaa onnistunutta hedelmöittymistä, kiinnittymistä ym ym eli ei oo helppoo;)

Nyt vaikenen:x

Vierailija
53/55 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelara vissiin kysyi mun laihiksesta... Eli mä olin turvottanut itseni niinkin upeisiin lukemiin kuin 80,5/163! Raskauksista tuli todella vähän kiloja (4,5 ja 1,5), joten sitä en voi syyttää. Mutta syömällä JOKA ilta sipsejä dipin kanssa ja huuhtomalla cociksella alas, niin kyllä se onnistuu = ). Viikon olen nyt laihiksella ollut ja viime keskiviikkona viimeksi kävin puntarilla. Silloin oli lähtenyt upeat 5,5kg. Kertoo paljon siitä nesteen määrästä, mikä mun kroppaan oli kerääntynyt!

Mutta nyt ukon viereen sohvalle (kuivin suin) ja illalla sitten harrastamaan sitä pupuilua...

kp12/22

Vierailija
54/55 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te!

Kertoisitteko uudelle lokavauvasta haaveilevalle, onko teidät palstailijat jossakin esitelty, vai tunnetteko toisenne vain pitkäaikaisen netissä roikkumisen (kuumeilun) perusteella?

Meillä yritellään toista nyyttiä. " Projekti" on jatkunut nyt jo enemmän tai vähemmän tosissaan lähes vuoden. Loppuvuonna jouduin sairaalaan todella kivuliaan kohdun ulkopuolisen raskauden takia, ja samassa yhteydessä löytyi munasarjasta kasvaimia. Näitten takia sitten leikeltiin sieltä ja täältä, mutta vauvahaaveet ovat tästä huolimatta palanneet. Kierto on tosin vähän hukassa. (kp n. 14/26-31)

Loppuvuoden hässäkästä huolimatta kuulostelen kovasti jo joitakin päiviä jatkuneita alavatsakipujani, selkäkipuja ja pienenpientä etomista. Rinnoissa ei ole tosin sellaista aristusta kuin ekassa raskaudessa, mutta eipä ollut toisaalta tuossa kohdun ulkopuolisessakaan...

Nyt vain tietysti pelkään uutta kohdun ulkopuolista, sellaista reissua en toista haluaisi (enkä toivo teillekään siellä!). Ja kun ikäkin on jo reippaasti yli 30, pikkukakkonen olisi enemmänkin kuin tervetullut. Esikoinen on sekin jo nelivuotias.

Pitäkäähän peukkusianne, että lokamasuni paisuu oikeista syistä eikä vain sipseistä ja cokiksesta kuten joillakuilla muillakin tällä palstalla... (taidan olla valitettavan samoissa mitoissa, auts! - tosin totta puhuen enemmänkin irtokarkkien ja suklaan ansiosta.)

Vierailija
55/55 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]onniaulis:[/color]: täällä on sellainen lista missä on jotain tietoja meistä.Mutta sinne ei kummempia sepustuksia ole laitettu, kun tämä on ns.kuukausi ryhmä.

Itse olen alkanut " roikkumaa" täällä vasta parisen kuukautta sitten. En siis tunne ketään entuudesta. Mutta Tervetuloa seuraamme ja toivotaan, että lokavauva tulisi :)

[color=blue]omaa napaa:[/color]MÄ EN JAKSA OLLA TÖISSÄ!!! nukuttaa kauheesti... oon siivoillu täällä kaappeja, että hereillä pysyisi. Ja MAHA... luoja miten turvoksissa. ihan kuin ois rv25 menossa(vähintäänkin yhtä iso). Siis mistähän moinen nyt sitten johtuu :P En edes ole pahemmin syönyt mitään.

Kävin katselee nettikauppojen vauvan vaatteita *haaveilee* pääsis pian ostelee niitä =) MÄ HALUUN; MÄ HALUUN! no aina ei saa mitä haluu :P

oishan tällekkin voinut uuden pinon aloittaa...no jos joku viitsii aloittaa aamulla =) uusi viikko ja uudet kujeet...

No jatkan taas työntekoa...

-anzq-