Satuhäät 30.3. Jarona ja Lauri
Tänään Satuhäissä kaikkien mamma-foorumien märkä päiväuni Siuron suurin alfauros saa Jaronansa. Monet ovat varmasti odottaneet tätä illan jaksoa ja ne jotka eivät sitä aio katsoa ovat luultavasti vain katkeria kun Huttunen on poistunut vapailta markkinoilta.
Fiiliksen nostatukseen parit linkit vielä:
Kommentit (219)
Tekikö tuo mies oikeasti mitään häiden eteen? Seisoskeli ja neuvoi rinta rottingilla mutta ...
"En ny sanois et tää naimisiinmeno olis mikään lottovoitto, mut sellainen kuus oikein ja lisänumero". Mitä helvettiä?!
En tiennyt että toi äijä on naimisissa, mun kaverilla oli ton Laten kanssa yhden yön juttu viime toukokuussa Nokialla.
No eihän se toukokuussaAaan naimisissa :D Mäkin panin sitä viime viikolla. Voi hohhoijaa
Toi mias on ku se Rölli-peikko, ihan saman näköset kasvot!
Siis eihän se ollu toukokuussa naimisissa
Rakastin jo Latelan aikoihin kyseistä paria :)
Jaa että Lauri olisi pettänyt toukokuussa, mistäs tällaisen voi todistaa? Voi Jaronaparkaa ja lasta jos näin on tapahtunut :D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:54"]
mulle ei auennut vieläkään tuo WT lyhenne???
[/quote]
Kun katsot tämänkin ketjun solvaajien kirjoituksia, niin tiedät mitä se tarkoittaa. WT-lyhennettä käytetään juuri heidän kaltaisista vailla minkäänlaisia käytöstapoja olevista ihmisistä.
[/quote]
Totta!
Käytännössä kaikki me olemme white trash, myös ne, jotka yrittävät henkeen ja vereen sitä ominaisuutta itsessään piilotella. 90 prosentilla suomalaisista on pienviljelijäsukujuuret viimeistään kolmannessa tai neljännessä polvessa. Savusaunoihin ovat mummomme syntyneet. Ei Visalla maksetuilla designhuonekaluilla, lasten merkkihaalareilla tai ajanmukaisen trendikkäillä harrastuksilla pysty sitä faktaa peittämään.
Pahimmat WT:t paljastavat itsensä solvatessaan härskisti muita, peläten itse WT:ksi paljastumista. Kannattaa mieluummin ottaa rennosti ja nauttia elämästään, pelkäämättä, ja muiden mielipiteistä piittaamatta :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:19"]
Tekikö tuo mies oikeasti mitään häiden eteen? Seisoskeli ja neuvoi rinta rottingilla mutta ...
[/quote]
Vähän huonosti editoitu ja kerrottu, mutta Laurihan kuvasi samaan aikaan Latela-sarjaa kun rakensivat uutta bussia porukalle. Eli herra kävi ensin kolmivuorotöissä VR:llä, sitten hallille rakentamaan bussia ja kuvaamaan tv-sarjaa. Siinä ohessa sitten teki myös hääjärjestelyjä. Aloituspostauksen Areena-linkissä lisää tästä, juuri kyseiset pätkät oli leikattu pois itse jaksosta. Jarona on itse vain osa-aikatöissä, joten melko luonnollista että häiden suunnittelu jää morsmaikolle, kun tällä kerran enemmän aikaakin tuntuu olevan.
hieno mies tää late. hauskaa huumoria. jos tollasista jutuista joku suuttuu ja ei ymmärrä niin on päässä vikaa. pariskunta parhaasta päästä.
tiesi että tää palsta räjähtää ja heitti löylyä kiukaalle ja nyt naureskellen lueskelee näitten tiukkapipojen meuhkaamista. Hyvä late.
Toi Laurihan oli tosi hauska, mun mielestä! Ainut mikä häiritsi oli toi murre..
Mä tiedän just tuollaisia pareja: mies ei-minkään-näköinen, huonoitsetuntoinen vitsiniekka ja nainen oikea kaunotar. Normimiehet ei uskalla yrittää noita hätkähdyttävän kauniita, kun taas vitsiniekat kokeilee kaikkea, kun ei ole hävittävääkään. Luulen, että toi noiden alkuaikojen "breikki" on johtunut siitä, että Latelle on tullut "mitä toi muka mussa näkee?"-kriisi ja on pitänyt lähteä vähän häntimään.
Nii milläs todistat tuon että lauri olisi käynyt vieraissa viime toukokuussa? :)
Jospa Lauri kustanti noi häät onhan siinäkin jotain??
Tuollainenkin pätkä ilmestyi, jossa pari kertoo fiiliksiään häiden jälkeen. Olenko tosiaan ainoa jonka mielestä kyseinen pari (myös Laurin osalta) on ihana? Minulle ainakin tulee hyvä fiilis näistä pätkistä. Kaikkea hyvää teille!
Kerrankin hauska hääohjelma.
hyväntuulinen ja leppoisa meininki.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:05"]Lauri ja Jarona on aivan ihana pari! Kumpikin rakastaa toisiaan! Ja ei, itse en usko että Lauri menisi ikinä pettämään Jaronaa! Sen verran paljon Late Jaronasta välittää! Ja kaikkiin ei tietenkään voi upota Laten huumori, sehän on nyt ihan selvää, mutta ei silti tarvi noin ilkeästi kirjoittaa! Ja TODELLA törkeää kirjoittaa heidän POJASTA TÄNNE, MITÄÄN ETTÄ OLISI ÄPÄRÄ :O (Ja tunnen heidät kyllä tarpeeksi hyvin) [/quote] Huoh. Katso sanakirjasta. Äpärä = avioliiton ulkopuolella syntynyt lapsi. Väitätkö ettei ko. taapero ole avioliiton ulkopuolella syntynyt?
[/quote]
Äärimmäisen juntti ihminen käyttää äpärä-sanaa nykyaikana.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:12"]
Tuo mies ... Okei, en sano että itse olisin naimisissa todellisen herrasmiehen kanssa, mutta ... "Katoin että sillä on kivat töröt". "Kun mies menee autotalliin niin mies menee autotalliin". Ja vaikka mitä muuta. En kestäisi tuollaista päivääkään! Ja täällä meillä päin kukaan ei ole kenenkään muija, ellei sitten jossain amislaisten autotallipiireissä.
Tiedän tuon ihmistyypin, eikä hän mihinkään ole rauhoittunut. Onnea morsiamelle :(
[/quote]
Et todellakaan tiedä. Ja pahaa pelkään ettet koskaan tule tietämäänkään. Tuo kaveri on pomminvarmasti uskollisempi, huomioonottavampi ja rehellisempi puoliso, kuin suurin osa suomalaismiehistä. Se rehellisyys tässä tuntuu suurinta osaa ärsyttävänkin.
Kaveri tekee fyysisesti raskasta työtä ja sen lisäksi remppaa vanhaa omakotitaloa ja harrastaa vaimon kanssa yhdessä kalastusta. Autotalliin hänet vie harrastus josta on oma ohjelmansakin tehty ja kyllä se vaimo poikkeaa silloin tällöin siellä tallillakin.
Olen täysin varma siitä, että tuo liitto tulee kestämään, toisin kuin valtaosa niistä ihanista "prinsessaliitoista", tuossa liitossa kun ei tarvita mitään kulisseja ja sanotaan asiat rehellisesti niin kuin ne on.
Tuo tekstisi loppu jo kertoikin sinusta kaiken oleellisen. Ei ollut yllätys, että tuon kaltaista tekstiä tulee ihmiseltä, joka halveksii toisten koulutusta ja sitä kautta nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
Sanotaanko muuten siellä teidän paremmissa piireissä miestä koskaan ukoksi, tai äijäksi? Täällä ainakin nuo nimitykset omasta miehestä näkyvät olevan aika yeisessä käytössä, mutta niitä käyttävät eivät varmasti olekaan teiltä päin ja muutenkin varmaan korkeintaan ammattikoulun käyneitä, joka tuntuu teikäläisten mielestä olevan ihmisellä se pahin virhe, siis että pitää fyysisestä työstä.
Manboobsit yöks