Huomenta petetty vaimo
Nussin taas aviomiestäsi eilen illalla. Ja varmaan tänäänkin meno jatkuu!! Hyvää päivänjatkoa! Ja kiitos kun pihtaat.
Kommentit (14)
Nää pettäjänaiset tulee vihaseks aina jossain vaiheessa kun orkkujen jälkee hokaa että elämässä vois saada jotain enemmänkin! Niinkuin oman elämän eikä varastetun. Jossain vaiheessa ne herää kukin tyylillään jotkut Glen Glosen tyylillä. Toivottavasti ei tietenkään tämä aloittaja..
Kukaan ei siis huoli sua muuhun kun nussimiseen? Pillu on kaikilla naisilla, älä ylpeile. Mahtaa olla surullista kun et kellekää kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:04"]
Kukaan ei siis huoli sua muuhun kun nussimiseen? Pillu on kaikilla naisilla, älä ylpeile. Mahtaa olla surullista kun et kellekää kelpaa.
[/quote]
Tavallaan ymmärrän ukkomiehien kanssa nussivia naisia. Jos haluaa pelkkää seksiä, ukkomies ei todennäköisesti jää roikkumaan perään riippakiveksi. Toisaalta jos sitten ihastuu ja rakastuu tähän mieheen, ei voi sitä saada (välttämättä). Itse kokemuksella sanon että ne ukkomiehet kyllä eniten vonkaa, joten ovat ehkä helpoimpia pokattavia. En ole tosin sekaantunut, sillä omakin mies on. N32
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 03:49"]
Nussin taas aviomiestäsi eilen illalla. Ja varmaan tänäänkin meno jatkuu!! Hyvää päivänjatkoa! Ja kiitos kun pihtaat.
[/quote]
Huomenta vaan! Voit pitää sen valehtelevan pukin mielihyvin itselläsi. Oletko todella noin lapsellinen ja sinisilmäinen, että uskot kaiken mitä nämä säälittävät varatut reppanat sulle selittää. Joopa joo, ei saa kotona pillua, niin kyllä irtoaa kaltaisiltasi jakorasioilta.
Huomenta ap. Mikäli mun mies on kyseessä, tiedätkö, oon ton vaihtoehdon ottanut jo monta vuotta sitten huomioon. Ja kas, mua ei häiritse. Miehen kanssa ei oo ollut seksiä 3vuoteen, mutta ei hän luotani ole lähtenyt. Palkka tulee tilille ja mulla on siihen käyttöoikeus. Lapsista pitää näin huolen ja kohtahan nuorin on jo täysikänen.
Mitä veikkaat kumpi voittaa? Taidan olla plussalla 100%
ihanko niin ruma olet ettet saa vapailta markkinoilta ketään iskettyä? Aika luuseri nainen olet:D
Illalla nähdään...ole ahkera töissäsi sillä aikaa vaimo pieni:)
Kerrotko missäpäin suomea hoidit viimeyönä / tänäpänä hommia niin voin poissulkea oman mieheni touhut?
Ja sit sä heräsit, kun sauvan paristot loppuivat...
Noniin tyttöseni,pistähän ne haarasi kiinni.
Oletko varma että on naimisissa vai avopuoliso ?