Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*Mitä haluaisit sanoa ensirakkaudellesi?*

Vierailija
27.04.2015 |

Kaikki eivät ole ensirakkauden kanssa tänä päivänä. Jos voisit niin mitä haluaisit sanoa hänelle? Haluaisitko kysyä jotain? Haluaisitko jutella hänen kanssaan siitä miksi erositte? Jäikö sinulle avoimia kysymyksiä suhteestanne? Haluaisitko nähdä hänet vielä? Haluaisitko tietää mitä hän tekee nykyään ja millainen hänestä on tullut? Toimittajat, älkää tehkö vastauksista juttuja lööppilehtiinne.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläsi on nätti nimi.

Vierailija
82/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan nykyään enää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän oli typerä kun ei pitänyt minua tarpeeksi hyvänä. Hänestä itsestään tuli mielenterveysongelmista kärsivä juoppo. On jo kuollut aikoja sitten. Hän ansaitsi kohtalonsa, koska särki sydämeni lopullisesti. 

N.51

Vierailija
84/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä näin kolmikymppisenäkään ollut ensirakkautta. Ihastuksia kyllä, muttei rakkautta. Suhteissakin olen ollut, mutta ei ne koskaan rakkaudeksi muuttuneet.

Vierailija
85/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden rakastettu se ainut oikea. Anteeksi Seppo. 

Vierailija
86/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista tapahtumien kulkua kunnolla. Kuka teki mitä ja milloin. Haluaisin muistaa. Olen viime aikoina ajatellut sinua paljon. Miksi vasta nyt, yli 40-vuotiaana tunnen suurta surua erostamme. En kai koskaan toipunut siitä. Elimme välillä eri maanosissa jopa. Kaipuu oli valtava ja muserruin sen alle. Aloin vihata joulua, kun joulun alla soitit, että olet löytänyt jonkun toisen. Et tiennyt kumman kanssa jatkaa. Jatkoimme kuitenkin vielä. Myöhemmin jatkoit sen toisen kanssa. Tekin erositte joidenkin vuosien jälkeen. Luottamukseni rapautui jo tuolloin, enkä ole kyennyt koskaan löytämään sitä uudelleen. Rakastin sinua niin paljon. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Halusit olla ystäviä, ja minä en kyennyt kuulemaan sinusta enää mitään. Mutta haluaisin muistaa, jotta ymmärtäisin paremmin. Nyt joulun alla muistan taas vain syvän epäuskon ja murheen. Elämääni ilmestyi ihminen, jolla on osittain sama energia. En tiedä voinko luottaa häneen vai en. Erotessa sanoit, että et rakastanut minua enää. Oliko todella näin. 

Vierailija
87/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin sua tosi paljon. 

Vierailija
88/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää rauhassa

Vierailija
89/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottavaa, koska en pidä enää sen aikaisia tunteita rakkautena. Ensimmäinen ihastus hän oli ja hyvä kokemus, mutta se oli silloin, eikä kaipuuta ole jäljellä. En pidä muutenkaan menneisyydessä vellomisessa, koska siellä ei tapahdu enää mitään.

Vierailija
90/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että älä nyt enää neljättä kertaa mene naimisiin.

Vierailija
91/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää rauhassa. 

Vierailija
92/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te tämän ketjun katkerat ja ilkeät ihmiset menette kadotukseen, ellette tee parannusta ja uudestisynny.

Vierailija
93/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kysyä, että olinko oikeassa- oliko elämäsi parempaa ilman minua?  Minä olin silloin yli 44 vuotta sitten oikea pissisteini, ihan hävettää nyt! Olin ihan pentu enkä suostunut seksiin, niin silloin sanoin noin! Hän kuitenkin teki minusta naisen , eikä se mennyt siististi! 

Se kesä oli yksi elämäni onnellisimmista ja vähäunisin! Haluaisin joskus tavata hänet!

Terv. Celika

Vierailija
94/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milloin kohdataan?" (Tämä siis henkilölle, jota en ole vielä koakaan tavannut)

N32

Vierailija
95/95 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin sinua paljon. Lepää rauhassa nuorena nukkunut mieheni. En koskaan unohda sinua.