*Mitä haluaisit sanoa ensirakkaudellesi?*
Kaikki eivät ole ensirakkauden kanssa tänä päivänä. Jos voisit niin mitä haluaisit sanoa hänelle? Haluaisitko kysyä jotain? Haluaisitko jutella hänen kanssaan siitä miksi erositte? Jäikö sinulle avoimia kysymyksiä suhteestanne? Haluaisitko nähdä hänet vielä? Haluaisitko tietää mitä hän tekee nykyään ja millainen hänestä on tullut? Toimittajat, älkää tehkö vastauksista juttuja lööppilehtiinne.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:25"]Nyt tajuan että se ei ollut rakkautta. Miten annoit itsesi rupsahtaa?
[/quote]Jos rupsahtaminen haittaa noin kovasti, niin olet oikeassa, ei se rakkautta ollutkaan. Minulle ensirakkaus tulee aina olemaan jotain erityistä, riippumatta ulkonäöstä.
Olit virhe. Olisinpa ollut omanikäiseni miehen kanssa.
"Vaikka flirttailit jatkuvasti muille tytöille parisuhteemme loppuaikoina, opetit ja annoit minulle paljon sellaista, mistä olen hyötynyt myöhemmin elämässäni. Olen antanut anteeksi ja oppinut hyväksymään sen, mitä menit tuolloin tekemään. Olimme nuoria ja epävarmoja, ja ehkä tiemme erkanivat tarkoituksenmukaisesti, emmekä vain olleet sopivia toisillemme. Toivon sinulle kaikkea hyvää, toivottavasti sinäkään et muistele minua pahalla."
Kiitos että opetit minulle mitä en miehestä halua. Ja kasva aikuiseksi
S., Siitä on jo niin kauan...Googletin tässä yhtenä päivänä kuvasi ja sydämeni oli pysähtyä; sama hymy, samat silmät, sama loiste...Emme koskaan eronneet, vaan elämä vei muualle ja yhteydenpito hiipui pikkuhiljaa. Toivon, että olet myös onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:12"]
Kaikki eivät ole ensirakkauden kanssa tänä päivänä. Jos voisit niin mitä haluaisit sanoa hänelle? Haluaisitko kysyä jotain? Haluaisitko jutella hänen kanssaan siitä miksi erositte? Jäikö sinulle avoimia kysymyksiä suhteestanne? Haluaisitko nähdä hänet vielä? Haluaisitko tietää mitä hän tekee nykyään ja millainen hänestä on tullut? Toimittajat, älkää tehkö vastauksista juttuja lööppilehtiinne.
[/quote] Ei erottu. Sanoisin, että selvisin jotenkuten ja lapsista tuli upeita.
Ei tämä oikeasti rakkautta ollut, ensi ihastuminen vain mutta silloin luulin rakkaudeksi: Olet mulkku joka käytti nuoren tytön hyväuskoisuutta hyväkseen. Lopulta jaksoit vain olla mukava kunnes sait neitsyyteni, heti sen jälkeen jätit. Onneksi nyt olet lihonut muodottomaksi möykyksi jota kukaan ei halua panna, ja olet edelleen 16-vuotiaan tasolla juttujesi perusteella. Lauantaina taas nähtiin pitkästä aikaa baarissa ja luulit todella että jaksaisin jutella kanssasi. Kerran moikkasin kun oli "pakko", sen jälkeen luulit etten huomannut sinua mutta todellisuudessa katsoin toiseen suuntaan ja kävelin ohi. Mulla menee elämässä niin paljon paremmin kuin sulla, hyvä ettei olle enää yhdessä.
Anteeksi, että lähdin... Minun oli vain pakko jahdata unelmiani enkä voinut jäädä Suomeen.
On ollut vaikea paikata niitä pettymyksiä ja käsittää rakkaus. Yritän silti vieläkin joka päivä parhaani, enkä kaipaa sinua enää. Vaikeinta on ollut hyväksyä se, että tein samanlaisia pahoja tekoja viattomia sieluja kohtaan typerällä, arpeutuneella todellisuudellani. Elämä on kuitenkin jatkunut, eikä ollenkaan huonolla tavalla. Toivottavasti kaikilla on hyvä nyt..
Anteeksi R. Opin sinulta paljon ja ilman sitä kaikkea en olisi itseni. En toiminut oikein erotilanteessa ja särjin sydämesi kunnolla mutta olen oppinut virheistäni ja rakastan nykyään täydestä sydämestä miestäni. Kiitos vielä uudelleen ja toivon sinulle hyvää elämää.
tv. E
Sinulla on aina ollut oma tärkeä paikka sydämessäni. Olet menneisyyteni ykkösmies. Kiitos, että näytit minulle millaisen miehen ansaitsen.
Aikansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.
Sulla oli hyvä sydän mutta huonot tavat.pilvenreunalla on rauhallisempaa.(kuoli 25v.tapaturmaisesti humalassa.)
Mietin sinua vieläkin. Minua vaivaa, että asiat jäivät kesken ja erosimme riidoissa. Siitä on jo kolme vuotta ja minulla on uusi mies jonka kanssa paljon suunnitelmia. Olen onnellinen, enkä haluaisi palata kanssasi yhteen, mutta jos jonain kauniina kesäiltana tapaisimme, niin haluaisin jutella kaikesta! Ehkä vielä kerran koskettaa ja suudella..
Mä rakastan sua edelleen ja kaikki tuntui niin helpolta ja oikealta sun kanssa. Laitoit facebookkissa viestiä pari päivää sitten, että olen yhä ajatuksissasi ja haluaisit vielä yrittää. Miksi sä haluat mut? En mä enää ole se kaunis teinityttö, joka istui sun prätkän takana.
Jätä mut jo vihdoin rauhaan saakelin stalkkeri..
"Olen pahoillani, että särjin sydämesi. Olimme liian etilaisia ja elämä vei eri suuntiin. Kiitos uskomattomasta kesästä jonka sain viettää kanssasi. Vaikka olen nyt onnellisesti naimisissa, en voi olla näin ruuhka-vuosien keskellä jossittelematta: "mitä jos olisinkin jäänyt luoksesi". Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Ja ps. Taidan vielä rakastaa sinua.
Painu helvettiin