*Mitä haluaisit sanoa ensirakkaudellesi?*
Kaikki eivät ole ensirakkauden kanssa tänä päivänä. Jos voisit niin mitä haluaisit sanoa hänelle? Haluaisitko kysyä jotain? Haluaisitko jutella hänen kanssaan siitä miksi erositte? Jäikö sinulle avoimia kysymyksiä suhteestanne? Haluaisitko nähdä hänet vielä? Haluaisitko tietää mitä hän tekee nykyään ja millainen hänestä on tullut? Toimittajat, älkää tehkö vastauksista juttuja lööppilehtiinne.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:33"]Kuoliko sun ensirakkaus? :'(
[/quote] Kyllä. Teki itsemurhan
22
Rakastin sinua, sinä et minua. Karu totuus. En halua että löydät ikinä ketään, haluan että joku on sinulle yhtä ilkeä kuin sinä olit minulle. Ikävöin kaikesta huolimatta sinua mutta parempi näin.
Haluaisin sille kaikelle kunnollisen lopun, kaikki jäi leijumaan kun vain lakattiin tapaamasta. Sit yritit ottaa yhteyttä kun löysin toisen.
Kiitos kaikesta. Ja anteeksi myös. Annoit, otit ja opetit paljon. Ajattelen sinua edelleen, mutta minun on kuitenkin paljon parempi näin. Joskus olisi kiva tavata ja puhua siitä kaikesta. Ilman sinua en osaisi rakastaa aviomiestäni.
hali sinulle jonka ensirakkaus kuoli :(
Sen mitä sanon ensirakkaudelleni joka päivä: rakastan sinua
Mitäs pedo? Vedettiinkö sua turpaan vai perseeseen vai ehkä molempiin siellä linnassa?
Olisitpa heti ystävyytemme alussa sanonut, ettet minua rakasta. Annoit minun roikkua itsessäsi vuosia, jotka olisin voinut käyttää johonkin muuhun. En kuitenkaan syytä omasta epävarmuudestani sinua - olet kuitenkin se ensimmäinen mies, joka on minua kohdellut hyvin. Olet minulle tärkeä ystävä.
Voidaanko olla kuin ei tunnettaisikaan?Olin nuori ja tyhmä,enkä tiennyt paremmasta.Näen toisinaan sinusta painajaisia.Voisin haistattaa perseet!
Olen pahoillani siitä että eron jälkeen annoin sinun luvan tulla kotiini hakemaan tavaroitasi kun pyysit. Siellä oli toinen nainen. Olin loukkaantunut siitä että halusit erota, ja yritin paikata laastarilla koloa jonka jätit. Rakastan sinua edelleen, vaikka elämässäni on jo suurempi rakkaus. Olet yksi parhaimmista ihmisistä jonka olen koskaan tavannut, ja toivon sulle kaikkea parasta. Olin todella onnellinen kanssasi.
Anteeksi että olin tyhmä takertuvainen tytönhupakko, mutta tiedäthän että olin rakastunut. Sinuun. En haluaisi myöntää sitä, mutta särjit sydämeni. Nyt näen asiat valoisammin, olet mielessäni joskus lämpinänä muistona, joskus läpimätänä pelkurina. Ehkä joskus vielä kohtaamme, toivon kuitenkin että emme. *** (Ilta-naakat pysykööt tästä ketjusta loitolla feikki nimimerkkeineen kiitos.)
Luin kuolinilmoituksesi hesarista ja mieleen tulivat kaikki yhteiset aamut.Sinun katseesi. En tiedä saitko mukaasi sen pienen palan sydäntäni.Toivottavasti.
Anteeksi että kirjoitin niin rumasti kirjeeseen jolla jätin sinut: "Kun ajattelen sinua niin mua oksettaa." Et ollut tehnyt mitään pahaa minulle, lähinnä palvonut, teit laulunkin minusta. oltiin 14v, olit herkkä taiteilijasielu mutten ymmärtänyt sitä silloin. Monesti on ollut paha mieli siitä miten huonosti hoidin tuon erojutun.
Kaipaan sinua edelleen. Toivottavasti katselet minua korkeuksista kuten lupasit. Olen kaikista kaunein tähti.