Lue keskustelun säännöt.
Kuka tunnustaa?
04.01.2006 |
keksineensä tuon tyhmältä kuulostavan termin " lähiönimet?"
Kommentit (2)
ekanakin, aika iso osa normaaleista ihmisistä asuu lähiöissä, mitä vikaa siinä on? Toisekseen, on nimiä, jotka miellyttävät toisia nimiä enemmän. Nyt tuntuu olevan muodissa vanhanaikaiset nimet, jotka eivät kaikkia miellytä. Kateellisten panettelua, sanon minä!
Joku pikku-Ritvan äiti on tämän keksinyt pönkittääkseen itsetuntoaan, kun tajuaa, että HÄNEN lapsensa erottuukin joukosta, vaan ei ehkä edukseen=)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta haluaisin olla se joka sen keksi, ihan huippuhyvä sana! Ja NIIIIIN osuva.