Paljonko työttömänä saa rahaa?
Ja jos on yrittäjä ja jää eron takia työttömäksi. Paljonko saa työttömyyskorvausta?
Kommentit (15)
Niin paljon että voi vetää röökiä ,juoda bissee ,istua baarissa jokapäivä, syödä kebabbia millo haluaa..
Ainaki Wahlkroosin mielestä,ja monen muun rikkaan.
Minä olen kysynyt kelasta paljonko työttömälle pitää jäädä käyttöön? Se jätkä ei muka tiennyt. Ei se tiennyt muutakaan eikä saanut tehdä päätöksiä tt-tukeen. Harmittaa kun en silloin hoksannut kysyä miksi sä vastaat puhelimeen siellä kun et tiedä mitään etkä saa tehdä mitään?
Jos työkkärissä katsotaan, että et oikeutettu tt tukeen, niin et penniäkään. Se että teille on tullut miehen kanssa ero, ei ole 100 varmasti syy jäädä työttömäksi. Omalla kohdallani, vaikka yritys, jossa olin töissä lopetti, niin aiheutti parin kuukauden selvittelyn vieranomaisten puolelta, että oliko minun työsuhteen päättäminen oikeutettua...... Ja jos ei olisi, niin karenssi voi olla pitkiäkin aikoja.
1350€/kk saan, tästä jää vuokran ja laskujen jälkeen 580€/kk käyttörahaa.
Veljeni sai 8kk karenssin työkkäristä, koska lopetti yrityksen ennen konkurssia. Velkaa hänelle jäi kymmeniä tuhansia, mutta rahaa ei kelalta tippunut, koska heidän mielestään hänen olisi vaan pitänyt jatkaa yritystoimintaansa.
590 euroa kuussa on korvaus ja työtä ei saa. Eläkeikää vaan odottelemaan alkaa 900e takuueläke 70 vuotiaana.
Mää saan 800 e, siitä makselen asumisen ja muut, muita tukia en saa.
joku 650 €/kk