Meidän suhde kyllä kariutuu, jos mua ei pian ala seksi kiinnostaa :(
Synnytyksen jälkeen on ollut tosi vaikeaa innostua seksistä. Nyt tilanne on se, että meillä harrastetaan seksiä noin kerran kahdessa viikossa. Mies haluaisi paljon useammin ja minä haluaisin antaa hänelle useammin, mutta kun en saa itseäni innostumaan.
Aloitin e-pillereiden syömisen reilu kuukausi sitten ja vuotoa on ollut nyt kuusi viikkoa. Se ei ainakaan ole parantanut tilannetta.
Mitä pitäisi tehdä? Mistä löytyy kadonneet halut? Tämä tilanne tosiaan rassaa suhdetta.
T:10kk vanhan vauvan äiti
Kommentit (20)
Juuri niin - Just do it!
Mä luulen, että vastaavassa tilanteessa rakastelisin mieheni kanssa kuitenkin, vaikkei haluttaisikaan. Sen haluaisin tehdä ihan mieheni takia. Apua löytyy liukasteista yms. jos juttu ei omasta takaa pelitä. Eiköhän ne halutkaan siinä palautuisi vähitellen.
Aina se on niin että, mies on ottajana ja nainen antajana.Ei kuulosta kyllä hyvältä.Että naisen pitää antaa vaikkei haluta ihan vaan miellyttääkseen miestään.Niin no, onhan se tietysti niin että mies ei voi antaa jos ei haluta kun eihän sillon ole stondista : D
mutta synnytyksen jälkeen ne ei mulle enää sopineet.
ei hormonivalmisteita mulle enää kiitos.
Kerran kahdessa viikossa ei ole mielestäni mitenkään VÄHÄN seksiä lapsiperheessä. Lehdissä on vähän väliä juttuja aiheesta, näytä niitä miehelles.
toimintaa. Tämä on kuitenkin vain välivaihe.
Pidä miestä sylissä, silittele, ja sinä saat hellyyttä, läheisyyttä ja hyvän mielen. Mies saa seksiä, ja kaikilla on parempi mieli.
tarkoittaa, ettei kerran kertaakaan oltu seksuaalisessa kanssakäymisessä. " eka kerran" jälkeenkin kesti vielä melkein vuoden, ennenkuin voitiin puhua normaalista rytmistä.
isompaan humppaan ole innostusta. Jos nyt jotenkin yrittäisi edes viestittää toisen vielä olevan haluttava.
Vierailija:
Kerran kahdessa viikossa ei ole mielestäni mitenkään VÄHÄN seksiä lapsiperheessä. Lehdissä on vähän väliä juttuja aiheesta, näytä niitä miehelles.
Tiedän, että mieheni on vähän liiankin aktiivinen ja itse stressaan senkin vuoksi.
T:ap
Seksiä voi harrastaa vaikkei halutakaan. Toimeen vaan, ei siinä mitään torven soimista ja kellojen kumahtelua tarvitse odottaa. Ei kun miehen kylkeen kiinni ja menoksi. Apteekista löytyy apua, jos alapää ei heti pysy tahdissa mukana. Ja kyllä sekin siitä vetreytyy.
Minua ei seksi kiinnosta tippaakaan ja miestä tuntuu kiinnostavan liiankin kanssa. Olen ollut sitten silloin tällöin (sama tahti kuin teillä) väkisin, siis siten ettei ole kiinnostanut mutta olen ollut miehen takia. Pitemmän päälle tämäkään ei toimi. Alkaa itseä ällöttää koko mies kaikilla muillakin osa-alueilla kuin seksissä. Rakastan miestäni ja hän on minulle kaikki kaikessa (lasten jälkeen), mutta silti alan ajattelemaan hänestä pahaa kun " aina pitää olla antamassa" .
Ei siis ole pitemmän päälle hyvä vaan pelkästään antaa. Mitäs sitten tehdään te tietäjät?
Voisitteko puhua asiasta ihan suoraan, jos se vaikka helpottaisi sinun mahdollisia paineita? Itse ainakin kuvittelisin innostuvani paremmin jos tiedän ettei ole pakko...
Ja auttaako jos lukisit jotain houkuttelevaa tekstiä tai katsoisit elokuvia... tai tekisitte jotain yllättävää.
Tai voisitko kuvitella hakevasi vauhtia lasillisesta viiniä esim.?
Meillä kävi näin. Oma päätös se kuitenkin on milloin ryhtyy ja milloin ei. Uskoisin että ällöttämään alkaa jos ajattelee että pakko suostua aina kun mies vonkaa. Minä suostuin vain " hyvää hyvyyttäni" , vapaaehtoisesti ja ilman pakkoja. Ja siitä oli pelkästään hyviä seurauksia.
Vierailija:
Ei siis ole pitemmän päälle hyvä vaan pelkästään antaa. Mitäs sitten tehdään te tietäjät?
Joka päivä hän kinuaa seksiä ja se saa minut haluamaan entistä vähemmän. Luulen, että innostuisin seksistä paremmin, jos se ei olisi meidän perheen puheenaihe nro.1. Mies aina sanoo, ettei puhu seksistä tai kinua ja silti jossain vaiheessa iltaa se taas alkaa.
Jotenkin tosi raskasta ja mulla menee kaikki viho viimeisetkin halut. Sitten väkisin välillä otan mieheltä suihin tai teen jotenkin muuten hänet onnelliseksi, että ei tarvitsisi kuunnella sitä vonkaamista.
Välillä olen suuttunutkin, kun hän ei tajua, mutta toisaalta ymmärrän, että hän tosiaan haluaisi useammin ja siksi puhe aina kääntyy seksiin. Mies myös häplii minua aina eikä sekään tunnu enää hyvältä. Olen sanonut, että haluan edetä rauhallisesti enkä suoraan asiaan, kuten miehelläni on tapana. Hän muistaa sen kaksi sekunttia ja on taas perseessäni kiinni.
En tiedä... rasittava tilanne enkä tiedä miten saisin itseni innostumaan ja mieheni rauhoittumaan. Hän on liian seksuaalinen.
T:ap
ja tikit repesivät vielä kotona. 3kk kuluttua synnytyksestä yritimme seksiä ja se tuntui suunnilleen kuin olisi puukkoa työnnetty alapäähän. ei siis juuri kiinnostanut.. mieheni petti minua kun lapsemme oli 5kk. tämänjälkeen opin antamaan tarpeeksi usein pitääkseni liittomme kasassa. hammasta purren ja silmät kiinni vaikka jos ei muuten kestänyt. vielä vuodenkin jälkeen seksi tuntuu epämiellyttävälle joskaan ei satu enää. se on kuitenkin pieni hinta siitä että muuten hyvä ja toimiva liitto pysyy koossa.
Synnytyksestä on nyt vuosi aikaa. Mulla taitaa vaan olla kans et noi pillerit ei enää sovi. Nimittäin synnytyksen jälkeen minulla kyllä oli haluja, mut nyt enää ei, kun kolmisen kuukautta oon syöny pillereitä. Niinpä aijon ne nyt lopettaa, katsellaan sit miten alkaa sujumaan..
Mä oon puhunu miehelle avoimesti, ja meillä se on ainaki auttanu. Munki mies on aika aktiivinen, joten välillä on ollu " lievää" turhautumista... Ja kyllä on munki pitäny välillä antaa, vaikkei mieli niin tekiskää. Kuiten sitä haluaa et miehel on hyvä olla.
Musta sun miehes liikaa sua painostaa, jos joka ilta yrittää! Kyllä ymmärrän jos ahistaa vaan lisää! Ehkä sä voisit näyttää näitä kirjotuksia miehelles, jos se sais sen ymmärtämään sua paremmin. Ja se ymmärtäs että muillaki on tällaista.
miehesi rakkauttaan sinuun teollaan? Huh huh.
Vierailija:
mieheni petti minua kun lapsemme oli 5kk. tämänjälkeen opin antamaan tarpeeksi usein pitääkseni liittomme kasassa. hammasta purren ja silmät kiinni vaikka jos ei muuten kestänyt. vielä vuodenkin jälkeen seksi tuntuu epämiellyttävälle joskaan ei satu enää. se on kuitenkin pieni hinta siitä että muuten hyvä ja toimiva liitto pysyy koossa.
eipäs voi muuta taas sanoa...
miten miehesi muka susta välittää?? jos panee sua ja sua sattuu?? jso pettää sua kun sä et pysty harrastamaan seksiä, kun olit niin perkeleen kipeä synnytyksestä???
jättäsin tommosen välittömästi.
seksi kuuluu olla ihanaa ja hyvää MYÖS NAISELLE!!
ei kai siihen antamiseen mitään innostusta tarvita. Senkun annat vaan ja hoidat parisuhdetta, niin ei tarvitse kohta vinkua täällä, että mies pettää.
Ap:lle tiedoksi: seksi ei ole miehen " saamista" ja naisen " antamista" . Seksi on YHTEISTÄ KIVAA, molempia miellyttävää ja tyydyttävää yhteistä leikkiä.
Millä lailla miehesi vonkaa? Jos keskenkasvuiseen tyyliin " anna ny" niin unohtaisin koko tyypin. Lukekaa yhdessä John Grayn kirja " Mars ja Venus vuoteessa" - se iski ainakin minuun ja on keveytensä vuoksi helppoa ja mukavaa luettavaa. Kts: http://loistopokkarit.com/index.php?trg=book&id=221&ord=&ofs=0&q=