Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 lasta, mutta haluaisin adoptoida - onnistuukohan?

Vierailija
18.06.2008 |

3 biologista lasta löytyy jo, haluaisin adoptoida vielä yhden. Onnistuukohan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha sanoa, vaikka taustatiedot ovatkin ruhtinaalliset...

Vierailija
2/8 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti vaan AUTTAA ja tehdä jotain konkreettisen hyvää ja siksi haluaisin adoptoida lapsen - orvon tai lastenkodista. Vaikka vähän vanhemman, ei vauvaa siis.

Meillä on jo 3 lasta (n. kouluikäisiä), hyvät tulot, parisuhteessa yli 10v... Mielestäni voimme tarjota lapselle hyvän kasvuympäristön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää oikeasti haluta LAPSI, ei haluta olla laupiaita samarialaisia.

Joten miettikääpä vielä uudestaan.

Haluaisitko itse saada tietää, että olit ollut oman perheesi hyväntekeväisyyskohde? Että muut oli niitä toivottuja lapsia ja sitten oli se yksi avustuskohde...

Vierailija
4/8 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta jotain vapaaehtoistyötä

Vierailija
5/8 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla perusteella ette saa adoptoida.

oikeasti vaan AUTTAA ja tehdä jotain konkreettisen hyvää ja siksi haluaisin adoptoida lapsen - orvon tai lastenkodista. Vaikka vähän vanhemman, ei vauvaa siis.

Vierailija
6/8 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoption tarkoitus ei ole hyväntekeväisyys. Mitä sitten kun lapsen aknssa tulee ongelmia, niin kuin valitettavan usein adoptiolasten kanssa tulee, varsinkin isompana adoptoitujen. kauhea taakka lapselle jos hyväntekeväisyyttäsi otat hänet teille asumaan. kyllä siinä täytyy itsekkäästi haluta lasta.

Mutta utolla blogeissahan on yksi blogi, jossa perheeseen odotetaan neljättä lasta adoptoimalla. Eli on kai se mahdollista.

Vierailija
7/8 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat niin rikki, että viettävät usein aikaa lasten pöpilässä tutkittavana ja hoidettavana. Mä en usko, että mulla olisi kolmen lapsen jälkeen aikaa ja energiaa yrittää korjata pientä koviakokenutta lasta.

Vierailija
8/8 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä haluaisi rikkoa kotini rauhaa, jonkun ADHD:n tai mielenterveysongelmaisen takia. Usein lapset ovat aika vanhoja kun ne adoptoidaan ja aika usein moniongelmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi