Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!
Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!
Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..
uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...
Kommentit (319)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:42"]Mitä opimme tästä: jos et halua WU-viestiesi päätyvän muiden luettavaksi a) älä käytä WU:a b) älä lainaa iPuhelintasi
[/quote]
Whatsup-viestit voi myös siirtää ES-resurssienhallinnan kautta uuteen puhelimeen. Eikä vanhat viestit, ilman siirtämistä, jää vain iPhoneihin, vaan myös muiden merkkien puhelimiin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:46"]
Ei ole mikään puhelin kohtainen.. Yleensä säilyy keskustelut mutta nimet katoaa koska uudet yhteystiedot.. Mä vähän luulen että ukkos on poistanut omat viestit välistä. Kirjota sille muijalle jotain. Tyyliin ketä oot kun kaikki numerot katos? ;)
[/quote]
miehellä on siis oma numero ja uudessa puhelimessa Whatsapp tietenkin... Jos minä laitan nyt tästä viestin niin se varmaan näkyy minun numerosta tulleelta kuitenkin... Uskaltaisinko laittaa...???
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:42"]Mitä opimme tästä: jos et halua WU-viestiesi päätyvän muiden luettavaksi a) älä käytä WU:a b) älä lainaa iPuhelintasi
[/quote]
Opi sä että se ei oo WU vaan WA
No toihan on ihan selvä juttu, tiedät sen itsekin mutta koska rakastat miestäsi on se vaikeeta hyväksyä. Ei ne viestit olis tollasia, jos tää nainen olis yksin tekstaillut. Kyllähän noista viesteistä selvästi näkee että mies on ehdotellut ja naiselle ei oo sopinut. Nyt hyvä nainen kato tota tilannetta vaikka ulkopuolisena äläkä niiden vaaleenpunasten linssien takaa.
Minä laittaisin viestin naiselle, ihan vaikka reilusti omalla nimellä. Että hei, löysin tällaisen keskustelun vanhasta puhelimesta, voisitko kertoa mistä kyse.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:59"]
Minä laittaisin viestin naiselle, ihan vaikka reilusti omalla nimellä. Että hei, löysin tällaisen keskustelun vanhasta puhelimesta, voisitko kertoa mistä kyse.
[/quote]
Katsoin numeron tiedot finderista ja nainen ei asu tällä paikkakunnalla edes vaan usean sadan kilometrin päässä.... Luin viestejä useasti ja mihinhän tuolla: pitää saada toi ja se jonnekkin...? meinataan...?? Ärsyttää tuollainen nainen :( Kuinka kukaan kehtaa... AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:52"]Vastasi näin.. Kysy asiaa ****:ltä (miehen nimi). Ei taida olla mun ongelma..? ...ärsyttävä akka..!!!! ap [/quote] Laita et kysyn sit sun mieheltä mitä hän asiasta tietää :)
[/quote]
Ja vastas samantien näin.. Niin miltä mieheltä? :)
Laitoin..ap
[/quote]
[/quote]
Ärsyttää sua. Ärsytä takas.
Voit toki laittaa sen et miehesi sanoo sen olevan rasittava roikkuja ja rakastunut. Ahdisteleva lumppu. Jos se vastaa et "ja sinä tyhmä uskoit" tai jotain niin peli selvä. :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:57"]
Voit toki laittaa sen et miehesi sanoo sen olevan rasittava roikkuja ja rakastunut. Ahdisteleva lumppu. Jos se vastaa et "ja sinä tyhmä uskoit" tai jotain niin peli selvä. :D
[/quote]
Laitoin että mies kertoi että sinun ahdistelusi häiritsee häntä aika paljon...
Nyt laittoi että.. Heh,mä oonkin aina ollut sitä mieltä että ****:llä on hyvä huumorintaju :)
Mitä toi tarkoittaaakkaan...:( En tiedä...Ahdistaa..
Äijä tilille, vittu mikä sika lähettelee jotain kyrvän kuvia muille akoille
No tarkoittaa sitä että ei halua kieliä miehestä mitään mutta saa sen kuvan kyllä että "heh heh ja sinä uskot"
Nyt suutut sille miehelles ja sanot, että viestit on selvästi vastauksia, eikä yksinpuhelua. Oletko edes näyttänyt mitä viestejä puhelimessa on. Ja miksi miehesi olisi säästänyt naisen kuvat, jos ne olisivat yksipuolista ahdistelua?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:03"]Nyt laittoi että.. Heh,mä oonkin aina ollut sitä mieltä että ****:llä on hyvä huumorintaju :)
Mitä toi tarkoittaaakkaan...:( En tiedä...Ahdistaa..
[/quote]
Joo selvä peli. Ylimielisenä siellä vittuilee sulle. Sanot miehelle et kuulin toisenlaisen tarinan tältä naiselta ja vedät kunnon showraivarit et se luulee naisen tunnustaneen.et tietenkään näytä niitä viestejä sille.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta itse en ainakaan saa Iphonen Whatappissani poistettua viestejä välistä. Jos haluan jotain poistaa, niin koko ketju pitää poistaa. Siinä mielessä voi hyvinkin olla mahdollista, että miehesi kertomus on tosi. Lue vielä viestit ja mieti, voisiko kyseessä tosiaan olla yksipuolinen keskustelu.
Vähän outoa. Mä vaihdoin vastikään puhelimen. Uuteen puhelimeen ei tullut ainuttakaan vanhaa viestiä, kaikki siis alkoi alusta. Vanhaan puhelimeen laitoin prepaidin, eikä tuo susotunut avamaan niitä vanhoja viestejä, käski vaan päivittää numeron whatsappiin koska numero on vaihtunut. En siis saanut niitä vanhoja viestejä talteen kun en saanut niitä enää auki. Ja sä väitä saaneesi ne miehesi viestit auki omalla liittymälläsi.
Hieman epäilen tätä tarinaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:12"]
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta itse en ainakaan saa Iphonen Whatappissani poistettua viestejä välistä. Jos haluan jotain poistaa, niin koko ketju pitää poistaa. Siinä mielessä voi hyvinkin olla mahdollista, että miehesi kertomus on tosi. Lue vielä viestit ja mieti, voisiko kyseessä tosiaan olla yksipuolinen keskustelu.
[/quote]
No todellakin voi poistaa yksitellen myös iphonessa. Menee sinne ylös ja painaa muokkaa tai jotain ja sieltä vaan naputtelee mitkä haluaa pois.
Jos nuo on jonkun häiritsijän lähettämiä yksittäisiä viestejä eikä osa vuoroviestittelyä, niin ihmeen ovela häiritsijä se nainen. Luulisi että yksipuoliset viestit olisi vähän erilaisia.