Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!
Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!
Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..
uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...
Kommentit (319)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:40"]
Minä kin vaihdoin puhelimen niin samalla katosi kaikki whatsapp-keskustelut. Eli puhelinkohtainen on siis.
[/quote]
Näin kävi mullekin pari viikkoa sitten. Harmitti kun olisin halunnut ne vistit säilyttää.
Laitat, että miehesion kertonut maisen olevan varsinainen riippa ja ahdistelevan miestä jatkuvilla ehdotuksillaan vaikka mies ei ole halunnut olla tämän kanssa missään tekemisissä. Katso vastaako nainen mitä ;)
Laita et "satuin näkemään sinun ja mieheni välisiä sangen kyseenalaisia tekstarikeskusteluja sekä muutaman lähettämäsi kuvan. Haluatko kertoa syyn viesteille vai kysynkö mielummin aviomieheltäsi?"
Ja sanot miehellesi et kysyit naiselta viesteistä ja odottelet juuri hänen versiotaan viesteistä :)
Vastasi näin.. Kysy asiaa ****:ltä (miehen nimi). Ei taida olla mun ongelma..?
...ärsyttävä akka..!!!! ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:52"]Vastasi näin.. Kysy asiaa ****:ltä (miehen nimi). Ei taida olla mun ongelma..?
...ärsyttävä akka..!!!! ap
[/quote]
Laita et kysyn sit sun mieheltä mitä hän asiasta tietää :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:52"]Vastasi näin.. Kysy asiaa ****:ltä (miehen nimi). Ei taida olla mun ongelma..? ...ärsyttävä akka..!!!! ap [/quote] Laita et kysyn sit sun mieheltä mitä hän asiasta tietää :)
[/quote]
Laitoin..ap
Samaan sita naisilta, mita eroa?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:52"]Vastasi näin.. Kysy asiaa ****:ltä (miehen nimi). Ei taida olla mun ongelma..? ...ärsyttävä akka..!!!! ap [/quote] Laita et kysyn sit sun mieheltä mitä hän asiasta tietää :)
[/quote]
Ja vastas samantien näin.. Niin miltä mieheltä? :)
Laitoin..ap
[/quote]
No sitten kysyt sen aviomieheltä.
Selkeesti mies on ehdotellut ja ollut mukana viestittelyssä. Eli ei teillä ehkä ihan kauheen hyvin oo mennyt jos mies jouksee vieraissa.
Toisaalta kuulostaa oudolta että Whatsapp-viestit näkyis, joten en tiedä onko tosijuttu vaiko kalavale.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:26"]
Selkeesti mies on ehdotellut ja ollut mukana viestittelyssä. Eli ei teillä ehkä ihan kauheen hyvin oo mennyt jos mies jouksee vieraissa. Toisaalta kuulostaa oudolta että Whatsapp-viestit näkyis, joten en tiedä onko tosijuttu vaiko kalavale.
[/quote]
Mä taas olen kuullut että whatsapp olisi nimenomaan puhelinkohtainen eli voisi näkyäkkin?
Mutta ap:lle.. sanotaanko nyt näin..miehesi kairaa toista pilkkireikää.
Eiks whatsapp viestit näy puh.nron mukaan? Ei siis pitäis näkyä enää puhelimessa?
Näkyy puhelimessa! Lainasin mun kaverille vanhaa puhelinta ja siellä näkyi kaikki!
Tosiaan ne näkyy..Näkyi myös muita viestejä miehen kavereilta mutta en niitä lukenut.. Ei näkynyt nimiä eli ei ole tallennettu yhteystiedoissa mutta kuvista tunnistin... AP täällä
Minä kin vaihdoin puhelimen niin samalla katosi kaikki whatsapp-keskustelut. Eli puhelinkohtainen on siis.
Mitä opimme tästä: jos et halua WU-viestiesi päätyvän muiden luettavaksi a) älä käytä WU:a b) älä lainaa iPuhelintasi
No jos näkyy oikeesti, niin silloin ikävä kyllä mies salaa jotakin. Miten selittää viestin että: Tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä.
Mies selkeesti ehdotellut jotakin.
Ei ole mikään puhelin kohtainen.. Yleensä säilyy keskustelut mutta nimet katoaa koska uudet yhteystiedot.. Mä vähän luulen että ukkos on poistanut omat viestit välistä. Kirjota sille muijalle jotain. Tyyliin ketä oot kun kaikki numerot katos? ;)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:28"]
No ei se nainenkaan varmasti mitään myönnä, vaikka suoraan kysyisitkin. Sehän on naimisissa itsekin.
[/quote]
Laitoin niinkuin asia on..että luin viestejä ja haluaisin kuulla sinun version tapahtuneesta... katsotaan mitä vastaa..