Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!
Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!
Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..
uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...
Kommentit (319)
Jaahas, oli sit provo. Hitsi olisin nii halunnu tietää miten tämmönen päättyy. Keksiskö joku hyvän lopun tähän? Oikeen joku dramaattinen ja yllättävä?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:10"]
Jaahas, oli sit provo. Hitsi olisin nii halunnu tietää miten tämmönen päättyy. Keksiskö joku hyvän lopun tähän? Oikeen joku dramaattinen ja yllättävä?
[/quote]
Nainen jolle ap lähetti kutsun tulla juttelemaan, ilmestyy ap:n kotiovelle ja onkin itseasiassa ap:n miehen sisko! Viestit selittyvät seuraavasti:
en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin = Mies on kysynyt, voiko nainen lähteä DNA-testeihin, joissa sukulaisuus voitaisiin selvitää
huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy= Sukulaisuus on varmistunut ja mies kysyy voiko hän esitellä naisen vaimolleen (mukana kuva vaimosta).
tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!= Mies kysyy josko nainen olisi valmis tulemaan hänen ja Ap:n vappujuhliin.
Naisesta tulee ap:n paras kaveri, kunnes selviää, että myös he ovat siskoja keskenään!
Tässä vaiheessa eräs varsinais-suomalainen poliitkko alkaa tekstaamaan ap:lle ja hänen siskolleen...
Ei mies ole pettäjä. Ei sillä ole salasuhdetta. Sillä on SALAKISSA, ja nainen on sen vanha opiskelukaveri jonka se on puhunut hoitamaan kissaa suurimman osan ajasta.
"En tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekin": Et pääse tänään tapaamaan kissaa. Kissa on pissinyt ja raapinut sohvan ja nojatuolin, ne pitää heivata jonnekin ennen kuin kylään kehtaa kutsua ketään.
"Huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä keksitään syy"= Mies on löytänyt uudenlaista rauhoittavaa kissanminttua, jonka vaikutuksista hassu video youtubessakin. Nyt peruskissanmintun hajua inhoava kissa vain pitäisi houkutella nuuhkimaan minttupussukkaa.
"Tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!"= Mies olisi halunnut ulkoiluttaa iltasella kissaa valjaissa puistossa, mutta nyt ei onnistu! Toivottavasti muuta tekemistä löytyy!
Tähän tilanteeseen on luonnollisesti päädytty siksi, että tapailuvaiheessa mies sai jostain päähänsä että AP vihaa kissoja yli kaiken. Koska mies oli toivottoman rakastunut, kissa sai väisty. Suhteen arkipäiväistyttyä hän kuitenkin alkoi ikävöidä rakasta kissaansa, ja tässä sitä nyt ollaan!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:35"]WhatsUp= WU, Wu. Kirjoitusasu eri asia kuin ääntämisasu, dille.
[/quote]se on whatsApp
Tämähän on selvä peli. Mies on hankkinut teille siivoojan yllätykseksi.
"En tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekin"= Mies pyysi naista siivoamaan teille.
"Huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä keksitään syy"= Mies lähetti kuvan uudenlaisesta vesi-imurista, mutta pohti annatko sinä luvan ostaa uuden kun entinenkin on ihan hyvä. Nainen palaa halusta päästä siivoamaan sillä imurilla, joten haluaa keksiä hyvän syyn miksi korvata vanha imuri
"Tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!"= Mies kaipasi naista siivoamaan, mutta nainen ei päässyt.
Ap täällä...
Mies pysyy tarinassaan..sanoo että nainen ei tosin ole mikään entinen hoito vaan hänen ensirakkaus, aikoinaan seurustelleet mutta se oli loppunut ennenkuin vakavaksi mennyt koska silloinkin asuivat eri paikkakunnilla... siis joskus 15 vuotiaina..
nyt viime kesänä olivat kuulemma sattumalta tavanneet kaupungilla, nainen tosiaan töiden merkeissä käy täällä ja sen jälkeen nainen on alkanut viestitellä ihmeellisiä viestejä... mies vannoo että hänelle se ei merkkaa mitään eikä ole naiselle viestitellyt.. nainen kuulemma on naimisissa ja hänellä on lapsikin.. eikä tarvi hänestä huolta kantaa..ovat mieheni kanssa samanikäisiä, minä olen 5 vuotta miestäni nuorempi.
täytyy sanoa että en tiedä mitä teen..uskoakko vai eikö..
nainen on tosi kaunis, täysin erinäköinen ulkonäöllisesti kuin minä, en tarkoita että oisin itse rumempi mutta olemme ihan eri tyylisiä.. Vaikea uskoa että olisi miehen ensirakkaus, luulin että mies pitäisi enemmän minun tyylisistä naisista.. :(
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"]
Ap täällä...
Mies pysyy tarinassaan..sanoo että nainen ei tosin ole mikään entinen hoito vaan hänen ensirakkaus, aikoinaan seurustelleet mutta se oli loppunut ennenkuin vakavaksi mennyt koska silloinkin asuivat eri paikkakunnilla... siis joskus 15 vuotiaina..
nyt viime kesänä olivat kuulemma sattumalta tavanneet kaupungilla, nainen tosiaan töiden merkeissä käy täällä ja sen jälkeen nainen on alkanut viestitellä ihmeellisiä viestejä... mies vannoo että hänelle se ei merkkaa mitään eikä ole naiselle viestitellyt.. nainen kuulemma on naimisissa ja hänellä on lapsikin.. eikä tarvi hänestä huolta kantaa..ovat mieheni kanssa samanikäisiä, minä olen 5 vuotta miestäni nuorempi.
nainen on tosi kaunis, täysin erinäköinen ulkonäöllisesti kuin minä, en tarkoita että oisin itse rumempi mutta olemme ihan eri tyylisiä.. Vaikea uskoa että olisi miehen ensirakkaus, luulin että mies pitäisi enemmän minun tyylisistä naisista.. :(
[/quote]
Ap, tuon naisen kommentit ovat vastauksia johonkin hänen saamaansa viestiin, ei yksipuolista jahtausta, näet sen varmaan itsekin?
Mun mielestä vielä huolestuttavampaa jos kyseessä on ensirakkaus. En kyllä uskoisi!!! Älä usko että ei muka mies ole mitään laittanut!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"]
Ap täällä...
[/quote]
Ap, tuon naisen kommentit ovat vastauksia johonkin hänen saamaansa viestiin, ei yksipuolista jahtausta, näet sen varmaan itsekin?
[/quote]
Tämä! Ne EI ole (eivät vaan voi olla), mitään yksipuolisia viestejä. Oletko näyttänyt miehelle ne ja kysynyt miten selittää nuo viestit jotka IHAN selkeästi ovat vastauksia. Nyt ihan todella se järki käteen.
Muuttuiko miehen tarina siitä kuka tuo nainen on? Jos, niin se on jo iso hälytysmerkki.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"] Ap täällä... Mies pysyy tarinassaan..sanoo että nainen ei tosin ole mikään entinen hoito vaan hänen ensirakkaus, aikoinaan seurustelleet mutta se oli loppunut ennenkuin vakavaksi mennyt koska silloinkin asuivat eri paikkakunnilla... siis joskus 15 vuotiaina.. nyt viime kesänä olivat kuulemma sattumalta tavanneet kaupungilla, nainen tosiaan töiden merkeissä käy täällä ja sen jälkeen nainen on alkanut viestitellä ihmeellisiä viestejä... mies vannoo että hänelle se ei merkkaa mitään eikä ole naiselle viestitellyt.. nainen kuulemma on naimisissa ja hänellä on lapsikin.. eikä tarvi hänestä huolta kantaa..ovat mieheni kanssa samanikäisiä, minä olen 5 vuotta miestäni nuorempi. täytyy sanoa että en tiedä mitä teen..uskoakko vai eikö.. nainen on tosi kaunis, täysin erinäköinen ulkonäöllisesti kuin minä, en tarkoita että oisin itse rumempi mutta olemme ihan eri tyylisiä.. Vaikea uskoa että olisi miehen ensirakkaus, luulin että mies pitäisi enemmän minun tyylisistä naisista.. :( [/quote] Ap, tuon naisen kommentit ovat vastauksia johonkin hänen saamaansa viestiin, ei yksipuolista jahtausta, näet sen varmaan itsekin? [/quote] Tämä! Ne EI ole (eivät vaan voi olla), mitään yksipuolisia viestejä. Oletko näyttänyt miehelle ne ja kysynyt miten selittää nuo viestit jotka IHAN selkeästi ovat vastauksia. Nyt ihan todella se järki käteen. Muuttuiko miehen tarina siitä kuka tuo nainen on? Jos, niin se on jo iso hälytysmerkki.
[/quote]
Ja johan se miehen stoori on muuttunutkin siitä ensimmäisestä...ja muuttuu aina kun lisää totuutta paljastuu...
Ei ole kukaan ja ei viestejä
hoito ja yksipuolista
ensirakkaus ja harmitonta
kerran pantiin ja vielä kyselee
vakipano ja kokoajan viestitään
Kun tarina muuttuu niin silloin on syytä kyl tosiaan epäillä..
Pettäjät kyllä keksii mitä ihmeellisempiä selityksiä ja osaavat kyllä valehdella ihan päin naamaa silmät kirkkaina. Luuletko oikeasti, että mies myöntäisi pettämisen? Turha kuvitella. Se nainenkaan ei varmasti mitään paljasta. Varmaan jatkavat juttuansa sinun selkäsi takana. Jos yhtään itsestä tuntuu, että kaikki ei ole nyt hyvin, niin sitä vaistoa kannattaa kuunnella. Minä tyhmänä en sitä tunnetta joskus kuunnellut, vaikka aina se on osunut oikeaan.
Ap täällöä! Nyt se vastasi, laittoi että olen se ja se (ei valehdellut nimeään) ja mitähän asia mahtaa koskea, olen huonossa paikassa, en voi puhua..
mitä nyt laitan????
Jos miehesi tarina olisi totta, tokko "ensirakkaus" tuollaisia kuvia itsestään laittaisi. Älä tyttö nyt mene halpaan.
No ei se nainenkaan varmasti mitään myönnä, vaikka suoraan kysyisitkin. Sehän on naimisissa itsekin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:22"]
Jos miehesi tarina olisi totta, tokko "ensirakkaus" tuollaisia kuvia itsestään laittaisi. Älä tyttö nyt mene halpaan.
[/quote]
Nimenomaan mun mielestä taas voisi laittaa. Olleet yhdessä nuorena = tunteneet toisensa pitkään/hyvin = näkevät sattumalta = alkavat pitää yhteyttä, siitä mihin nuorena jäätiin. Hyi olkoon.
Huhuu ap!