Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!
Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!
Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..
uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...
Kommentit (319)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:12"]
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta itse en ainakaan saa Iphonen Whatappissani poistettua viestejä välistä. Jos haluan jotain poistaa, niin koko ketju pitää poistaa. Siinä mielessä voi hyvinkin olla mahdollista, että miehesi kertomus on tosi. Lue vielä viestit ja mieti, voisiko kyseessä tosiaan olla yksipuolinen keskustelu.
[/quote]
No todellakin voi poistaa yksitellen myös iphonessa. Menee sinne ylös ja painaa muokkaa tai jotain ja sieltä vaan naputtelee mitkä haluaa pois.
[/quote]
Ja kun painaa viestiä pohjaan on yks vaihtoehto poista.
IPhonen whatsappista saa kyllä poistettua yksittäisiä viestejä. Napauttaa vaan haluttua viestiä kaksi kertaa ja siihen ilmestyy vaihtoehdot Tiedot Kopio Poista Välitä. Erittäin helppoa siis saada viestiketju näyttämään yksipuoliselta keskustelulta.
Mies on voinut myös vastata messagerissa tai tekstarilla tai sähköpostilla. Älä ole sinisilmäinen.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:13"]
Vähän outoa. Mä vaihdoin vastikään puhelimen. Uuteen puhelimeen ei tullut ainuttakaan vanhaa viestiä, kaikki siis alkoi alusta. Vanhaan puhelimeen laitoin prepaidin, eikä tuo susotunut avamaan niitä vanhoja viestejä, käski vaan päivittää numeron whatsappiin koska numero on vaihtunut. En siis saanut niitä vanhoja viestejä talteen kun en saanut niitä enää auki. Ja sä väitä saaneesi ne miehesi viestit auki omalla liittymälläsi.
Hieman epäilen tätä tarinaa.
[/quote]
Toivon tosi paljon että tämä olisi totta ja olisin vain keksinyt tämän...että en näitä viestejä olisi nähnyt.. mieluummin laput silmillä onnellinen kuin näin epätietoinen, pettynyt, vihainen, surullinen..kaikki tunteet sekaisin.. Tämä on totta kuitenkin...ap
[/quote]
Trolli sä olet. Se whatsapp ei tosiaan avaa niitä viestiketjuja, jos numero on vaihtunut puhelimessa. Se pyytää sua rekisteröitymään uudella numerolla. Sorry, ihan hyvän trollin kyllä keksit, mutta pikkasen meni pieleen.
[/quote]
Hyvä ystäväni sai tietää poikaystävänsä olevan varattu kun viestit menivät myös miehen lapsen puhelimeen (lapsella oli miehen vanha kännykkä käytössä) ja lapsen äiti elikkä miehen vaimo soitti kaverille. Mä en luota tekniikkaan pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:15"]
Vähän outoa. Mä vaihdoin vastikään puhelimen. Uuteen puhelimeen ei tullut ainuttakaan vanhaa viestiä, kaikki siis alkoi alusta. Vanhaan puhelimeen laitoin prepaidin, eikä tuo susotunut avamaan niitä vanhoja viestejä, käski vaan päivittää numeron whatsappiin koska numero on vaihtunut. En siis saanut niitä vanhoja viestejä talteen kun en saanut niitä enää auki. Ja sä väitä saaneesi ne miehesi viestit auki omalla liittymälläsi.
[/quote]
Toivon tosi paljon että tämä olisi totta ja olisin vain keksinyt tämän...että en näitä viestejä olisi nähnyt.. mieluummin laput silmillä onnellinen kuin näin epätietoinen, pettynyt, vihainen, surullinen..kaikki tunteet sekaisin.. Tämä on totta kuitenkin...ap
[/quote]
Trolli sä olet. Se whatsapp ei tosiaan avaa niitä viestiketjuja, jos numero on vaihtunut puhelimessa. Se pyytää sua rekisteröitymään uudella numerolla. Sorry, ihan hyvän trollin kyllä keksit, mutta pikkasen meni pieleen.
[/quote]
Samapa tuo mitä uskot tai luulet..ei minuun oikeastaan juurikaan vaikuta.. minä tiedän totuuden kuitenkin.. ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Idiootti. Tästähän on ollut uutisissakin, että pitää aina whatsappista kirjautua ulos jos vaihtaa puhelinta/sim-korttia, koska whatsapp ei alun jälkeen varmista enää puhelinnumeroa. Eli voi käyttää toisen whatsappia ihan vapaasti.
Miten tästä vastatuksesta saa yksipuolisen jahtauksen:
tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!
oikeasti, mitä yksipuolista tuossa viestissä on? kertokaa ihmeessä???
Eikö nyt aika selkeästi kuullosta, että on vastaus viestiin joka voisi olla tyyliin:
"Moi, mitäs teet, olisiko aikaa tavata baarissa x, olen viihteellä ja olisi kiva nähdä taas." tms.
Ap, kaunko olette olleet yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:25"]
Miten tästä vastatuksesta saa yksipuolisen jahtauksen:
tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!
oikeasti, mitä yksipuolista tuossa viestissä on? kertokaa ihmeessä???
Eikö nyt aika selkeästi kuullosta, että on vastaus viestiin joka voisi olla tyyliin:
"Moi, mitäs teet, olisiko aikaa tavata baarissa x, olen viihteellä ja olisi kiva nähdä taas." tms.
[/quote]
Näin! Ja mieshän tuossa tuntuu olevan aktiivinen osapuoli. Nainen on kahdesti laittanut "en ehdi.."
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:27"]
Ap, kaunko olette olleet yhdessä?
[/quote]
Kaksi vuotta täyteen tuli...yhdessä asuttu 1,5 v...
Eikait tässä ole mitää epäselvää. Miehesi on lähettänyt tekstareita ja nainen vastannut whatsappilla. Varmaankin olet jo katsonut tekstarilogin? Tiedä vaikka olisi jäänyt tyhjäämättä.
Samsungissakin pystyy poistaa viestejä välistä ja käyttis on Android. Varmaan kaikilla nykyään voi. Ja on muuten kierosti keksinytkin tuon kusetuksen. Eipä olis tullut itselleni pieneen mieleenkään tuommonen vaan olisin poistanut kerralla kaikki muijankin viestit. Joku syy oli säilyttää. Ei niitä turhilta tyypeiltä säilötä.
No vastasko se akka mitään sun viestiin ku uhkasit kysyä tietääkö aviomies jotain niistä sen viesteistä?
Ap, naisella ei ole aviomiestä. Hän ei ole naimisissa. Miehesi valehteli sinulle tämän(kin). Siksi nainen kirjoitti "minkä miehen". Voi ap-kulta. Olet todella naiivi.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:32"]
No vastasko se akka mitään sun viestiin ku uhkasit kysyä tietääkö aviomies jotain niistä sen viesteistä?
[/quote]
Vastasi. Luehan tuolta ylempää ne vastaukset. Aika ylimielisiä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:33"]Ap, naisella ei ole aviomiestä. Hän ei ole naimisissa. Miehesi valehteli sinulle tämän(kin). Siksi nainen kirjoitti "minkä miehen". Voi ap-kulta. Olet todella naiivi.
[/quote]
Kai se sieltä facebookista löytyy, ellei ole äkkiä kerinnyt piilottaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:33"]
Ap, naisella ei ole aviomiestä. Hän ei ole naimisissa. Miehesi valehteli sinulle tämän(kin). Siksi nainen kirjoitti "minkä miehen". Voi ap-kulta. Olet todella naiivi.
[/quote]
Tai sitten on. Laittoi siksi että minkä miehen koska haluaa että hänen miehestään ei tiedetä.
No niin, hieman Whatsapp-koulutusta:
- Yhden viestin voi poistaa välistä painamalla viestiä pohjaan pari sekuntia ja valitsemalla "poista".
- Jos Iphonesta poistaa sim-kortin, puhelimen saa silti auki ja sieltä voi nähdä kaikki tekstarit, Whatsapp-viestit ja kuvat, ellei puhelimen käyttäjä ole vaihtanut tehdasasetuksia päälle.
Ap, uskon, että miehesi valehtelee. Tarina muuttui matkan varrella. Ei kukaan aikuinen ala tuollaisia tekstareita lähettelemään, jos ei ole vastikään tullut uutta vispilänkauppaa. Miehesi ei poistanut naisen viestejä, koska halusi kenties fiilistellä niillä. Miehesi oli kiinnostunut tästä naisesta. Omat viestit poisti kaiken varalta. Miehesi ei ehkä uskonut, että menet hänen vanhalle puhelimelleen tai että viestit siellä näkyisivät enää sen jälkeen, kun hän on ottanut sim-korttinsa pois. Mielestäni selvä pettäminen.
Kamala tilanne Ap, mut täällä koko mammakaarti pitää sun puolii.
[/quote]