Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!

Vierailija
01.05.2015 |

Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!

Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..

uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...

Kommentit (319)

Vierailija
181/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:18"]

Se on jäänyt epäselväksi, että iliko siinä whatsapp-keskustelussa ollenkaan miehen viestejä naiselle vai pelkästään muutama nsisen viesti. Voisitko ap valaista tätä?

[/quote]

Ei näkynyt ollenkaan miehen viestejä..vain nuo naisen viestit...Ja kuvia löytyi pari, ne oli kuvat kansiossa mutta varmaan lähetetty Whatsappissa, sellaisia hyvin rohkeita kuvia....ällöttää.....
[/quote]
Eikö tuo vahvista miehen kertomaa? Joku vanha hoito viestittelee, mutta miestä ei kiinnosta, eikä hän edes vastaile viesteihin.

Vierailija
182/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:35"]

WhatsUp= WU, Wu. Kirjoitusasu eri asia kuin ääntämisasu, dille.

[/quote]

Mutta kun ohjelman nimi on WhatsApp...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:18"]

Se on jäänyt epäselväksi, että iliko siinä whatsapp-keskustelussa ollenkaan miehen viestejä naiselle vai pelkästään muutama nsisen viesti. Voisitko ap valaista tätä?

[/quote]

Ei näkynyt ollenkaan miehen viestejä..vain nuo naisen viestit...Ja kuvia löytyi pari, ne oli kuvat kansiossa mutta varmaan lähetetty Whatsappissa, sellaisia hyvin rohkeita kuvia....ällöttää.....
[/quote]
Eikö tuo vahvista miehen kertomaa? Joku vanha hoito viestittelee, mutta miestä ei kiinnosta, eikä hän edes vastaile viesteihin.
[/quote]
vahvistaa? Eikö mies olisi ne poistanut jos ei kiinostaisi. Ja naisen wau haluan nähdä livenä ->mies lähettänyt itsekin kuvia

Vierailija
184/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:18"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
niin ja säkin säästäisit "vanhan hoidon "lähettämät kuvat..

Vierailija
185/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:35"]WhatsUp= WU, Wu. Kirjoitusasu eri asia kuin ääntämisasu, dille.
[/quote]

Itse olet dille... Se on siis Whatsapp, joka nimenä väännös tuosta what's up -tervehdyksestä...kun puhelimissa on näitä appseja...joko tajusit?

Vierailija
186/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo jo ylittää viestintä salaisuuden ja muutenkin kannattaisi aina palauttaa tehdasasetukset puhelimeen ennen kuin anntaa toiselle. Näin miä teen aina ja minulla toinen puhelin viihde käytössä ja kellee en anna sitä. Vaimo, jos tarvin sitä niin tehdasasetukset vaan ja ylimääräisen poisto.

Vierailija
187/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:18"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
niin ja säkin säästäisit "vanhan hoidon "lähettämät kuvat..
[/quote]
Olen löytänyt tiedostoista joitakin kuvia, jotka olen mielestäni jo poistanut. Jos miehellä olisi jotain salattavaa, hän olisi siirtänyt kuvat uuteen puhelimeensa ja poistanut vanhasta kaikki merkit naisesta.
.
Kyllä teillä on paskoja suhteita, jos pitää koko ajan epäillä toisen valehtelevan ja pettävän. Itse olen tottunut melko täydelliseen avoimuuteen ja siihen, että toimen on luottamukseni arvoinen. Epäluotettavien kanssa en edes seurustele.

Vierailija
188/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:18"] Se on jäänyt epäselväksi, että iliko siinä whatsapp-keskustelussa ollenkaan miehen viestejä naiselle vai pelkästään muutama nsisen viesti. Voisitko ap valaista tätä? [/quote]   Ei näkynyt ollenkaan miehen viestejä..vain nuo naisen viestit...Ja kuvia löytyi pari, ne oli kuvat kansiossa mutta varmaan lähetetty Whatsappissa, sellaisia hyvin rohkeita kuvia....ällöttää..... [/quote] Eikö tuo vahvista miehen kertomaa? Joku vanha hoito viestittelee, mutta miestä ei kiinnosta, eikä hän edes vastaile viesteihin. [/quote] niin ja säkin säästäisit "vanhan hoidon "lähettämät kuvat.. [/quote] Olen löytänyt tiedostoista joitakin kuvia, jotka olen mielestäni jo poistanut. Jos miehellä olisi jotain salattavaa, hän olisi siirtänyt kuvat uuteen puhelimeensa ja poistanut vanhasta kaikki merkit naisesta. . Kyllä teillä on paskoja suhteita, jos pitää koko ajan epäillä toisen valehtelevan ja pettävän. Itse olen tottunut melko täydelliseen avoimuuteen ja siihen, että toimen on luottamukseni arvoinen. Epäluotettavien kanssa en edes seurustele.

[/quote]

Niin, nainen on yksin ollut dialogissa...

Vierailija
189/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:20"]

Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!

Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..

uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...

[/quote]

Kuinkahan monia eri puhelivariaatioita saamme vielä lukea?

Oisko jotain uutta välillä? 

Vierailija
190/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy näitä, jotka uskoo ihan kaiken paskan mitä niille syöttää. Tämän selvempää tapausta ei voisi ollakaan (tai voi; se jonka henk.koht tiedän...) mut ei kun vaan halutaan uskoa miestä.

Tuo on niiiiiiiiiin klassikko tuo "nainen on yksipuolisesti rakastunut ja roikkuu" - että ihan naurattaa ja turhauttaa kun joku tuon vielä uskoo, näinkin päivänselvässä tapauksessa.

Vierailija
191/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:18"]

[/quote]

[/quote]

Entäs kun klikkaat whatsappissa tän naisen puhelinnumeroa keskusteluikkunassa, ja sieltä pitäis tulla vaalea sivu ja vaihtoehto "Katso kaikki mediat" tms. ja perässä joku luku? siellä pitäis näkyä kaikki kummankin lähettämät kuvat, ellei ole älytty poistaa.

Vierailija
192/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap mitä mies sanoi!

Vierailija
193/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:18"]

[/quote]

[/quote]

Entäs kun klikkaat whatsappissa tän naisen puhelinnumeroa keskusteluikkunassa, ja sieltä pitäis tulla vaalea sivu ja vaihtoehto "Katso kaikki mediat" tms. ja perässä joku luku? siellä pitäis näkyä kaikki kummankin lähettämät kuvat, ellei ole älytty poistaa.
[/quote]

No niinpä olikin, mulla Lumia piti vaan liuttaa oikeele. Tuli kuvia jotka oon jo poistanut. Katoin mun ja tytön viesteistä.

Vierailija
194/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:24"]

Jos ukkos on laittanu tekstiviestejä, mut nainen vastannu wa..? Jos on oikein juonitteleva pettäjä, niin osaa kyl keksii vaik mitä keinoi. Mut on kyl semmone tilanne, et mieti ny kunnol, et onko mahollisesti jotaa muutaki mikä viittais yhtää mihinkää epäilyttävään. 

Eikös fb tili voi olla semmoi, et kaikille ei kaikki kaverit näy tai et oman profiilin tiedot ei kaikille näy ja aineki niitä voi olla useampikin. 

[/quote]

Nii eli vaimon näkemässä fb profiilissa näkyy "naimisissa", mut muille naisille siinä kohti ei luekaan mitään. Voipi sit ihan rauhas tutustuu naisiin ja keksii statuksensa miten millonkii. 

Vierailija
195/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee siel?

Vierailija
196/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä miehesi sanoi? Tsemppiä!

Vierailija
197/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:35"]WhatsUp= WU, Wu. Kirjoitusasu eri asia kuin ääntämisasu, dille.
[/quote]

Se on kylläkin Whats App, lyhenne application-sanasta ja siksi WA

Vierailija
198/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:35"]WhatsUp= WU, Wu. Kirjoitusasu eri asia kuin ääntämisasu, dille.
[/quote]

Se on kylläkin Whats App, lyhenne application-sanasta ja siksi WA
[/quote]

Ja on siis eräänlainen sanaleikki, koska kuulostaa whats up -kysymykseltä.

Vierailija
199/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:35"]WhatsUp= WU, Wu. Kirjoitusasu eri asia kuin ääntämisasu, dille. [/quote] Se on kylläkin Whats App, lyhenne application-sanasta ja siksi WA [/quote] Ja on siis eräänlainen sanaleikki, koska kuulostaa whats up -kysymykseltä.

[/quote]

No ette o viittiny koko ketjuu sit lukee :D

Vierailija
200/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut missä Ap?