Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti keväällä-tilanne nyt:

Vierailija
03.01.2006 |

Olemme yhdessä edelleen. Kiitos koko av-joukolle loistavasta tuesta ja hyvistä neuvoista, joita tuolloin sain. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta, joista 4 naimisissa. Itse olen toissta kertaa aviossa, meillä ok-talo ja lapsi (jos joku muistaa).

Mieheni harrastuspiireistä löytämä pano eroaa kuulemma nyt miehestään ja hänen miehensä on ihan alamaissa, kun ei ymmärrä, mistä on kyse. Pitäisikö valaista? Soitanko tälle miehelle? En häntä tunne, kerran ohimennen olen tavannut. Mitä mieltä olette?

Itse alan päästä pikkuhiljaa asiasta yli. Oli muuten TASAN TARKKAAN VIIMEINEN KERTA, kun mies tämän minulle tekee. Epäilen ja kyttään, mutta pikkuhiljaa luotan. Mies ei ole missään vaiheessa halunnut panonsa luo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että muistat!

Meillä suhde ei ole entisensä eikä koskaan sellaiseksi tule. Asia ei ole enää mielessä joka päivä, mutta kyllä useita kertoja viikossa kuitenkin.

Pikkuhiljaa mennään eteenpäin, mieskin yrittää kovasti. Välillä olin jo omaan asuntoon muuttamassa ja itkin, kun en pysty lapselle ehjää kotia tarjoamaan. Mutta jospa se tästä...

Miehelle olen raamittanut tämän suhteen raamit selkärankaan vasaralla kiinni. Rajat ovat nyt selvät, jos joskus ovat muka epäselvät olleet??

Aika auttaa, parantaa haavoja, vaikka arvet jäävätkin. Kuria ja järjestystä tuolle miehenroikaleelle! Piste.

T. ap

Vierailija
2/16 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis ilmiselvä liero, ja sen tiedät itsekin! Miksi ihmeessä olet hänen kanssaan? T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla. Miten tollaisesta selviää? Kuinka kauan menee ettei asia ole ensimmäisenä aamulla mielessä ja illan viiminen miete? Voiko toista rakastaa vielä samalla tavalla joskus kuin ennen tapahtumaa? Eikö se epäileminen ja kyttääminen syö suhdetta? (Kaipaan vertaistukea)

Vierailija
4/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoiko joku jotain muutakin kuin JSSAP?

Hienoa kuulla, että teillä menee hyvin!

Vierailija
5/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä välitä noiden " toisten naisten" typeristä jutuista, saavat vielä kokea saman, kuin sinäkin, jos ei äijä jo käy vieraissa...

Vierailija
6/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteisiä tuttavia?

Tiedän tuon tunteen (kokenut olen) että haluaisi kertoa toiselle petetylle totuuden mutta mitä siittä seuraisi?

Haluatko ja oletko valmis aiheuttamaan häpeää omalle miehellesi? Ethän tiedä mihin kaikkeen tämän pettäjän mies on kykeneväinen ja myös oma miehesi voi loukkaantua aika paljon tästä.

Minulla oli samanlainen tilanne vuosi sitten siis siinä mielessä että mieheni tapili toista naista joka oli naimisissa. Tapailu tapahtui kahvin merkeissä ja ei kuulemma vakavempaa mutta tiedä häntä. Jatkoimme miehen kanssa ja välillä mietin kertoisinko naisen miehelle mutta onneksi en, sillä nainen oli silloin raskaana ja olisi tullut aikamoinen show.

Miehen kanssa asuimme vähänaikaa asumuserossakin mutta nyt yhdessä taas ja tämä nainen yrittää ottaa välillä yhteyttä mieheeni.

Silti luottamus on palautunut pikkuhiljaa. Oikeastaan samassa suhteessa itsetuntoni palautumisen kanssa. Suhde ei ole ihan samanlainen kuin ennen. Olen itsenäisempi ja tiedän pärjääväni myös yksin sekä näen mieheni viat paremmin mutta silti tässä on aika hyvä olla.

Vierailija
7/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun nyt kannata toisten ihmisten suhteisiin puuttua. Olet jo selvittänyt miehesi kanssa välit, joten ok.

Et kai mene naapureiden tai työkavreidenkaan suhteisiin puuttumaan tai puolisoille soittelemaan toisen tekemisistä.

Vierailija
8/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun nyt kannata toisten ihmisten suhteisiin puuttua. Olet jo selvittänyt miehesi kanssa välit, joten ok.

Et kai mene naapureiden tai työkavreidenkaan suhteisiin puuttumaan tai puolisoille soittelemaan toisen tekemisistä.

Vierailija
9/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES ON AIHEUTTANUT SUUNNATONTA HÄPEÄÄ, SURUA JA TUSKAA VAIMOLLEEN!!!! KÄRSIKÖÖN NYT SITTEN ITSE SITÄ HÄPEÄÄNSÄ.

SITÄ SAA MITÄ TILAA!!

itse en olisi päivääkään yhdessä miehen kanssa, joak pettää. piste. vaikka meilläkin on oma asunto ja lapsia.

Vierailija
10/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole 100 % varma, mutta nainen on nyt toisen kanssa naimisissa joten lainmukaan lapsi on tämän toisen miehen. Kyllä olen mieheltäni kysynyt ja kertonut mitä laki sanoo ym. Joskus jopa herkuttelen ajatuksella että lapsi olisi mieheni, hän nimittäin ei enään lapsia elämäänsä halua. Jos se on mieheni tulee se selville aikanaan.

Tässä meille on tapahtunut jo niin paljon että eipä tuo pahemmin minua järkyttäisi.

Se mitä tarkoitin häpeäntuottamisella miehelle on että mies saattaisi loukkaantua niin paljon yleisestä häepeästä että ei sietäisi vaimoaan silmissään... Toki mies sen häpeän itse aiheuttaa mutta eihän monikaan sitä myönnä vaan vierittää syyn paljastajan niskaan.

Jos en olisi halunnut jatkaa mieheni kanssa niin luultavasti olisin soittanut toiselle petetylle.

Vierailija
11/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. keväällä kirjoitellut itse " viattoman" housut jalassa-hotelliyön viettänyt ja siihen jättänyt (vaikka miehesi ei tainnut jättää siihen yhteen harrastusreissuun)

Vierailija
12/16 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit luottaa mieheen joka pystyi valehtelemaan vaimolleenkin niin hyvin, luuletko että hän ei muutaman vuoden päästä tee samaa sinulle?

Kannattiko olla 8 vuotta toisena? Onko mies todella niin hyvä?

Oletko aivan varma että mies ei nyt käy vaimon luona?

Minun x meinaan teki niin. Ensin jätti minut toisen naisen takia ja sitten mustasukkaisena vahti ja uteli miehistä kunnes sitten alkoi käymään luonani... Enkä edes tuntenut olevani pettäjä, maksoin vain samalla mitalla.

Ei sitä kauaa kestänyt kun löysin uuden hyvän miehen mutta tulipahan kostettua sille kakkoselle.

Vierailija
13/16 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kyseisen miehen ystävä, et edes tuttava, älä sotkeudu.

Vierailija
14/16 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko joku jotain muutakin kuin JSSAP?

Hienoa kuulla, että teillä menee hyvin!

Vierailija
15/16 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi vaimolleen: En ole koskaan halunnut suhdetta tuon naisen kanssa, me muru selvitään tästä, mä en sitä hullua enää tapaa, tämä avasi silmäni kuinka sua rakastan....

Olin 8 vuotta rakastajatar, suhde jatkui koko ajan vaikka vaimo halusi uskoa ja uskoi ettei, kunnes mies lähti. Minun luokseni, 3 v yhteistä elämää takana. Kyllä senkin vaimo luuli, että tilanne parani ja muuta hömppää;), mies oli kanssani koko ajan.

Vierailija
16/16 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoi vaimolleen: En ole koskaan halunnut suhdetta tuon naisen kanssa, me muru selvitään tästä, mä en sitä hullua enää tapaa, tämä avasi silmäni kuinka sua rakastan....

Olin 8 vuotta rakastajatar, suhde jatkui koko ajan vaikka vaimo halusi uskoa ja uskoi ettei, kunnes mies lähti. Minun luokseni, 3 v yhteistä elämää takana. Kyllä senkin vaimo luuli, että tilanne parani ja muuta hömppää;), mies oli kanssani koko ajan.

Vilpittömästi toivon että joskus itse olet samassa asemassa kuin miehesi ex-vaimo. What goes around, comes around.

Vaikka toisaalta, kaksi pettäjää yhdessä... olette varmaan toisenne " ansainneet" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan