Lue keskustelun säännöt.
Karppaajat!!
03.01.2006 |
Toimiiko OIKEASTI? Haittavaikutuksia? Lihaa saa siis syödä paljon, mutta kuinka paljon? Määrättömästi? Minkälaisia tuloksia olette saaneet?
Kiitos!
Kommentit (8)
Miettikääpä millanen köntti lihaa on esimerkiks puol kiloo jauhelihaa! Huh..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Proteiinipitoista ruokaa ois hyvä syödä 1,5 g per tavoitepainokilo.
T. toinen karppi
Siis proteiinia tulisi saada 1,5 g per painokilo ja se proteiinipitoisen ruuan määrähän sitten riippuu ko. ruoka-aineen proteiinipitoisuudesta.
T. Kolmas karppi
Nyt ylläpidolla yli vuosi eikä grammaakaan tullut takaisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Makrot suunnilleen 30g/hh, 100-150 g/r ja <100g/pr.
Makrot? Oliko noi luvut päivässä syömäsi hiilihydraatti/rasva/proteiini?
ap
Määrättömästi on huono sana. Ei kai sitä enempää kannata syödä kuin sen verran että nälkä lähtee.