Lue keskustelun säännöt.
Uudessa Kaksplussassa juttua karppaamisesta.
03.01.2006 |
Jos olet kiinnostunut asiasta, niin kannattaa lukaista!
Kommentit (3)
Joillekin se sopii, joillakin taas elämä maistuu paremmalta kokonaan ilman niitä viljatuotteita. (Kuten mulla!)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitten onnistuisi minultakin! hhmmm..
2
Jäin vain miettimään, että onnistuuko karppaus, jos käyttää tummia viljatuotteita? Esim. ruisleipää, tummaa pastaa jne.? Kertokaa kokeneet!Muuten kuulostaa hyvältä, että syödään paljon kasviksia ja marjoja ja hedelmiä, mutta tuo viljattomuus...