Vaimon entiset seksiseikkailut masentaa
Vaimolla on jostain ihmeen syystä välillä tarve kertoa vanhoista hoidoistaan, mikä ärsyttää meikäläistä aika runsaasti. Aina kun hän aloittaa "mullakin oli kerran varatun miehen kanssa semmoinen vuoden mittainen pelkkä panosuhde..." niin pyydän häntä lopettamaan mutta vahinko on jo tapahtunut. Hän on myös kertonut että on ollut kolmen kimpassa ystävänsä ja tämän miehen kanssa, kyseessä oli ko. miehen hartaan toiveen toteutus. Ja vaimo myönsi että "tuntui oudolta panna sen kanssa kun sen vaimo oli siinä vieressä alasti". Ja taas toivon että älä nyt vittu kerro vanhoja juttujasi.
Annas olla jos itse sanallakaan mainitsen jonkun exän, niin siitä kyllä suututaan ja mökötetään ja kuittaillaan, mutta hän saa kertoa että on ollut ennen minua suoraan sanoen ihan täysi huora. Ja tottakai sain tietää näistä vasta kun olemme naimisissa.
Minulle on ihan sama mitä hän on tehnyt ennen minua, mutta onko ihan pakko kertoa niitä minulle??? Kiva tässä nytkin sieluni silmin miettiä kuinka tämä ko. kimppamies panee häntä takaapäin samalla kun vaimoni nuolee sen ystävänsä alapäätä. Pthyi. Ja sitten vielä sanoo päälle että kokeili sitä vaan sen yhden kerran, ei ollut hänen juttunsa. Mutta piti kuitenkin kertoa??? Voi v-u.
Olen luvalla sanoen näistä hirveissä traumoissa. Esim. pelkkä ajatuskin jostain kolmen tai useamman kimpasta saa nykyään oksennusrefleksin aikaan. Ja tässä samalla voin vain arvailla mitä kaikkea hän on tehnyt mistä ei ole edes kertonut, kun aina joudun painottamaan että EN HALUA KUULLA.
En tiedä olenko vain ahdasmielinen, mutta minua loukkaa nämä jutut ihan suunnattomasti. Meillä on hyvinkin toimiva seksielämä, mutta näistä jutuista on oikeasti jäänyt traumoja joista en pääse yli. Kellään mielipiteitä?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti on suhteessa tai kumppanissa jotain pielessä jos hän ei pyri vahvistamaan sen hetkisen kumppaninsa seksuaalista itsetuntoa vaan vertailee vanhoihin tai muistelee kaiholla menneitä toisen kuullen tai edes mielessään. Niin kertoohan se ainakin siitä, että ei ole sitoutunut nykyiseen tai tarvitsee sitä jotenkin lannistaa tai saada se tuntemaan mustasukkaisuutta tai riittämättömyyttä. Hyvä kumppani haluaa ja pyrkii vahvistamaan kumppanin seksuaalista itsetuntoa, luottamusta ja että hän voi kokea itsensä halutuksi ja riittäväksi. Ei arvostele vaan arvostaa ja rohkaisee. Yleensä tämmöinen käytös kertoo arvostelijan ja vertailijan omasta huonosta itsetunnosta ja keskenkasvuisuudesta.
Luonto on naisen tehnyt sellaiseksi. Jos vanha oli parempi, hän vertaa siihen aina. Ja on aina valmis, jos parempi sattuu kohdalle. Entisen elämän kokemus on osoittanut, nainen kuin nainen on puhuttavissa sänkyyn jos hiukankin on siunaantunut ulkomuotoa ja puhelahjoja. Siinä ei sillon sormus sormessa tai kotona odottava ukko ja lapset merkitse mitään. Juuri siksi en luota naisiin, edes vaimooni, koska tiedän kuinka helppoa pikkareihin on päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok että nainen tai mies omaa hyvin värikkään seksihistorian mutta jumalauta se ei ole ok että sillä ruvetaan kehuskelemaan ja melkein koko kaupunki tietää kumppanin värkin paremmin kuin puoliso itse.
Se on ok jos mies on ollut ahkera. Se ei jumalauta ole ok, jos nainen on käyttäytynyt niin. Se ei todellakaan ole ok. Sellaista naista ei kukaan vaimokseen ota, ainakaan tervejärkinen mies.
Reteily on typerintä mitä kukaan voi tehdä. Sitä ei tee edes miehet keskenään, vaikka naiset niin luulee.
Naiset on toki hanakoita puolustautumaan, jos ovat jaelleet helposti. Muka kivikautista suhtautumista ja nykynainen ja niin edelleen. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että helppo mikä helppo. Kuka sellaiseen viitsii vakavasti ryhtyä. Baarista huvikseen hotellihuoneeseen. Siksi on hyvä että niitäkin on.
kyllä se nainenkin tarvitsee harjoitusta että tietää miten pitää miestä hyvänä. vaikka itse en kovin kauan kestä jos olen päällä niin naisen ottaessa ohjat saatan jopa ruveta taistelemaan pilkkimistä vastaan ja joudun fantasioimaan että tulen. ja jos ihan tarkkoja ollaan niin löysiän naisia ja miehiä millä miljoona eri kumppania on aina paha juttu. miljoona seksi kertaa kourallisen kanssa on toinen asia ja samalla tavalla naisetkin sortuvat humalapäissään hetken huumaan niinkuin miehetkin
Humalapäissään sitä sortuu mies jos toinenkin. Mutta naiselle se vain ei ole sopivaa. Siksi en käy baareissa. Kun miesten kesken ryypätään, niin jossain mökillä tai veneellä tms. Ei baarissa. Ja miksi sitä varattu ihminen edes lähtisi seksiseuranhakupaikkoihin?
Se aika oli ja meni (onneksi), siitä jäi käteen lukuisia kokemuksia, hyviä, huonoja, sinkkuja, varattuja, eronneita laidasta laitaan. Ei jaksaisi enää. Helvetin kalliiksikin tuli. Yhteistä jokaiselle "saaliille" on se, että nainen on aina valmis sänkyyn, kun osaa oikein kohdella ja käsitellä. Harvalukuinen on se hieno, upea naislaji joka ei ole helposti höpsötettävissä sänkyyn. Eli se, jolla on historia kunnossa, ja johon voi luottaa.
Näitten nössöjen naisia olen paneskellu laivoilla, hotelleissa, tansseissa.. aina oon kattonu, että ovat parisuhteessa ja sitten toimex. 86 kaatoo alla, enkä lopeta.
Tuntuu että pitää vastata kun oma tilanteeni on kaivanut todella pahasti. Alussa puhuttiin ettei hauta tietää toistemme historiasta. Siitä on seurannut että pikkuhiljaa on paljastunut monia yhteisiä tuttuja, joiden kanssa hän on ollut ja olen joutunut jopa kaveeraamaan tietämättäni. Tähän "kerhoon" kuuluu paljon sellaisia varattuja tunnettuja hahmoja. Periaatteessa lista on kaikista sellaisista seikkailuista mitä en haluaisi vaimoltani. Rantaloma irtosuhteet etelässä, bändäri kokemukset(tiedätte mitä tarkoitan), varatut kuubalaiset yms. On tullut todella kusetettu olo ja tuntuu että kaikki tietää jotain mitä minä en.
Kymmeneen vuoteen mahtuu monia uusia tarinoita ja olen yrittänyt sanoa että puhu nyt kaikki sitten, koska pahemmalta tuntuu kun entisiä panoja tipahtelee koko ajan yllättäen ja koko mielikuva hänestä murtuu. On alkanut tuntua siltä että kertois nyt kaikki sitten samantien, ja eniten on alkanut kalvaa epäilys pettämisestä. Muutamia kertoja on akku yllättäen aina loppunut baarissa ja on herätty kavereilta, tai raahattu "sukulaisia" mökin saunaan. Puhelimen ja selaimen historia aina tyhjennetään huolellisesti. Hän tosin ensimmäisen kerran itse tutki puhelimeni. Seksi on himmunut aivan naurettavalle tasolle, ja aina tuntuu että suorittaisi toimenpiteen nukkuvaan lahnaan. Kertokaa mulle myös miten parin kuukauden sisäänkin voi hänen tavara mennä sellaiseksi ettei laitoja tunne. Tietääkseni omani ei ole surkastunut kuitenkaan (nauru). Tuntuu olo lähinnä elättäjältä ja maksujen maksajalta.
Olo on oikeasti paha joten kaikki ilkkujat voivat mennä itseensä. Tuntuu oikeasti pahalta kun on lapsiakin ja tunnelin päässä näkyy vain umpikuja. Jos joku nyt puhuu vaikka huonosta omatunnosta niin kaipaisin vinkkejä kuinka siitä päästä eroon enkä syyttelyä kiitos.
ei nimimerkkiä kirjoitti:
Tuntuu että pitää vastata kun oma tilanteeni on kaivanut todella pahasti. Alussa puhuttiin ettei hauta tietää toistemme historiasta. Siitä on seurannut että pikkuhiljaa on paljastunut monia yhteisiä tuttuja, joiden kanssa hän on ollut ja olen joutunut jopa kaveeraamaan tietämättäni. Tähän "kerhoon" kuuluu paljon sellaisia varattuja tunnettuja hahmoja. Periaatteessa lista on kaikista sellaisista seikkailuista mitä en haluaisi vaimoltani. Rantaloma irtosuhteet etelässä, bändäri kokemukset(tiedätte mitä tarkoitan), varatut kuubalaiset yms. On tullut todella kusetettu olo ja tuntuu että kaikki tietää jotain mitä minä en.
Kymmeneen vuoteen mahtuu monia uusia tarinoita ja olen yrittänyt sanoa että puhu nyt kaikki sitten, koska pahemmalta tuntuu kun entisiä panoja tipahtelee koko ajan yllättäen ja koko mielikuva hänestä murtuu. On alkanut tuntua siltä että kertois nyt kaikki sitten samantien, ja eniten on alkanut kalvaa epäilys pettämisestä. Muutamia kertoja on akku yllättäen aina loppunut baarissa ja on herätty kavereilta, tai raahattu "sukulaisia" mökin saunaan. Puhelimen ja selaimen historia aina tyhjennetään huolellisesti. Hän tosin ensimmäisen kerran itse tutki puhelimeni. Seksi on himmunut aivan naurettavalle tasolle, ja aina tuntuu että suorittaisi toimenpiteen nukkuvaan lahnaan. Kertokaa mulle myös miten parin kuukauden sisäänkin voi hänen tavara mennä sellaiseksi ettei laitoja tunne. Tietääkseni omani ei ole surkastunut kuitenkaan (nauru). Tuntuu olo lähinnä elättäjältä ja maksujen maksajalta.
Olo on oikeasti paha joten kaikki ilkkujat voivat mennä itseensä. Tuntuu oikeasti pahalta kun on lapsiakin ja tunnelin päässä näkyy vain umpikuja. Jos joku nyt puhuu vaikka huonosta omatunnosta niin kaipaisin vinkkejä kuinka siitä päästä eroon enkä syyttelyä kiitos.
No erolla tietysti, et millään muulla saa mielialaasi, itsetuntoasi ikinä enää kohennettua. Lapset selviää kyllä siitä.
Tuohan on aivan päivänselvä keissi, ei vähintäkään epäilystä etteikö pettäisi. Onhan tuo provo? Jos ei ole niin herää jo, ja jätä tuommoinen roskanainen. Oikeesti. Eikä tämä ole ilkkumista.
Mene testeihin myös, ties mitä olisi tartuttanut sinuun, vaikka ei ole oireita.
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Minusta tuntuu siltä, että ehkäpä vaimosi haluaa syystä tai toisesta herättää huomiosi. En usko että hän haluaa satuttaa sinua. Ehkäpä et
Ole tilanteessa läsnä.. Kerrotko sinä vaimollesi kuinka ihana ja kaunis hän on ja kuinka paljon haluat häntä? Luulen että vaimosi kerjää huomiotasi, eikä sitten keksi muutakaan keinoa kuin kertoa joku tuollainen juttu.. Hän myös haluaa tehdä sinusta hiukan mustasukkaisen, ettet pitäisi häntä itsestään selvyytenä. Tiedän, koska olen toiminut samoin.
Olet sitten ollut todellinen idiootti, jos olet toiminut noin haluamatta satuttaa. Todennäköisemmin valehtelet edelleen itsellesikin, ettetkö muka halunnut.
Kiitos vastauksesta, ei valitettavasti ollut provo. Pitää alkaa miettimään vakavissaan.
Mitä tulee tuohon huomionhakuisuuteen, arvostan vastausta ja näkemystä. Jotenkin en enää ole "pelituulella" ja en osaa tuohon leikkiin mennä, mutta kokeilen sitä koska annoit neuvon.
Seurustelin joskus tuollaisen "kokeneen" naisen kanssa. Kyrpi kyllä kun puhui entisistä panoistaan, lähinnä tilanteessa jossa ehdotin jotain uutta juttua makuuhuoneessa, niin vastaus oli yleensä tasoa "ei ku mä kokeilin sitä joskus semmosen ja semmosen ukon kanssa, ei oo mun juttu/olen jo kokeillut/emmää ku tulee se ja se mieleen jne". Nii saatana, minun kanssa kelpasi oikein sellaiset kunnon perheenäidin pimeässä lähetyssaarnaajat. Meni maku seksiin koko naisen kanssa. Isäähän se minusta koitti pojalleen saada ja uutta lasta, kun oli löytänyt "isämateriaalia". Arvatkaa kiinnstiko alkaa jämäpalaksi kun se oli ensin rietastellut sen 15 vuotta ja oli aika ns. Rauhoittua? Eli kuolettaa kokeileva seksuaalisuus. No eipä kiinnostanut.
Kuulostaa tutulta. Useammankin naisen kanssa kuullut näitä tarinoita. Joskus heti seksin jälkeen. Kuten aiemmin sanottu se heikko itsetunto sielä taustalla. Kyl se hetken vie kun niistä ajatuksista eroon pääsee. Pahimmassa tapauksessa koko homma voi johtaa siihen, että arvostus omaa kumppania kohtaa katoaa ja ehkä tulee vielä hairahduttua petoksen tielle.
ei nimimerkkiä kirjoitti:
Elämäsi helpottuu sillä hetkellä, kun sisäistät sen karun tosiasian, että mies on naisella aina "varalla". Jos sattuu osumaan parempi kohdalle, saa vanha lähteä. Luonto on naisen luonut sellaiseksi, ettei sitä kiinnosta kuin kallis ja kiiltävä. Miehellä on 3 ominaisuutta, joista kokonaisuus rakentuu : ulkonäkö, varallisuus ja iso aisa. Jos näistä joku ei ole "balanssissa", niin kokonaisuus ei ole täydellinen, ja tutka jää niin sanotusti päälle. Toki noiden ominaisuuksien suhde vaihtelee, toinen voi kompensoida toisen puutetta, mutta vain tiettyyn rajaan asti.
Aiemminkin on todettu, että nainen kuin nainen on höpsötettävissä sänkyyn, jos on siunaantunut puhelahjojen lisäksi ulkonäköäkin. Varsinkin jos ämmä on alkoholia ottanut.
Ei nyt varmaan paljoa sinun murhettasi auttanut nyt heti, mutta ei muutakuin päätä pystyyn ja baanalle !!!
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus tuollaisen "kokeneen" naisen kanssa. Kyrpi kyllä kun puhui entisistä panoistaan, lähinnä tilanteessa jossa ehdotin jotain uutta juttua makuuhuoneessa, niin vastaus oli yleensä tasoa "ei ku mä kokeilin sitä joskus semmosen ja semmosen ukon kanssa, ei oo mun juttu/olen jo kokeillut/emmää ku tulee se ja se mieleen jne". Nii saatana, minun kanssa kelpasi oikein sellaiset kunnon perheenäidin pimeässä lähetyssaarnaajat. Meni maku seksiin koko naisen kanssa. Isäähän se minusta koitti pojalleen saada ja uutta lasta, kun oli löytänyt "isämateriaalia". Arvatkaa kiinnstiko alkaa jämäpalaksi kun se oli ensin rietastellut sen 15 vuotta ja oli aika ns. Rauhoittua? Eli kuolettaa kokeileva seksuaalisuus. No eipä kiinnostanut.
Onneksi näytti millainen oikeasti on ennen kuin sitouduit. Säälin tosiaan niitä miehiä jolle selviää vasta avioitumisen/lasten jälkeen naisen oikea luonne, tai oikeastaan petollinen suunnitelma ja asenne miestä kohtaan. Niin monta kauhutarinaa olen kuullut, että tästä on tullut yksi pahimmista painajaisistani seurustelun suhteen. Sitoutua lutkaan, joka sekstailee kuin nunna. Siis minun kanssa, muihin miehiin panosti kyllä. Teen kaikkeni, ettei niin kävisi.
Nuorempana luulin, että naisilla on jotenkin automaattisesti parempi tunneäly ja empatia kun miehillä, koska he sitä itse niin useasti väittävät.
Vanhempana olen oppinut, että se on yleensä katteetonta omakehua. Ei naisilla sen enempää tunneälyä tai empatiaa ole kuin miehilläkään. Suurempi suu vain. Tämäkin tarina vain vahvistaa tätä käsitystä.
Mistä näitä säälittäviä miehiä kasvaa? Toinen ryhmä on isättömät moottoripyöräjengiläiset. Isän kaipuuta täytetään hengailemalla kerholla ja isottelemalla kylillä.
Tuollaiset ovat kivaa vaimo matskua, toiset ovat taka-aasialaisia epätoivosia (voi verrata naapurin kakaraan).
Riippuu kummalla ollut enemmän savannilla toimimtaa, sanoo sitten viimeisen sanan?
Tytöt hoi, jakakaa vaan römpsää!
Minulle paljastui 10 vuoden avioliiton jälkeen, että vaimon entisellä on ollut joku järjettömän kokoinen kyrpähirviö. Asia paljastui vahingossa mahdollisimman nololla tavalla. Oli vieraita, olimme hiukan päihtyneitä koko porukka, juttu vähän levotonta, kun vaimon ystävätär jostain sai yhtäkkiä päähänsä tämän metrimelan ja alkoi sitä kikattelemaan. Olin ensin että mitä vittua, kunnes valkeni, että tietäähän se minunkin mitat perkele !! No, paljastui siinä kaksikin asiaa, meinaan metrimelan olemassaolo ja mitat.
Sen verran suivaannutti, että jätin vieraamme ja vaimon siihen tyhjentämään valkoviinipönikkää ja läksin itse lähikapakkaan fillarilla sanomatta sanaakaan, ei sillä hetkellä tuntunut ihan siltä, että olisi jaksanut vieraiden kanssa seurustella. Eikä sen jälkeen ole tuntunut ihan siltä, että viitsisi vaimoakaan panna. Vittu 10 vuotta nauranu kaverinsa kanssa minua ja verrannu siihen panomieheen ja silti on tehty lapsetkin. Haluttaa toki, mutta ei saatana ilkeä edes enää. Ja vaimo haluaa kiivetä aisalle yhtämittaa, niin vittuillakseen kai sitäkin tekee. Ei ainakaan hyvän panon takia. Sen verran suuri on se kokoero. Eniten vituttaa kuitenkin ehkä se, että vaimo koittaa lässyttää, ettei sillä mitään väliä ole jne blaablaablaa. Kun sain kuitenkin nyhdettyä irti sen, ettei se paneminen nyt jokakerta mitään taivaallista voi olla ! No ei vittu varmaan, jos on aikasemmin saanut puolet isompaa !! Tyhmänäkö pitää saatana.
Niin kyllä se ystävätär tiesi ihan muistakin kuin keskinäisitsä tarinoinnista ne mitat. Oli kuulemma käynyt panemassa kun oli ero tullut vaimoni kanssa. Ystävänsä, eli vaimoni luvalla. Ihan kuulemma sen takia, ettei ollut koskaan niin isoa saanu, eikä kuulemma sen jälkeenkään. Näin kertoi. Ja tämän oma mies istu pöydässä koko ajan sanomatta sanaakaan, mussutti ribsejä ja kittas kaljaa. Siinä vedettiin meikäläisen elämästä 10 parasta vuotta suoraan viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut sitten neitsytvaimon.
riemu
idiootti
Vierailija kirjoitti:
Minulle paljastui 10 vuoden avioliiton jälkeen, että vaimon entisellä on ollut joku järjettömän kokoinen kyrpähirviö. Asia paljastui vahingossa mahdollisimman nololla tavalla. Oli vieraita, olimme hiukan päihtyneitä koko porukka, juttu vähän levotonta, kun vaimon ystävätär jostain sai yhtäkkiä päähänsä tämän metrimelan ja alkoi sitä kikattelemaan. Olin ensin että mitä vittua, kunnes valkeni, että tietäähän se minunkin mitat perkele !! No, paljastui siinä kaksikin asiaa, meinaan metrimelan olemassaolo ja mitat.
Sen verran suivaannutti, että jätin vieraamme ja vaimon siihen tyhjentämään valkoviinipönikkää ja läksin itse lähikapakkaan fillarilla sanomatta sanaakaan, ei sillä hetkellä tuntunut ihan siltä, että olisi jaksanut vieraiden kanssa seurustella. Eikä sen jälkeen ole tuntunut ihan siltä, että viitsisi vaimoakaan panna. Vittu 10 vuotta nauranu kaverinsa kanssa minua ja verrannu siihen panomieheen ja silti on tehty lapsetkin. Haluttaa toki, mutta ei saatana ilkeä edes enää. Ja vaimo haluaa kiivetä aisalle yhtämittaa, niin vittuillakseen kai sitäkin tekee. Ei ainakaan hyvän panon takia. Sen verran suuri on se kokoero. Eniten vituttaa kuitenkin ehkä se, että vaimo koittaa lässyttää, ettei sillä mitään väliä ole jne blaablaablaa. Kun sain kuitenkin nyhdettyä irti sen, ettei se paneminen nyt jokakerta mitään taivaallista voi olla ! No ei vittu varmaan, jos on aikasemmin saanut puolet isompaa !! Tyhmänäkö pitää saatana.
Niin kyllä se ystävätär tiesi ihan muistakin kuin keskinäisitsä tarinoinnista ne mitat. Oli kuulemma käynyt panemassa kun oli ero tullut vaimoni kanssa. Ystävänsä, eli vaimoni luvalla. Ihan kuulemma sen takia, ettei ollut koskaan niin isoa saanu, eikä kuulemma sen jälkeenkään. Näin kertoi. Ja tämän oma mies istu pöydässä koko ajan sanomatta sanaakaan, mussutti ribsejä ja kittas kaljaa. Siinä vedettiin meikäläisen elämästä 10 parasta vuotta suoraan viemäristä alas.
Itsehän lähtisin ja saattaisin näiden wt-paskojen tarinan suuremman yleisön tietoon. Ei mies voi elää nöyryytettynä. Parempi vaikka taivasalla kuin tossun alla jne.
T. mies
AP:n kannattaisi vaan dumpata tuollainen vaimo saman tien. Kysy ap itseltäsi yksi asia: onko vaimosi täysin sosiaalisesti pihalla oleva autisti? Jos ei, niin hän on todella kiero ja julma otus, joka kannattaa heittää elämästä pois kuin leppäkeihäs. Ja ei todellakaan kiltisti, vaan mahdollisimman tylysti.
Se on ok jos mies on ollut ahkera. Se ei jumalauta ole ok, jos nainen on käyttäytynyt niin. Se ei todellakaan ole ok. Sellaista naista ei kukaan vaimokseen ota, ainakaan tervejärkinen mies.
Reteily on typerintä mitä kukaan voi tehdä. Sitä ei tee edes miehet keskenään, vaikka naiset niin luulee.
Naiset on toki hanakoita puolustautumaan, jos ovat jaelleet helposti. Muka kivikautista suhtautumista ja nykynainen ja niin edelleen. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että helppo mikä helppo. Kuka sellaiseen viitsii vakavasti ryhtyä. Baarista huvikseen hotellihuoneeseen. Siksi on hyvä että niitäkin on.