Vaimon entiset seksiseikkailut masentaa
Vaimolla on jostain ihmeen syystä välillä tarve kertoa vanhoista hoidoistaan, mikä ärsyttää meikäläistä aika runsaasti. Aina kun hän aloittaa "mullakin oli kerran varatun miehen kanssa semmoinen vuoden mittainen pelkkä panosuhde..." niin pyydän häntä lopettamaan mutta vahinko on jo tapahtunut. Hän on myös kertonut että on ollut kolmen kimpassa ystävänsä ja tämän miehen kanssa, kyseessä oli ko. miehen hartaan toiveen toteutus. Ja vaimo myönsi että "tuntui oudolta panna sen kanssa kun sen vaimo oli siinä vieressä alasti". Ja taas toivon että älä nyt vittu kerro vanhoja juttujasi.
Annas olla jos itse sanallakaan mainitsen jonkun exän, niin siitä kyllä suututaan ja mökötetään ja kuittaillaan, mutta hän saa kertoa että on ollut ennen minua suoraan sanoen ihan täysi huora. Ja tottakai sain tietää näistä vasta kun olemme naimisissa.
Minulle on ihan sama mitä hän on tehnyt ennen minua, mutta onko ihan pakko kertoa niitä minulle??? Kiva tässä nytkin sieluni silmin miettiä kuinka tämä ko. kimppamies panee häntä takaapäin samalla kun vaimoni nuolee sen ystävänsä alapäätä. Pthyi. Ja sitten vielä sanoo päälle että kokeili sitä vaan sen yhden kerran, ei ollut hänen juttunsa. Mutta piti kuitenkin kertoa??? Voi v-u.
Olen luvalla sanoen näistä hirveissä traumoissa. Esim. pelkkä ajatuskin jostain kolmen tai useamman kimpasta saa nykyään oksennusrefleksin aikaan. Ja tässä samalla voin vain arvailla mitä kaikkea hän on tehnyt mistä ei ole edes kertonut, kun aina joudun painottamaan että EN HALUA KUULLA.
En tiedä olenko vain ahdasmielinen, mutta minua loukkaa nämä jutut ihan suunnattomasti. Meillä on hyvinkin toimiva seksielämä, mutta näistä jutuista on oikeasti jäänyt traumoja joista en pääse yli. Kellään mielipiteitä?
Kommentit (123)
Sama tilanne. Nyt onneksi lapset tehty ja otin eron, niin voin heilastella tai olla heilastelematta aivan kuin lystää. Oli vähän samanlainen tilanne, että oma eksä oli kans aika "roskainen" taustaltaan. Ei tämä toki täysin ratkaiseva syy eroon ollut mutta kyllähän se häiritsi. Nyt sitten uusi suhde huomattavasti laadukkaamman ja fiksumman ihmisen kanssa, mutta en todellakaan ole naimisiin menossa tai yhteen muuttamassa. Suhtaudun tähän juttuun henkisesti paljon kevyemmin kuin aiempaan suhteeseen ja oma ura ja lapset menee ykkösenä. Ehkä jos joskus oikeasti tapaisi sellaisen viimeisen päälle henkisesti ja fyysisesti kauniin naisen, niin voisin harkita paljon vakavampaa suhdetta. Mutta kyllähän nää tinderit jne. ja nykyiset arvot pilaavat ihmiset.
Kannattaa lähteä suhteesta, jos siinä ahdistaa olla. Tosi loukkaavaa puhetta puolisolta aloittajan tapauksessa. Itse lähdin tuollaisesta suhteesta ja elämänlaatu ja oma itsekunnioitus parani huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti on suhteessa tai kumppanissa jotain pielessä jos hän ei pyri vahvistamaan sen hetkisen kumppaninsa seksuaalista itsetuntoa vaan vertailee vanhoihin tai muistelee kaiholla menneitä toisen kuullen tai edes mielessään. Niin kertoohan se ainakin siitä, että ei ole sitoutunut nykyiseen tai tarvitsee sitä jotenkin lannistaa tai saada se tuntemaan mustasukkaisuutta tai riittämättömyyttä. Hyvä kumppani haluaa ja pyrkii vahvistamaan kumppanin seksuaalista itsetuntoa, luottamusta ja että hän voi kokea itsensä halutuksi ja riittäväksi. Ei arvostele vaan arvostaa ja rohkaisee. Yleensä tämmöinen käytös kertoo arvostelijan ja vertailijan omasta huonosta itsetunnosta ja keskenkasvuisuudesta.
No tämä. Kyllä tätäkin palstaa lukiessa on tullut ihan hämmentynyt olo että eikö se todella muille ole näin selvää.
Mä olen aina kehunut puolisoani ja pitänyt kunnia-asianani sitä, että meidän kahden väliset asiat jää meidän kahden välisiksi. Mulla on kaksi edellistä suhdetta häntä edeltävältä ajalta, mutta en minä niistä puuhailuista mitään enää oikeastaan muista - enkä varsinkaan muistele, nyt ainakaan hänelle!
Kokemus on myös osoittanut, että kokeilunhalu makkarin puolella vain lisääntyy vuosi vuodelta, kun molemmat kokevat riittävästi hyväksytyksi tulemisen tunnetta. Tunteeseen liittyy oleellisesti se, että ei todellakaan tule vertailluksi kehenkään muuhun.
Ap:n puoliso vaikuttaa erittäin heikkoitsetuntoiselta (=paljon irtosuhteita joita pitää ääneen retostella) ja paradoksaalisesti kyllä sellaiselta joka pelkää kuollakseen hylätyksi tulemista. Hän oikeastaan toteuttaa tätä hylätyksi tulemisen pelkoaan niin että suorastaan ajaa puolisonsa tiehensä. Näin hänen kaaoksesta turvaa etsivät aivonsa pääsevät haluamaansa lopputulokseen: "No niin, minähän sanoin että tässä kävisi näin. Tuokin jätti sinut."
En tiedä mikä tilanne enää on, mutta ap:lle sanoisin saman kuin kenelle tahansa: puolisosi käytös on erittäin rumaa henkistä vallankäyttöä, liippaa läheltä jo henkistä väkivaltaa. Hän haluaa saada sinulle tahallaan aikaan pahan olon. Jos puolisosi ei suostu radikaalisti muuttamaan käytöstään, en näe muuta vaihtoehtoa kuin eron.
Tässä on nyt tapahtunut paha virhe.
Kyllähän tuollaisten naisten kanssa voi hauskaa pitää.
Mutta eihän h*oraa nyt vihille viedä.
Tässä on se ero, että puolisosi tuskin retostelee seksikokemuksillaan. Se, miten asioista puhuu, merkkaa paljon. Kaikilla meillä on menneisyys, mutta sellaista lorttomaista roskaista käytöstä ei aikuisilta ihmisiltä tarvitse sietää.
En koskaan kerro Naiselleni jotta on noin 200 Naista jo alla, kymmenien vuosien aikana. Ihmettelee kyllä kuinka olen taitava ja itsevarma seksin saralla.. 😋
Jos tulee mieleen kertoilla jotakin tilanteita, niin olen sitten kertonut tyylillä ""..jotta eräs tuttava kerran xxx" jolloin saan kertoa tarinan ilman jotta hänellä mustasukkaisuus nostaa päätään. En kyllä ole itsekkään koskaan kysellyt historiastaan ja en haluaisi kuullakkaan. Pääasia on jotta haluamme nyt olla keskenämme ja käyttää kaikkea oppimaamme toisiimme.
Miten AP, oletko sanonut ihan suoraan, jotta ei tunnu hyvälle kuulla noista? ..ja jotta jos hänkään ei halua kuulla Sinun vastaavista kokemuksista, niin jos ajattelisi itseään sijaasi kun haluttaa kertoa seuraava kokemus?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kerro Naiselleni jotta on noin 200 Naista jo alla, kymmenien vuosien aikana. Ihmettelee kyllä kuinka olen taitava ja itsevarma seksin saralla.. 😋
Jos tulee mieleen kertoilla jotakin tilanteita, niin olen sitten kertonut tyylillä ""..jotta eräs tuttava kerran xxx" jolloin saan kertoa tarinan ilman jotta hänellä mustasukkaisuus nostaa päätään. En kyllä ole itsekkään koskaan kysellyt historiastaan ja en haluaisi kuullakkaan. Pääasia on jotta haluamme nyt olla keskenämme ja käyttää kaikkea oppimaamme toisiimme.
Miten AP, oletko sanonut ihan suoraan, jotta ei tunnu hyvälle kuulla noista? ..ja jotta jos hänkään ei halua kuulla Sinun vastaavista kokemuksista, niin jos ajattelisi itseään sijaasi kun haluttaa kertoa seuraava kokemus?
Mitä luulet onko ap vastaamassa kun alotti ketjun 2014
Jos sulla on 200 "naista alla" miten luulet, että se tekee susta hyvän ja itsevarman sängyssä?
Eipä se naisesta maksullista tee, jos on halunnut kokeilla rajojaan ennen avioliittoa. Tekeväthän miehetkin ihan kaikkea ja jopa maksavat seksistä likaisten maksullisten kanssa. Koska päästään tästä Madonna-vaatimuksesta eroon? Naiset saavat tehdä mitä lystäävät.
Kysymys kuuluu, miksi et vedä rajaa ja sano että riittää, et halua kuulla enää ja se ei tunnu sinusta mukavalta?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on 200 "naista alla" miten luulet, että se tekee susta hyvän ja itsevarman sängyssä?
Ehkä se, että niistä 137 muistaa minua joulukortilla ja 85 laittaa kuukausittain rahaa tililleni.
Kosintapyyntöjä en viitsi tähän edes laittaa...
Onnea yhteiseen eloon naisnarsistin kanssa. Siitä elvistelystä ei tule sanomallakaan loppua.
En tiedä, mutta omassa elämässäni tuli vaimon nuoruuden panot vastaan työelämässäni. Asiakkaaksi tuli hänen hoitonsa, joka kertoi miten oli jyystänyt häntä. Kertoi myös paikat missä hommat hoidettiin. Asiakas ei tiennyt, että olin hänen hoitonsa kanssa naimisissa. Hän paljasti myös muutkin jätkät, jotka oli häntä nainut. Kertoi, että sai jyystää, kun tulpatonta mopoa. Kerroin siitä vaimolleni ja hän meinasi saada shokin, kun kaikki paljastui. Vaimo olikin susi lampaan vaatteissa. Saatana, kun vituttaa kui pientä oravaa. Niin hertainen vaimo, jumalauta mikä perseen jakaja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta omassa elämässäni tuli vaimon nuoruuden panot vastaan työelämässäni. Asiakkaaksi tuli hänen hoitonsa, joka kertoi miten oli jyystänyt häntä. Kertoi myös paikat missä hommat hoidettiin. Asiakas ei tiennyt, että olin hänen hoitonsa kanssa naimisissa. Hän paljasti myös muutkin jätkät, jotka oli häntä nainut. Kertoi, että sai jyystää, kun tulpatonta mopoa. Kerroin siitä vaimolleni ja hän meinasi saada shokin, kun kaikki paljastui. Vaimo olikin susi lampaan vaatteissa. Saatana, kun vituttaa kui pientä oravaa. Niin hertainen vaimo, jumalauta mikä perseen jakaja.
Millaisessa työpaikassa asiakas jakaa nuoruutensa seksitarinoita työntekijälle?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt tapahtunut paha virhe.
Kyllähän tuollaisten naisten kanssa voi hauskaa pitää.
Mutta eihän h*oraa nyt vihille viedä.
h-uorittelet ihmistä jonka kanssa pidät hauskaa, vaikka olet siis hänen kanssaan samalla tasolla, kakkoslaatua itsekin. Kannataisiko elää kuten saarnaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä kenties pienen paikkakunnan autokorjaamolla? En keksi mitään muuta paikkaa missä tämä absurdi sepustus olisi voinut tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Menneet on menneitä, mitä niistä, hauskaahan se on pitänyt nuorena, on ainakin seksistä kiinnostunut eikö mikään haluton pihtari. Sellaisenko haluaisit.
Kokemattomia naisia on vaikea nykyisin löytää. Siksi olen jäänyt naimattomaksi mieheksi. En halua viemäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle aviomiehenä vaimon kokemukset muista miehistä ovat rikkautta. Luojan kiitos en mennyt naimisiin tyhmän neitsyen, vaan aikuisen viisaan eroottista elämää kokeneen naisen kanssa. Sitä aarretta on vaalittu avioliitonkin aikana. Kuinka ilahdunkaan ajatuksesta vaimosta ilkialastomana ojentelemassa sängyllä yhtä alastoman vieraan miehen vierellä. Olen tämän suonut hänelle silloin kun tunteet ja kemiat yhteen sopivat. Olen kokenut että tällaisten tapaamisten, intohimoisten yhdyntöjen lämpö ja läheisyys välittyy myös minulle. Mitä tarjoaa ystävystyminen vaimon kumppaniin, sitä en tässä avaa.
Tarjoaako melaa peppuun?
Miksi pitää sitä vaimoa, jos haluat enemmän sitä bullin munaa?
Raskas reppu on. Samaa se on pettämiset ja hylkäämiset. Ei ne ole naurun asioita. Anteeksi pitäisi pystyä antamaan ja unohtamaan. Ehkä tuo vielä joskus helpottaa.
Edellisen kans vaimo oli ottanut jopa perseestä suuhun, hieman korpeaa kun muuttunut siveyden sipuliksi.
Minulle aviomiehenä vaimon kokemukset muista miehistä ovat rikkautta. Luojan kiitos en mennyt naimisiin tyhmän neitsyen, vaan aikuisen viisaan eroottista elämää kokeneen naisen kanssa. Sitä aarretta on vaalittu avioliitonkin aikana. Kuinka ilahdunkaan ajatuksesta vaimosta ilkialastomana ojentelemassa sängyllä yhtä alastoman vieraan miehen vierellä. Olen tämän suonut hänelle silloin kun tunteet ja kemiat yhteen sopivat. Olen kokenut että tällaisten tapaamisten, intohimoisten yhdyntöjen lämpö ja läheisyys välittyy myös minulle. Mitä tarjoaa ystävystyminen vaimon kumppaniin, sitä en tässä avaa.