Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon entiset seksiseikkailut masentaa

Vierailija
09.09.2014 |

Vaimolla on jostain ihmeen syystä välillä tarve kertoa vanhoista hoidoistaan, mikä ärsyttää meikäläistä aika runsaasti. Aina kun hän aloittaa "mullakin oli kerran varatun miehen kanssa semmoinen vuoden mittainen pelkkä panosuhde..." niin pyydän häntä lopettamaan mutta vahinko on jo tapahtunut. Hän on myös kertonut että on ollut kolmen kimpassa ystävänsä ja tämän miehen kanssa, kyseessä oli ko. miehen hartaan toiveen toteutus. Ja vaimo myönsi että "tuntui oudolta panna sen kanssa kun sen vaimo oli siinä vieressä alasti". Ja taas toivon että älä nyt vittu kerro vanhoja juttujasi.

Annas olla jos itse sanallakaan mainitsen jonkun exän, niin siitä kyllä suututaan ja mökötetään ja kuittaillaan, mutta hän saa kertoa että on ollut ennen minua suoraan sanoen ihan täysi huora. Ja tottakai sain tietää näistä vasta kun olemme naimisissa.

Minulle on ihan sama mitä hän on tehnyt ennen minua, mutta onko ihan pakko kertoa niitä minulle??? Kiva tässä nytkin sieluni silmin miettiä kuinka tämä ko. kimppamies panee häntä takaapäin samalla kun vaimoni nuolee sen ystävänsä alapäätä. Pthyi. Ja sitten vielä sanoo päälle että kokeili sitä vaan sen yhden kerran, ei ollut hänen juttunsa. Mutta piti kuitenkin kertoa??? Voi v-u.

Olen luvalla sanoen näistä hirveissä traumoissa. Esim. pelkkä ajatuskin jostain kolmen tai useamman kimpasta saa nykyään oksennusrefleksin aikaan. Ja tässä samalla voin vain arvailla mitä kaikkea hän on tehnyt mistä ei ole edes kertonut, kun aina joudun painottamaan että EN HALUA KUULLA.

En tiedä olenko vain ahdasmielinen, mutta minua loukkaa nämä jutut ihan suunnattomasti. Meillä on hyvinkin toimiva seksielämä, mutta näistä jutuista on oikeasti jäänyt traumoja joista en pääse yli. Kellään mielipiteitä?

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle paljastui 10 vuoden avioliiton jälkeen, että vaimon entisellä on ollut joku järjettömän kokoinen kyrpähirviö. Asia paljastui vahingossa mahdollisimman nololla tavalla. Oli vieraita, olimme hiukan päihtyneitä koko porukka, juttu vähän levotonta, kun vaimon ystävätär jostain sai yhtäkkiä päähänsä tämän metrimelan ja alkoi sitä kikattelemaan. Olin ensin että mitä vittua, kunnes valkeni, että tietäähän se minunkin mitat perkele !! No, paljastui siinä kaksikin asiaa, meinaan metrimelan olemassaolo ja mitat.

Sen verran suivaannutti, että jätin vieraamme ja vaimon siihen tyhjentämään valkoviinipönikkää ja läksin itse lähikapakkaan fillarilla sanomatta sanaakaan, ei sillä hetkellä tuntunut ihan siltä, että olisi jaksanut vieraiden kanssa seurustella. Eikä sen jälkeen ole tuntunut ihan siltä, että viitsisi vaimoakaan panna. Vittu 10 vuotta nauranu kaverinsa kanssa minua ja verrannu siihen panomieheen ja silti on tehty lapsetkin. Haluttaa toki, mutta ei saatana ilkeä edes enää. Ja vaimo haluaa kiivetä aisalle yhtämittaa, niin vittuillakseen kai sitäkin tekee. Ei ainakaan hyvän panon takia. Sen verran suuri on se kokoero. Eniten vituttaa kuitenkin ehkä se, että vaimo koittaa lässyttää, ettei sillä mitään väliä ole jne blaablaablaa. Kun sain kuitenkin nyhdettyä irti sen, ettei se paneminen nyt jokakerta mitään taivaallista voi olla ! No ei vittu varmaan, jos on aikasemmin saanut puolet isompaa !! Tyhmänäkö pitää saatana.

Niin kyllä se ystävätär tiesi ihan muistakin kuin keskinäisitsä tarinoinnista ne mitat. Oli kuulemma käynyt panemassa kun oli ero tullut vaimoni kanssa. Ystävänsä, eli vaimoni luvalla. Ihan kuulemma sen takia, ettei ollut koskaan niin isoa saanu, eikä kuulemma sen jälkeenkään. Näin kertoi. Ja tämän oma mies istu pöydässä koko ajan sanomatta sanaakaan, mussutti ribsejä ja kittas kaljaa. Siinä vedettiin meikäläisen elämästä 10 parasta vuotta suoraan viemäristä alas. 

Itsehän lähtisin ja saattaisin näiden wt-paskojen tarinan suuremman yleisön tietoon. Ei mies voi elää nöyryytettynä. Parempi vaikka taivasalla kuin tossun alla jne.

T. mies

Niin jäi sanomatta, että vaimo koitti hädissään vaientaa ystäväänsä koko ajan. Että siitä pisteet kyllä vaimolle. Mutta taisi vaiennusyrityksen perimmäinen syy kuitenkin olla koittaa estää  totuutta pääsemästä esiin.

Vierailija
82/122 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2162 kirjoitti:

Minusta tuntuu siltä, että ehkäpä vaimosi haluaa syystä tai toisesta herättää huomiosi. En usko että hän haluaa satuttaa sinua. Ehkäpä et

Ole tilanteessa läsnä.. Kerrotko sinä vaimollesi kuinka ihana ja kaunis hän on ja kuinka paljon haluat häntä? Luulen että vaimosi kerjää huomiotasi, eikä sitten keksi muutakaan keinoa kuin kertoa joku tuollainen juttu.. Hän myös haluaa tehdä sinusta hiukan mustasukkaisen, ettet pitäisi häntä itsestään selvyytenä. Tiedän, koska olen toiminut samoin.

Täh? Ootko täysin sekaisin? AP:n vaimo ihan varmasti tietää että satuttaa, etenkin kun ne samat tarinat tulee aina vaan uudestaan. Toisekseen, naiset harvoin ovat näistä asioista kauhean pihalla, vaan tietävät kyllä mitä voi sanoa ja mitä ei. Ja vielä paremmin tietävät miten näillä asioilla voi satuttaa toista ja laittaa kaiken vielä toisen syyksi. AP on todennäköisesti pahoin manipuloitu ja tällaisella viestillä kehoitat hanta vaan pysymään manipuloituna ja jopa pyytelemään sitä anteeksi! Antamaan LISÄÄ huomiota kylmälle ja röyhkeälle vaimolle! Voi jeesus. Nyt naiset oma vastuu elämästä. Jos toimitte näin, tiedätte kyllä satuttavanne toista ja ainoa oikea kohtalo sellaiselle naiselle on elämä ilman miestä, ainakin siihen asti kun läksyt on opittu. Todella säälittäviä tällaiset naisten selitykset, miten muka vahingossa satutetaan miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle paljastui 10 vuoden avioliiton jälkeen, että vaimon entisellä on ollut joku järjettömän kokoinen kyrpähirviö. Asia paljastui vahingossa mahdollisimman nololla tavalla. Oli vieraita, olimme hiukan päihtyneitä koko porukka, juttu vähän levotonta, kun vaimon ystävätär jostain sai yhtäkkiä päähänsä tämän metrimelan ja alkoi sitä kikattelemaan. Olin ensin että mitä vittua, kunnes valkeni, että tietäähän se minunkin mitat perkele !! No, paljastui siinä kaksikin asiaa, meinaan metrimelan olemassaolo ja mitat.

Sen verran suivaannutti, että jätin vieraamme ja vaimon siihen tyhjentämään valkoviinipönikkää ja läksin itse lähikapakkaan fillarilla sanomatta sanaakaan, ei sillä hetkellä tuntunut ihan siltä, että olisi jaksanut vieraiden kanssa seurustella. Eikä sen jälkeen ole tuntunut ihan siltä, että viitsisi vaimoakaan panna. Vittu 10 vuotta nauranu kaverinsa kanssa minua ja verrannu siihen panomieheen ja silti on tehty lapsetkin. Haluttaa toki, mutta ei saatana ilkeä edes enää. Ja vaimo haluaa kiivetä aisalle yhtämittaa, niin vittuillakseen kai sitäkin tekee. Ei ainakaan hyvän panon takia. Sen verran suuri on se kokoero. Eniten vituttaa kuitenkin ehkä se, että vaimo koittaa lässyttää, ettei sillä mitään väliä ole jne blaablaablaa. Kun sain kuitenkin nyhdettyä irti sen, ettei se paneminen nyt jokakerta mitään taivaallista voi olla ! No ei vittu varmaan, jos on aikasemmin saanut puolet isompaa !! Tyhmänäkö pitää saatana.

Niin kyllä se ystävätär tiesi ihan muistakin kuin keskinäisitsä tarinoinnista ne mitat. Oli kuulemma käynyt panemassa kun oli ero tullut vaimoni kanssa. Ystävänsä, eli vaimoni luvalla. Ihan kuulemma sen takia, ettei ollut koskaan niin isoa saanu, eikä kuulemma sen jälkeenkään. Näin kertoi. Ja tämän oma mies istu pöydässä koko ajan sanomatta sanaakaan, mussutti ribsejä ja kittas kaljaa. Siinä vedettiin meikäläisen elämästä 10 parasta vuotta suoraan viemäristä alas. 

Itsehän lähtisin ja saattaisin näiden wt-paskojen tarinan suuremman yleisön tietoon. Ei mies voi elää nöyryytettynä. Parempi vaikka taivasalla kuin tossun alla jne.

T. mies

Niin jäi sanomatta, että vaimo koitti hädissään vaientaa ystäväänsä koko ajan. Että siitä pisteet kyllä vaimolle. Mutta taisi vaiennusyrityksen perimmäinen syy kuitenkin olla koittaa estää  totuutta pääsemästä esiin.

No joka tapauksessa. Surkeina sovinistipaskoinahan sellaisia miehiä pidettäisiin, jotka kertoilevat kavereilleen muijan tavaran tiukkuudesta...

Vierailija
84/122 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mies

No joka tapauksessa. Surkeina sovinistipaskoinahan sellaisia miehiä pidettäisiin, jotka kertoilevat kavereilleen muijan tavaran tiukkuudesta...

Sanopa muuta. Ja varsinkin kun harvemmin miehet kovin tarkkoja kuvauksia panoistaan jakaa. Naiset luulee väärin.

Mutta on tämä perkele tilanne. Vituttaa niin ettei veri kierrä. Pillua tekee mieli koko ajan ja vaimokin on koko ajan hinkkaamassa, mutta kun tekee sen vain pilkatakseen. Mutta kun ei enää kehtaa niin ei. Ei huvita lähtee baariinkaan metsälle, kai tässä pitää huorissa ruveta käymään  saatana ?

Vierailija
85/122 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do it. Anna mennä. Joku kuuma 23v, eiköhän paranna mielialaa. Kunhan pidät omana tietonasi.

Vierailija
86/122 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa luettavaa kaikin mahdollisin tavoin

Vierailija
87/122 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te vielä oo menneet hoitoon? Kyllä tuommoinen itsesäälissä uiminen tekee miehestä impotentin. No onhan sitten aikaa istua pilkillä, niitten muitten impotenttien kanssa.

Vierailija
88/122 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako akan tappajaa nytkin istuu vankilassa, kun miehellä nupissa himmentää?

Vierailija
89/122 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaikki vilkkaan historian puolustelijat olla naisia. Sorry vaan naiset, vahinko on jo tapahtunut ja se on oma vikanne.  Miehille seikkailut on sallittu, jopa suotavia. Niitä harrastavia/harrastaneita naisia kutsutaan tietyllä nimellä.

Olen "hyväksynyt" pitkin hampain vaimoni entisen suhteen, siksi, että se päättyi sen miesidiootin vieraissa käyntiin. Se ei poista sitä tosiasiaa, että vaimoni on maannut muiden miesten kanssa. Ei sitä koskaan voi täysin hyväksyä, että vaimolla on vähemmän mairitteleva historia. Mutta asian kanssa pystyy elämään, ja niin on vain tehtävä.

Vierailija
90/122 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ootte niin seksin kyllästytttämiä ihmisiä että tuntuu että täällä on maailman turhimmat ihmiset, mediako teidät on matkan varrella aivopessyt! hei monet tulee toimeen ilman seksiä ja perusseksi riittää. kaikkia afddiktit on päästään vialla myös tämän ketjun edelliset kirjoittajat.

Vierailija
91/122 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah

Vierailija
92/122 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi persoonallisuushäiriö  todennäköisesti. Vähän samaa olen joutunut kokemaan. Otin asenteen että tuplasti annan mennä minäkin, tosin en niistä kehu.

Vierailija
93/122 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo muistelee oikeasti isoa, kannattaa miehen alkaa muistella ihan oikeasti kireää. Jos asiassa on siis jonkinlainen nokittelutilanne.

Vierailija
94/122 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimo muistelee oikeasti isoa, kannattaa miehen alkaa muistella ihan oikeasti kireää. Jos asiassa on siis jonkinlainen nokittelutilanne.

Jos miehellä on tarpeeksi iso, niin kaikki naiset tuntuvat hänestä kireiltä.

Naisen väljyydestä valittaminen vain paljastaa, että miehellä on turhan pieni.

Vierailija
95/122 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta eri naisten kanssa. Lapsiani rakastan yli kaiken, mutta yksikään nainen ei ole ollut kihlauksen tai avioliiton arvoinen. M40

Vierailija
96/122 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki vilkkaan historian puolustelijat olla naisia. Sorry vaan naiset, vahinko on jo tapahtunut ja se on oma vikanne.  Miehille seikkailut on sallittu, jopa suotavia. Niitä harrastavia/harrastaneita naisia kutsutaan tietyllä nimellä.

Olen "hyväksynyt" pitkin hampain vaimoni entisen suhteen, siksi, että se päättyi sen miesidiootin vieraissa käyntiin. Se ei poista sitä tosiasiaa, että vaimoni on maannut muiden miesten kanssa. Ei sitä koskaan voi täysin hyväksyä, että vaimolla on vähemmän mairitteleva historia. Mutta asian kanssa pystyy elämään, ja niin on vain tehtävä.

Auta armias! Kenenkähän kanssa  nämä miehet harrastavat näitä jopa suotavia seikkailuja....Kaksinaismoraali huipussaan.

Vierailija
97/122 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit h***an kanssa naimisiin?

Vierailija
98/122 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on tarpeeksi iso, niin kaikki naiset tuntuvat hänestä kireiltä.

Naisen väljyydestä valittaminen vain paljastaa, että miehellä on turhan pieni.

Sunkin mieli muuttuu, kun pääset panemaan sellasta kumisaappaan löysyistä.

Vierailija
99/122 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset haluavat käyttää (väki?)valtaa toiseen kun ikäänkuin puolihuolimattomasti kertovat asioita jotka aiheuttavat mielipahaa toiselle. Vaihtoehto olisi tietysti olla kertomatta näistä jutuista, mutta silloin jäisi se (väki)vallan tunne toiseen5 toteutumatta.

Vierailija
100/122 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää tuollainen jakorasia ja etsiä aidosti hyvä ja sopiva kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi