Vaimon entiset seksiseikkailut masentaa
Vaimolla on jostain ihmeen syystä välillä tarve kertoa vanhoista hoidoistaan, mikä ärsyttää meikäläistä aika runsaasti. Aina kun hän aloittaa "mullakin oli kerran varatun miehen kanssa semmoinen vuoden mittainen pelkkä panosuhde..." niin pyydän häntä lopettamaan mutta vahinko on jo tapahtunut. Hän on myös kertonut että on ollut kolmen kimpassa ystävänsä ja tämän miehen kanssa, kyseessä oli ko. miehen hartaan toiveen toteutus. Ja vaimo myönsi että "tuntui oudolta panna sen kanssa kun sen vaimo oli siinä vieressä alasti". Ja taas toivon että älä nyt vittu kerro vanhoja juttujasi.
Annas olla jos itse sanallakaan mainitsen jonkun exän, niin siitä kyllä suututaan ja mökötetään ja kuittaillaan, mutta hän saa kertoa että on ollut ennen minua suoraan sanoen ihan täysi huora. Ja tottakai sain tietää näistä vasta kun olemme naimisissa.
Minulle on ihan sama mitä hän on tehnyt ennen minua, mutta onko ihan pakko kertoa niitä minulle??? Kiva tässä nytkin sieluni silmin miettiä kuinka tämä ko. kimppamies panee häntä takaapäin samalla kun vaimoni nuolee sen ystävänsä alapäätä. Pthyi. Ja sitten vielä sanoo päälle että kokeili sitä vaan sen yhden kerran, ei ollut hänen juttunsa. Mutta piti kuitenkin kertoa??? Voi v-u.
Olen luvalla sanoen näistä hirveissä traumoissa. Esim. pelkkä ajatuskin jostain kolmen tai useamman kimpasta saa nykyään oksennusrefleksin aikaan. Ja tässä samalla voin vain arvailla mitä kaikkea hän on tehnyt mistä ei ole edes kertonut, kun aina joudun painottamaan että EN HALUA KUULLA.
En tiedä olenko vain ahdasmielinen, mutta minua loukkaa nämä jutut ihan suunnattomasti. Meillä on hyvinkin toimiva seksielämä, mutta näistä jutuista on oikeasti jäänyt traumoja joista en pääse yli. Kellään mielipiteitä?
Kommentit (122)
Ei kyl mitää kehuttavaa, kai oot muistuttanu, et miltäs siit tuntus jos alat niist omist entisist kertoo sil. Ei todellakaa ihme et alkaa nää asiat pääs pyörii ja häirittee mieltä. Mitä mä oon tehny joskus ni en tod. kehuskele omal puolisolleni niist, ymmärrän hyvin et loukkais toista ja kyl varmaan muistuttas mua niist vuosii viä jälkeenpäiki.
Kumppanisi on sinua tyhmempi. Miksi oikeastaan olettekaan menneet naimisiin ?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:24"]
Muista vielä kertoa, ettet ole koskaan saanut niin hyvää panoa. Tauko. ... oho, tietty sinun kanssa kulta...
[/quote]
:D luulis tällä loppuvan!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:27"]
Kumppanisi on sinua tyhmempi. Miksi oikeastaan olettekaan menneet naimisiin ?
[/quote]
Olen niin väsynyt moneenkin asiaan että en jaksa edes vastata. Mutta hyvä kysymys.
Mun pari miestä on halunnut tietää suunnilleen yksityiskohtaisesti mun seksijutuista. Ajattelin, et noi ei musta oikeasti välitä, koska miksi niitä kiinnostaa mun entiset jutut, joita on kuitenkin yli 40 kpl. On kaikenkokosta pätkää ja kilonmakkaraa. Mitä se heitä hyödyttää tietää, vai ovatko pervoja?
Mulle seksi on rakkaan ihmisen kanssa jakamista eikä mitään pervoilua. Nuorena vain oli aika, jolloin se oli jotain purkamista.
En itse välitä kuunnella myöskään juttuja. Miten liittyy meidän suhteeseen ja läheisyyteen?
omg77 kirjoitti:
Mun pari miestä on halunnut tietää suunnilleen yksityiskohtaisesti mun seksijutuista. Ajattelin, et noi ei musta oikeasti välitä, koska miksi niitä kiinnostaa mun entiset jutut, joita on kuitenkin yli 40 kpl. On kaikenkokosta pätkää ja kilonmakkaraa. Mitä se heitä hyödyttää tietää, vai ovatko pervoja?
Mulle seksi on rakkaan ihmisen kanssa jakamista eikä mitään pervoilua. Nuorena vain oli aika, jolloin se oli jotain purkamista.
En itse välitä kuunnella myöskään juttuja. Miten liittyy meidän suhteeseen ja läheisyyteen?
He haluavat tietää siksi, että tietävät sinun vertailevan seksiä heidän kanssaan vanhoihin kokemuksiisi. Varsinkin jos eivät ole varustettuja jollain halkaisukirveellä, tietävät että on todennäköistä että olet saanut parempaa seksiä ennen heitä. Miehen mieli toimii niin.
Kompaan viestin numero 9 lähettäjää. Ei muuta kuin Shakespearen kuinka äkäpussi kesytetään metodia vain kehiin. Kyllä se uppoaa vähän kovempaankin otsaluuhun, ja ellei uppoa, niin onhan se sitten vastaus jo sekin. (=toinen on tyhmä, ja se kannattaa vain jättää ja ottaa oppia kokemuksesta, ettei virhe toistu.)
Kuulostaa vähän itsetunto-ongelmalta, mutta aika kierolta sellaiselta. Värikkäs seksielämä ei ole mikään kehuskelun aihe, ja pidemminkin kuulostaisi siltä, että ap:n vaimo yrittää jollain tapaa vain satuttaa. Ehkä hän kierolla tavalla ajattelee, että mies pitää hänestä enemmän, jos miehen itsetuntoa hieman kolhaisee? Joka tapauksessa erittäin ikävää käytöstä.
ap:n kannattaa seuraavalla kerralla sanoa SELVÄSTI, että ei enää koskaan halua kuulla noita juttuja, ja seuraavalla kerralla hän vastaa samalla mitalla, jos ei muuten ymmärrä miten pahalta käytös tuntuu. Anna vaimollesi siis aiheesta ns. viimeinen varoitus, ja sen jälkeen anna paukkua - keksi vaikka vähän ekstraa päälle, että menee sana perille. Anna kuitenkin tuo varoitus, koska muuten olette vain kaksi toisilleen ilkeää ihmistä.
Kuulostaisi siltä, että ap:n vaimo voisi kaivata terapiaa, ja mahdollisesti seksuaaliterapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut sitten neitsytvaimon.
Nykyisin se pitäs ottaa jo 15-vuotiaana.
Minulla kanssa sa tilanne, että en halua kuulla enkä tietää. Jos näitä juttuja tulee esille tai vaikka joku tietty henkilö, saan niistä todella ahdistavia visuaalisia mielikuvia. Tajuan kyllä, että miehelläni ei ollut poikuus tallella kun tavattiin ja se on ok. En vain halua kuulla yksityiskohtia tai tietää mitään muutakaan, koska sitten ne mielikuvat kummittelee päässäni pitkään ja oksettavat ja itkettävät.
Muijallas on huono itsetunto jota pönkittää tarinoilla jotka tietää satuttavan sua. Raukkamainen ämmä. Yleensä miehet tekee tuota ja rehentelee seksi seikkailuillaan.
Sano vaimollesi suoraa, että sinua ei
A. kiinnosta
B. kiihota
Taitaa ihan tietoisesti manipuloida sua. Ole varovainen sen kanssa.
Tervetuloa kerhoon veliseni. Minun vaimoni ei tosin menneisyydellään rehentele, päinvastoin, nyhtämällä nyhtäen on saanut joskus pieniä murusia irti sieltä täältä, sekä myös tuttujen kautta. Itse on kertonut seurustelleensa vakavammin 4 kertaa, ei tosin ole koskaan asunut kenenkään kanssa. Mutta jos on 4 eroa takana, ei se normaalia ole. Seksikumppanien määrästä ei ole tietoa. Mutta abortti on tehty. Sellainen kutina vain on, että puoli kaupunkia nauraa selkäni takana, että eipä poika tiedäkään montako napalankoa tänäänkin kävelee vastaan.
Joskus riidan päätteeksi vihapäissäni tulin lipsauttaneeksi vahingossa omien seksikumppanien määrän vastaukseksi esitettyyn kysymykseen. Niitä on jonkun verran, valitettavasti. Seurasi muutaman päivän jääkausi. Vakavampia suhteita ei juuri ehtinyt harrastaa ennenkuin tapasin vaimoni, joka vei jalat alta heti ensitreffeillä. Ehkä juuri siksi minun on niin vaikea hänen menneisyyttään sulattaa, koska tiedän miten naisia pitää saantimielessä käsitellä. Suurin osa lähtee mukaan, varattu tai ei, kun osaa oikeista naruista vetää ja vähän lirkuttelee. Mutta minun historiani on täysin eri asia. Minä olen mies, hän on nainen.
Elämä tosiaan osaa ironian. Itselleni sattui juuri tämä suurimpaan osaan kuuluva löyhämoraalikko, vaikka sellaista en missään nimessä olisi omaksi vaimoksi halunnut. Mutta minkäs teet kun rakastut; tulee luvattua vaikka kuu taivaalta.
Seksi kuulemma toimii, mutta kerran sanoi, ettei se joka kerta hyvää voi olla. Arvostan toki sitä että vastasi rehellisesti, koska oli niin huono näytelmä, ettei mennyt läpi, joten kysyin. Pitkän nyhtämisen jälkeen tunnusti vahingossa joskus saaneensa isompaa melaa, jonka jälkeen kiiruhti heti oikaisemaan, ettei sillä mitään väliä ole ! Niin varmaan, vuosikaudet valehdellut ja esittänyt, toisin sanoen. Säälistäkö on antanut vai miksi on suostunut huonoon seksiin? Mene ja tiedä. Vai käykö panettamassa itseään jollain isokyrvällä, niin siksi on tyytyväinen. Mutta sen tiedän, että hän rakastaa minua, koska kanssani elää ja siitä olen onnellinen. Menneisyyden haamut vain ei jätä rauhaan.
Minusta tuntuu siltä, että ehkäpä vaimosi haluaa syystä tai toisesta herättää huomiosi. En usko että hän haluaa satuttaa sinua. Ehkäpä et
Ole tilanteessa läsnä.. Kerrotko sinä vaimollesi kuinka ihana ja kaunis hän on ja kuinka paljon haluat häntä? Luulen että vaimosi kerjää huomiotasi, eikä sitten keksi muutakaan keinoa kuin kertoa joku tuollainen juttu.. Hän myös haluaa tehdä sinusta hiukan mustasukkaisen, ettet pitäisi häntä itsestään selvyytenä. Tiedän, koska olen toiminut samoin.
Mutta minun historiani on täysin eri asia. Minä olen mies, hän on nainen.
Millä tavalla miehen historia on erilainen naisen historian kanssa? Päätin itse juuri muutama kuukausi sitten alkaneen seurustelusuhteen, kun miehen menneisyys selvisi. Ei kiinnosta tuollainen mies. Otti raskaasti, mutta löytänee sen minkä ansaitseekin eli vastaavanlaisen naisen.
Taitaa olla jo aika myöhäistä kommentoida tätäkin aloitusta...
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Minusta tuntuu siltä, että ehkäpä vaimosi haluaa syystä tai toisesta herättää huomiosi. En usko että hän haluaa satuttaa sinua. Ehkäpä et
Ole tilanteessa läsnä.. Kerrotko sinä vaimollesi kuinka ihana ja kaunis hän on ja kuinka paljon haluat häntä? Luulen että vaimosi kerjää huomiotasi, eikä sitten keksi muutakaan keinoa kuin kertoa joku tuollainen juttu.. Hän myös haluaa tehdä sinusta hiukan mustasukkaisen, ettet pitäisi häntä itsestäänselvyytenä. Tiedän, koska olen toiminut samoin.
En ole AP mutta samanlaisessa tilanteessa. Huomioin aina kun aikaa, kehun kauniiksi, ihanaksi, suukottelen niskaa, kaulaa, korvia, selkää, kosketan, hoidan melkein kaikki kotityöt paitsi elukat ja ruuan.
Haluja on enemmänki kuin on varmaan tervettäkään mutta ne häviävät samantien kuin pieru saharaan kun avovaimo rupeaa kertomaan yhdenyön jutuistaan ja panosuhteistaan (vaikka olen ilmoittanut etten niistä halua kuulla kun en ikinä ole ymmärtänyt seksiä ilman tunteita ja jättänyt itse väliin tuommoiset suosiolla parin kokeilun jälkeen) missä on tehnyt sitä sun tätä autossa, puskassa, saunassa, anopilla jne jne ja ilmoittanut heti perään että kiihottavaa ja hauskaa oli mutta enää ei suostu mihinkään mistä juuri oli "kehuskellut".
Välillä töksäyttelee että tykkää siitä jos minä tekisin aloitteen seksiin mutta tuommoisten juttujen kummittelu mielessä syö motivaatiota eikä muutenkaan tunnu syttyvän enää silloin kun niitä teen ellei ole humalassa ja saunasta tullut.
Onneksi en ole naimisiin asti mennyt koska alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että olen tässä vain varalla siihen saakka kunnes löytyy joku toinen.
Jos tosiaan vain huomion takia ja ilmoittaaksesi ettet ole itsestäänselvyys teit tämmöistä paskaa miehellesi, sietäisit saada kunnolla nenillesi tuollaisesta lapsellisesta käytöksestä.
Tällainen meininki ei todellakaa anna minulle käsitystä, että "huomaa minut, kehu minua, halua minua mutta älä oleta että olen aina tässä" vaan alan miettimään oman mielenterveyden kannalta jos lopettaisin suhteen tähän
Kuka hemmetin idiootti nyt haluaisikaan tietää että koko kylä on paneskellut oman miehen/naisen kanssa?
Vaikka se nyt odotettavissa nykyään onkin, tarvitseeko siitä kertoa tai muistuttaa?
Kovin herkässä on ollut monta kertaa etten lyö muijan miespuoliselta kaverilta hampaita kurkkuun kun kommentoi vihjailevasti esim. muijan ratsastusharrastuksesta että "kyllä minä tiedän kuin kovaa pystyt ratsastaan" vittumainen virne naamalla.
Itse ainakin nään samantien kuin videotykistä katsottuna mitä on tapahtunut heidän välillään.
Eipä taida kaikki naisetkaan tykätä jos toiset eukot sattuvat teidän kuullen kommentoimaan kuinka voimakas kieli tai kestävä keppi miehellänne on?
Vittu järki käteen miehet/naiset ja pitäkää tuollaiset helvetin menneisyyden tapahtumat omana tietonanne ellei ole aivan välttämätön asia kertoa.
Ryhdistäydy nyt hemmetissä, äläkä ole noin manipuloitava. Kun tuollainen tarina alkaa, niin kerro perään heti jokin "omasi" joka on siis juuri oikeasti uskottava mutta kohtuullisen hurja seikkailu. Jos omia ei aidosti ole, niin jokin hyvä tarina. Jos nainen on mököttäjä, niin kyllä se viesti menee perille. Joka kerta: vastaa tarinaan tarinalla, ja kuvaile laajasti ja hartaasti sen sen kertaisen kumppanin virheetöntä ihoa, suuri silmiä, runsasta ja paksua tukkaa, ja tietty niitä ylivertaisia seksuaalisia taitoja. - kaikkea semmoista. Ja tietenkin sitä, miten tämä kumppani oli kimpussasi kuin kiimainen alien. Silleen: Pallit kolisivat tyhjinä koko seuraavan viikonkin.
Muista vielä kertoa, ettet ole koskaan saanut niin hyvää panoa. Tauko. ... oho, tietty sinun kanssa kulta...
8-)
===
Luulisi lopettavan sen jälkeen.