laitoin juuri meiliä mieheni panolle. vitsi kun tuntuu hyvältä.
pani siis tätä assaria vuosi sitten pikkujouluissa. *klassinen*!! Mietin pitkään, että lähestynkö ko tyyppiä. Nyt sen tein. Ärsytti niin kovin ajatus, että se luulee että mä en tiedä. Mä tiedän KAIKEN. ;) Itse asiasta en jaksa tehdä tavattoman suurta numeroa enää. Ärsyttää vaan, että ihmiset luulee, ettei niiden teoilla ole seurauksia. Kaikesta jää jäljet!
Kommentit (50)
Asia on kuitenkin niin, että meillä on LOISTAVAA arkea, viihdymme toistemme seurassa, meillä on kolme UPEAA lasta, joiden kotia emme riko, vaikka aika-ajoin voimme toisiamme satuttaakin. Meillä on jotain sellaista, jota ei kaada virheet tai erehdykset. niitä sattuu meille kaikille. VOi jopa olla, että lapsemmekin syyllistyvät joskus johonkin, joka on vain annettava anteeksi. En siis heitä heitäkään ulos ensimmäisten tai viidensienkään kännisekoilujen jälkeen. En vaikka rehtori olisi hyvin vihainen. Ap
Jokaisella on oikeus sellaiseen elämään kuin itse haluaa. Sinä selvästi hyväksyt miehesi pettämisen ja sillä hyvä. Käyttäydy myös sen mukaisesti eli silloin et syytä miestä enää puolen vuoden jälkeen etkä kirjoittele sitten toiselle naiselle. Tällä hetkellä sanasi ja tekosi ovat ristiriidassa ja teot on ne, jotka totta puhuvat. Samoin puhui miehesi teot silloin kun sinua petti.
Sitten toinen juttu mihin kiinnittäisin sinuna huomioa on se, että miehesi on _valehdellut_ sinulle. Tämä on ainakin minun maailmankuvassa jopa pettämistä pahempaa, sillä eihän ihmiseen voi luottaa, joka valehtelee. Kysymys siis kuuluu, luotatko mieheesi? Ja toinen kysymys heti sen perään, että jos et luota mieheesi ja epäilet häntä edelleen pettämisestä, niin ajatteleeko hän joka tapauksessa, että sama on pettää, kun kerran vaimo luulee niin joka tapauksessa?
Tuo on sellainen noidanpyörä josta ei pois oikein pääse, samaa luokkaa kuin alkoholismi tai väkivalta perheessä.
epäilen kyllä tätä jo provoksi.. ei kai kukaan oikeesti noin ajattele :D
esimerkiksi www.kalliola.fi on seuraavanlainen ryhmä
Helsingissä. Googlella löydät erilaisia vaihtoehtoja kotipaikkakunnaltasi. Myös ihan kaksin käytävä parisuhdeterapia voisi auttaa teitä.
320302 Rakentava valinta
(48 t) 25.1. ¿ 19.4., ilmoittautuminen viim. 16.1.
Ke 17.30 ¿ 20.30
Fisherin Rakentava valinta -seminaari kokoontuu 12 kertaa. Se on koulutuksellinen ryhmä, joka soveltuu sekä pareille että yksinäisille. Seminaarissa opitaan parantamaan vuorovaikutusta ja kehitetään parisuhdetaitoja. Jokaisella kerralla on oma teemansa, jota työstetään kirjan ja työkirjan avulla sekä tehtävillä, pienryhmäkeskusteluilla ja aiheeseen liittyvillä harjoituksilla. Aiheet käsittelevät tunteita, oman sisäisen lapsen ja perheen tuntemista, läheisyyttä, identiteettiä, seksuaalisuutta jne. Työkirjana Fisher-Hart-Kiianmaa: Rakennamme parisuhdetta (Kehityksen Avaimet Ky).
Kurssimaksu 130 euroa
Opettaja: Pirjo-Riitta Rintanen
jostak eivät haluakaan nähdä omia ongelmiaa. he huomaavat sen vasta, kun kaikki kaatuu, siis ihan kaikki. niin kauan kuin kulissi pysyy pystyssä, niin väännetään menemään eteenpän hymy naamalla ja ollaan muka niin onnellisia niin onnellisia.
näiden perheiden lapset kantavat sen suurimman taakan.. tulavaisuudessa he jonottavan mielenterveyspalveluiden asiakkaiksi.. heidän on vaikea selvitä ongelmista, kun ovat tottuneet olemaan näyttämätää tunteitaan. ovat tottuneet lakaisemaan ongelmat näkymättömiin.. pois silmistä pois mielstä.. mutta se on oman haudan kaivamista se.
Vierailija:
Ne ovat minun alaisiani, en siis ole ihan kotiäiti.. Ja mitä te rakkaat kotiäidit olisitte tehneet? Pakanneet lusikkanne ja lapsenne ja muuttaneet muovimatotettuun vuokrakolmioon? Ja miksihän joka 2. avioliitto päätyy eroon... vähän näkökulmaa!!
ja joskus erehtyy nylpyttään sinua, niin silloinkin fantasioi toisista naisista, että seisois paremmin
turhaan raivoat sille toiselle naiselle, hän on vastuussa omasta elämästään, ei teidän elämästänne. Teidän elämänne on ihan teidän keskinäinen ongelmanne.
Sinuna katsoisin aika tarkkaan nyt parisuhdetta, miestäsi ja ihan itseäsi peiliin. Missä vika? Voi olla että se on korjattavissa ja voitte vielä lähentyä ja löytää yhdessä sen mitä hän haki toiselta naiselta. Mutta tuo tekstiviesti ei kyllä edistä asiaa ollenkaan. Tuskin sinusta edes tuntuu oikeasti paremmalta. Luulen että jotta tekee noin täytyy tuntua itsestä jo tosi pahalta.
Miehesi kanssa sinun pitäisi puhua asiat halki eikä sivullisten.
Joten ristiin menee jo pahasti sinun selityksesi. Miksi turhaan naista syytät? Eihän hän ketään pettynyt vaan miehesi. Käy miehesi kimpuun äläkä toisen naisen, jos kerran pahalta tuntuu.
On muka alaisesi ja kuitenkin kirjoitat että harkitsit viestin lähettämistä myös hänen pomolleen!!!
Joten ristiin menee jo pahasti sinun selityksesi. Miksi turhaan naista syytät? Eihän hän ketään pettynyt vaan miehesi. Käy miehesi kimpuun äläkä toisen naisen, jos kerran pahalta tuntuu.
Ja yleisimmin ihmeteltiin miten muka äidit ei sitä huomaa.
Teidän lapset kuulee sen salaisen puhelun siellä takapihalla.
Lapsenne näkee sen ilmeen isällä jota te vaimot ette näe.
Lapsenne huomaa kun isä välttelee äidin katsetta, mitä te vaimot ette huomaa.
Lapsenne löytää isän kalenterista kirjeen toiselta naiselta josta teillä vaimoilla ei ole hajuakaan.
Lapsenne huomaa kun äiti välttelee isin kosketusta ettekä te vaimot huomaa sitäkään.
Lapsenne näkee kaiken sen mitä te vaimot ette näe.
Pitäkää huolta liitoistanne mutta älkää ainakaan viitsikö olla sokeita.
Ja jos annatte anteeksi niin tehkää se siksi että miehenne oikeasti rakastaa teitä ja on valmis kasvamaan ja tekemään kaikkensa liittonne eteen. Eikä siksi että te ette uskalla erota.
..kylläpä aika heppoinen provo sai mammat liikkeelle..
Vierailija:
ap:lle toivon onnea hyvän ja kypsän ratkaisun johdosta.
KYPSÄ RATKAISU lähettää TEKSTIVIESTI miehen hoidolle? Ja samalla kehua sitä pettäjämiestä? Eihän ap todellakaan ole antanut anteeksi saati unohtanut, kohdistaa vaan vihansa tuntemattomaan naiseen. Tosi kypsää, joo.
jos hän rakastaa sinua, hänellä on morkkis ja ehkä katuu raskaastikin. Eikä haluaisi ikinä menettää sinua ja lapsia ja koko elämäänsä yhden virheen takia. Sen takia anteeksianto on viisasta.
Mutta viisasta ei ole se jos ette ota selvää mikä suhteenne ajoi tähän kriisiin että voitte korjata niitä asioita ja oikeasti yrittää yhdessä paremmin ja eri tavoin. Molemmilla on varmasti muutettavaa itsessään ja parisuhteessaan.
Sitten anteeksianto ei ole viisasta jos sillä lakaiset asian maton alle ja ummistat silmäsi ja ristit sormesi ja vain toivot parasta. Sillä mennään kyllä metsään ja lujaa. Sinun on katsottava tosiasioita silmiin ja sanottava miehelle että olet valmis yrittään vielä tästä huolimatta, mutta teidän on nyt mentävä parisuhdeterapiaan selvittään mikä se teidän parisuhteen tila on ja mikä siinä on ollut noin vialla. Se ei ole vain sinussa, eikä vain miehessä, se on teidän suhteessa. Mutta älä luule ettei mikään ole vialla, äläkä missään nimessä luule että sinun omilla virheilläsi tai teoillasi ei olisi sen kanssa mitään tekemistä.
Tottakai mies on syyllinen tilanteeseen, mutta miksi sen toisen naisen pitäisi päästä teostaan kuin koira veräjästä. On ihan oikein, että hänkin joutuu kuulemaan, mitä hänen toimintansa on aiheuttanut. Ettekö tosiaan osaa kuvitella tilannetta omalla kohdallenne? Sitä vihaa, joka myös sitä toista naista kohtaan tulee väkisinkin? Ei ap väitäkään, että mies olisi syytön, avuton reppana.
Ja mitä tulee tuohon, " kerran pettää, aina pettää" -oletukseen, se ei pidä paikkaansa. Osa pettää, osa ottaa opikseen ja osan suhde on kriisin jälkeen jopa paremmassa kunnossa kuin ennen.
Vierailija:
Tottakai mies on syyllinen tilanteeseen, mutta miksi sen toisen naisen pitäisi päästä teostaan kuin koira veräjästä. On ihan oikein, että hänkin joutuu kuulemaan, mitä hänen toimintansa on aiheuttanut. Ettekö tosiaan osaa kuvitella tilannetta omalla kohdallenne? Sitä vihaa, joka myös sitä toista naista kohtaan tulee väkisinkin? Ei ap väitäkään, että mies olisi syytön, avuton reppana.Ja mitä tulee tuohon, " kerran pettää, aina pettää" -oletukseen, se ei pidä paikkaansa. Osa pettää, osa ottaa opikseen ja osan suhde on kriisin jälkeen jopa paremmassa kunnossa kuin ennen.
minä olen pettänyt itse, salannut sen monta vuotta ennen kuin kerroin, enkä petä enää
kun itse on johtavassa asemassa ja sitten joku sihteerikköpimatsu saa kuitenkin miehen vieteltyä. Voi sinua ap, otan osaa!
miehesi on täysi paska, elä vajoa hänen tasolleen. olet pahaa vahti matkalla samalle tasolle..