Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laitoin juuri meiliä mieheni panolle. vitsi kun tuntuu hyvältä.

Vierailija
03.01.2006 |

pani siis tätä assaria vuosi sitten pikkujouluissa. *klassinen*!! Mietin pitkään, että lähestynkö ko tyyppiä. Nyt sen tein. Ärsytti niin kovin ajatus, että se luulee että mä en tiedä. Mä tiedän KAIKEN. ;) Itse asiasta en jaksa tehdä tavattoman suurta numeroa enää. Ärsyttää vaan, että ihmiset luulee, ettei niiden teoilla ole seurauksia. Kaikesta jää jäljet!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne olisi ollut mahd. työtilanne tms.Tilanne olisi ollut herkullisempi. Ja en ole tiennyt asiasta kuin ehkä puoli vuotta. AP

Vierailija
2/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että tiesit perheestä, mitä oikein odotit? Ja kehoitin vielä elämään elämänsä niin, että voi sitä katsella ylpeänä vielä kymmenien vuosien kuluttua. Ja että panot tulee aina kelpaamaan miehille, kyse on siitä, mihin arvoon itsensä asettaa. yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ollut kuitenki miehesi joka sinua loukkas ja petti? Tätä mä en just ymmärrä että ollaan vihaisia sille toiselle osapuolelle ja oma puoliso päästetään suht.helpolla. Kun kuitenki se sun puoliso on se pettäjä tiesi se toinen miehen siviilisäädystä tai ei. Vaikka kuinka joku vikittelis niin kyllä pitäis olla " munaa" sanoa ei.

Vierailija
4/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukuitko vaan vai kerroitko vaan ett' ä tiedät?

olet yhä siis miehesi kanssa.. mitä seuraamuksia mieheöllesi tuli? vai syytätkö vain tätä naista?

onko nainen varattu??

Vierailija
5/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemaan tuota kauheaa " narttua" . Voi miesraukkaasi. Toivottavasti laitoit tosi ilkeän viestin.

Vierailija
6/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin sitten tulossa töistä jo kotiin, kun tuli niin morkkis. AP

Vierailija
7/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä nainen nyt nauraa partaansa! hänähn sai juuri mitä halusi! tuskin hän sun miestät oikeesti halus, munaa vain.

sä saat varmasti pitää miehes, kuka muu tollasta pettäjää edes haluais?

luuletko että kotirouvan säälittävä ruikutus kolahtaa ollenkaan uranaiseen?

Vierailija
8/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miket jätä häntä?

Vierailija
9/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljon järki päätä pakota...

Ja tulitko ajatelleeksi että ehkä miehelläsi on ollut enemmänki sutinaa sen kans...?

Vierailija
10/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo, mitä meilini käsitteli ja että tein sen siksi, että otti päähän jos se luulee etten mä tiedä. Ja JOO vastuu on miehelläni ja TOTTA KAI olemme edelleen yhdessä, meillä on perhe. En ole niin naivi, että perhe kaatuisi tällaiseen. Halusin vain,e ttä ko pano miettii seuraavan kerran ukkomiehiä pannessaan, ettei hommassa taida olla mitään järkeä. En mä sitä syytä!

Vierailija
11/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kun on tapana selitellä asiat niin kuin ne vaimokullan korvissa tuntuu parhaimmalta jotta saisivat tekonsa anteeksi. " Nyt kun panin toista, olen varma että sinä olet elämäni nainen" , " en tee enää koskaan näin, rakastan sinua" , " vieraan paneminen sai silmäni auki, perhe on minulle tärkeintä, tein virheen" ym :D

Ai et viitsi suurempaa numeroa asiasta tehdä kun aikaa on kulunut niin paljon.. silti harkitsit kopion lähettämistä pomolle. Et ole ihan tainnut antaa anteeksi miehellesi. Eikä pitäisikään. Heitä pellolle se ukko.

Vierailija
12/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä petä itseäsi. Se, että miehesi petti kerran, niin se kertoo siitä, että hän osaa sen tehdä toistekin. Miehet kyllä sanoo, että ne oppii kerrasta. Onko sinun miehesi sanonut näin?

Valitettava totuus on Dr Philinkin sanoin: mennyt käytös ennustaa parhaiten tulevaa.

Suhteenne ei tule enää koskaan olemaan entisensä, hyväksy se. Jos et voi elää sen asian kanssa, että miehesi pettää sinua, jatka matkaa. Jos taas kestät sen, niin keskity omaan elämääsi, siihen ei sitten kuulu toisille naisille kirjoittelut kyllä.

Vierailija
13/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat minun alaisiani, en siis ole ihan kotiäiti.. Ja mitä te rakkaat kotiäidit olisitte tehneet? Pakanneet lusikkanne ja lapsenne ja muuttaneet muovimatotettuun vuokrakolmioon? Ja miksihän joka 2. avioliitto päätyy eroon... vähän näkökulmaa!!

Vierailija
14/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko onnellinen miehesi kanssa?

Vai elätkö onnellisena muovimatotetussa kolmiossa...

Vierailija
15/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetyt naiset NIIIN usein kuvittelevat että " nyt se mies oppi ja ei enää koskaan tee vastaavaa" . jos ihminen on kerran kyennyt sen tekemään, ja kyennyt PUOLI VUOTTA pitämään sen salassa, niin tulee han vastaisuudessakin niin tekemään.

jos olet oikeasti antanut miehellesi anteeksi, niin miksi vatvot yhä tätä asiaa ja pidät miestä tuossa " omatunto kolkuttaa" tilassa. ennenpitkää miehesi taas pettää, koska jokatapuksessa tyulet syyttämään häntä aina, ja kuten jo onnähty, et sitä kuitenkaan miestäsi jätä, vaikka hän pettaisi. niin se vaan menee.. saatpa nähdä.

Vierailija
16/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä mistään seurauksista tilität tuntemattomalle naiselle, häntä viestisi korkeintaan naurattaa.

Keskustele asiat halki sen ukkosi kanssa tai sitten hyväksy että hän on pettävä p***a. Se toinen nainen ei ole luvannut olla sinulle uskollinen eikä vastata teioistaan sinulle. Miehesi on.

Vierailija
17/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkäs arvoon itse arvelet sijoittuvasi tuolla meililläsi?

mielestäni tosi lapsellinen teko, joka vain alentaa sinut.

Vierailija
18/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan taas namittelevat yhdessä.

Vierailija
19/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei viestisi sanoma mene sellaisena perille kuin olit sen tarkoittanut. todennäköisesti sihteerikkö ajattelee sinusta tällä hetkellä " se nalkuttava, sairaalloisen mustasukkainen kotka" ..sori, ap, mutta jokaisella pettäjällä ja petetyllä on oma napa lähinnä.

niin myös sinulla pitäisi olla!

Vierailija
20/50 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vaikka itsensä ja puolison arvostus on täysin nollissa ja muksut joutuu seuraamaan vierestä ku äiti piikittelee isää ja kummallakaan ei o hyvä olla.

Kyllä olisin tossa tilanteessa pistäny ukon pihalle, mut mä en toisaalta tarvi miestä elintasoo ylläpitämään.

Surullista ja säälittävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi