Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhöntulotarkastuksen huumetesti, millainen käytännössä?

Vierailija
11.10.2014 |

Onko kellään tuoreita kokemuksia tälläisestä huumetestistä, miten se käytännössä tapahtuu? Tiedän että se on valvottu virtsakoe, mutta millä tavoin valvottu tai minkälaisissa tiloissa? Kyseessä siis rutiininomainen testi joka tehdään kaikille uusille työntekijöille, paikkana yksityinen lääkäriasema helsingissä.

En käytä mitään lääkitystä tai huumeita yms, sen puoleen ei ole mitään pelättävää mutta silti jännittää tämä tuleva testi koska olen luonteeltani todella ujo ja tykkään hoitaa vessajutut yksityisesti :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:27"]Itse en ole koskaan ollut huumetestissä, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että kaikkien poliisien, vartijoiden ja lasten kanssa työskentelevien tulisi käydä jatkuvissa huumeseuloissa.
[/quote]
Mitä se haittaa enää maanantai aamuna, jos vaikka perjantai-iltana polttaisin kannabista? Ei mitään :D ei edes vaikka polttaisi sunnuntaina!!

Vierailija
42/47 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran opiskeluaikana paskaduunia (huonosti palkattu kahvilatyö huonoilla työajoilla) varten. Hoitaja tuijotti luukusta kun pissasin kuppiin, omat tavarat sai pitää.

Edelleen pidän huumeseulontaa tuollaista työtä varten täysin naurettavana. Vaativaan asiantuntijatyöhön minua ei ole testattu valmistuttuani koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työsuhteeni päättyy kun tulee huumetestien vuoro, en käytä paljon, sillointällöin polta kannabista ja se varmasti näkyy pissassa :-(

Vierailija
44/47 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:34"]

Oma työsuhteeni päättyy kun tulee huumetestien vuoro, en käytä paljon, sillointällöin polta kannabista ja se varmasti näkyy pissassa :-(

[/quote]

Kannattaisiko lopettaa?

Oletko hakenut apua lopettamiseen terveyskeskuksesta?

Jeesus auttaa.

Vierailija
45/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on jo 11 vuotta vanha ketju, mutta tuli itselle aika ylös google-hakutuloksissa esiin. Kävin juuri uuteen työhön liittyen antamassa virtsanäytteen huumetestiä varten. Toteutettiin yksityisellä lääkäriasemalla, jossa näytteenottaja oli viereisessä huoneessa luukun takana. Pöntön yläpuolella valvontakamera, joka ei tallenna, mutta hoitaja katsoo siitä livenä että et yritä pelleillä näytteen kanssa mitään luvatonta. Vaikka itseäni jännitti, miten näytteenotto onnistuu kun on vähän ujo näissä asioissa, nämä olosuhteet oli hyvät ja helpotti suorittamista.

Vierailija
46/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut viedään vessaan, paikkasi pestään ja pissaat kuppiin jota näytteenottaja pitelee jalkojesi välissä. Tai siis näin huumevieroituksessa.

Vierailija
47/47 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:27"]Itse en ole koskaan ollut huumetestissä, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että kaikkien poliisien, vartijoiden ja lasten kanssa työskentelevien tulisi käydä jatkuvissa huumeseuloissa. [/quote] Mitä se haittaa enää maanantai aamuna, jos vaikka perjantai-iltana polttaisin kannabista? Ei mitään :D ei edes vaikka polttaisi sunnuntaina!!

Se haittaa loppuelämän kun sinusta on tullut tuollainen huonomuistiinen hönö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan